• Ik wil zo verschrikkelijk graag een bureau!!! Maar er is echt geen plek in mijn kamer, en raad eens hoe dat komt? Ja, natuurlijk, door de rommel! Raad nu het gevolg van dit: Ik wil graag een bureau, maar er is geen plek door de rommel. Gevolg: kamer opruimen!
    Maar opruimen is zo saai... en toch wil ik een bureau! Heeft iemand tips om opruimen leuker te maken?
    (Ik ben al begonnen, ik zit alleen nog niet ver.)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Is je kamer inmiddels al opgeruimd? :Y)
    Ik zet inderdaad mijn favoriete muziek op, of ik vraag mijn zusje om samen met mij op te ruimen. Dan spreken we af dat ik de bedden opnieuw opmaak en de meubels afstof, en dat zij de kamers stofzuigt, bijvoorbeeld. Het blijft evenveel werk als je twee kamers opruimt, maar het lijkt minder omdat je met met z'n tweetjes doet. Daarbij is het ook een stuk gezelliger.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Muziek inderdaad, dan maak ik zonder problemen 't hele huis schoon XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol ik vind het zo leuk!
    Ik ga altijd gelijk alles verbouwen, waarna ik een uur later altijd zeg 'wat veel werk zeg!'
    En dan zegt mijn moeder "met opruimen kan je af en toe ook alleen even de spullen van de grond rapen, het hoeft niet gelijk zo grondig!"


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    De beste manier is geen rommel maken. (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ladris schreef:
    Toen ik een keertje mijn kamer ging opruimen vond ik 70 euro. :Y)


    Wil je bij mij komen opruimen? (: Hahaha


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik vind opruimen nooit zo erg, het stofzuigen etc vind ik vervelend. Gewoon aan de bureau denken tijdens het opruimen(bloos)


    Alleen maar tranen van geluk