• Hii :3
    Ik dacht er dus aan om een voetbal verhaal te maken aangezien het vakantie is en ik genoeg tijd heb om te schrijven alleen zou ik deze niet alleen wil schrijven. De onderwerp van het verhaal is dus voetbal maar ik heb nog geen verhaallijn op dit moment. Ik zoek dus iemand die met mij mee zou willen schrijven en wat ideeën heeft anders kunnen we nog altijd brainstormen. Ook heb ik het liefst iemand die wel actief mee kan schrijven aan het verhaal, ik vraag je niet dan dat je elke dag een hoofdstuk moet schrijven maar minstens één hoofdstukje in een week het liefst.


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Ik wil het wel proberen?


    Made in China

    Ik ben nu ondertussen al bezig met twee verhalen over voetbal, ik weet niet of je een andere onderwerp erg vind? ;p


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Nee zeker niet, over wat zou je willen schrijven?


    Made in China

    Ik weet niet precies wat je interesses zijn? Ik vind zelf alles eigenlijk wel goed, van OP tot 5SOS tot fanfictions over films.


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.

    Ik heb nog geen 5sos fanfic :D dat zou ik wel eens willen proberen :p


    Made in China

    Dan zouden we dat wel kunnen doen, alleen is het denk ik nu handiger om verder te gaan in PB? ;p


    ''Don't compare yourself to others, that's when you start to lose confidence in yourself'' - Will Smith.