• Gotcha! My precious. :3

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

SmeerKeessie schreef:
    Dus ik heb net gebeld naar m'n nieuwe school om te zeggen dat ik m'n cijferlijst al heb ingeleverd..
    Ik kreeg als antwoord: De opleiding doktersassistente is gesloten i.v.m. de vakantie, dus neem dan maar weer contact op, op 15 augustus -.-
    *facepalm.

Serieus? Stuur een mail! (:

Ich liebe dich 27.12.23

Lucamias schreef:
    (...)

Serieus? Stuur een mail! (:

Ja serieus -.-
    Nja, de vorige keer heb ik een mail gestuurd naar hun, heb toen nooit een mail terug gekregen
    *facepalm.

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

Hoi c:

wat was dit ookalweer

Ik heb op al mn stories 91 of meer abo's c:

wat was dit ookalweer

SmeerKeessie schreef:
    (...)

Ja serieus -.-
    Nja, de vorige keer heb ik een mail gestuurd naar hun, heb toen nooit een mail terug gekregen
    *facepalm.

Wel een goed mailadres gehad?

Ich liebe dich 27.12.23

Lucamias schreef:
    (...)

Wel een goed mailadres gehad?

Ja, ik had hem gekopieerd vanaf hun site en daarna 10x gecheckt of het wel de goede was, en t klopte allemaal, dus beetje raar

'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

DAWSONS schreef:

Oh, I'm proud of u xD

SmeerKeessie schreef:
    (...)

Ja, ik had hem gekopieerd vanaf hun site en daarna 10x gecheckt of het wel de goede was, en t klopte allemaal, dus beetje raar

Heel vreemd. Probeer het nog eens. Aanhouder wint

Ich liebe dich 27.12.23

SmeerKeessie schreef:
    (...)

Oh, I'm proud of u xD

Snap ik, gheehehe. c:

wat was dit ookalweer

DAWSONS schreef:

Mijn hoogste abo's ooit is 45 en daar ben ik al heel trots op x)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Mijn hoogste is 17 geloof ik. Maar Jaloezie of liefde is de enige die echt loopt en die heeft er nu 14. Vandaag een bij gekregen ;3

Ich liebe dich 27.12.23

Lucamias schreef:
    (...)
    Heel vreemd. Probeer het nog eens. Aanhouder wint

Inderdaad, maar ze zeiden dat er niemand meer werkte van de opleiding doktersassistente omdat t vakantie is, en zij zijn degene die mijn brieven hebben gekregen enzo, dus ik denk niet dat de andere me daarbij kunnen helpen ofzo, omdat het niet hun afdeling is

Lucamias schreef:
    Mijn hoogste is 17 geloof ik. Maar Jaloezie of liefde is de enige die echt loopt en die heeft er nu 14. Vandaag een bij gekregen ;3

Oeeeeh, maar Jaloezie of Liefde, is ook heel leuk, ik vind t echt zo cute <3__<3

SmeerKeessie schreef:
    (...)

Inderdaad, maar ze zeiden dat er niemand meer werkte van de opleiding doktersassistente omdat t vakantie is, en zij zijn degene die mijn brieven hebben gekregen enzo, dus ik denk niet dat de andere me daarbij kunnen helpen ofzo, omdat het niet hun afdeling is

Volgens mij staat die mail doorgeschakeld nu, dus probeer het gewoon even. En anders de 15e meteen bellen

Ich liebe dich 27.12.23

SmeerKeessie schreef:
    (...)

Oeeeeh, maar Jaloezie of Liefde, is ook heel leuk, ik vind t echt zo cute <3__<3

Hahah. Wil er een andere titel aan geven tho. Thanks btw! ^^

[ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 14:01 ]

Ich liebe dich 27.12.23