• ... en xPeredhil neemt zijn plaats in.
    Ik wilde de naam graag claimen, maar ik denk dat het niet heel lang duurt voordat OakenshieId zich weer aandient.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuke naam en we willen allemaal een naam zo snel mogelijk claimen ^^ Heb ik ook gedaan :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ga jou niet meer herkennen tot Oakenshield terug is, dat weet ik nu al.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik ga jou niet meer herkennen tot Oakenshield terug is, dat weet ik nu al.:')


    Haha. Nou, dat is wederzijds. Ik ken ook alleen jouw vorige username - of ik (her)ken je helemaal niet. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuke username, xPeredhil :Y) Zal ik mijn naam weer terug veranderen naar Peredhil? (cat)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Debbaut schreef:
    Ik ga jou niet meer herkennen tot Oakenshield terug is, dat weet ik nu al.:')


    16 - 09 - '17

    xPeredhil schreef:
    (...)

    Haha. Nou, dat is wederzijds. Ik ken ook alleen jouw vorige username - of ik (her)ken je helemaal niet. :')


    Dooddoenervo, mooie tijden, mooie tijden.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    O jaa die naam zegt me meer. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Coulson schreef:
    Leuke username, xPeredhil :Y) Zal ik mijn naam weer terug veranderen naar Peredhil? (cat)


    Ha, dus jij was de boosdoener. :')
    Peredhil is honderd keer mooier dan met zo'n stomme x ervoor, dus ik zou hem lekker terugnemen ja. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuke naam! Zal er wel aan moeten wennen. Haha~
    En een fijne vakantie aan Oakenshield gewenst! Hopelijk vliegt hij niet over een oorlogsgebied heen :c


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Debbaut schreef:
    Ik ga jou niet meer herkennen tot Oakenshield terug is, dat weet ik nu al.:')


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    I like it.


    Vampire + Servant = Servamp

    jup dat heb ik ook gedaan maar ja dan heb je helaas van die mensen die je net voorzijn hahahahah

    Leuke naam dat wel


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    xPeredhil schreef:
    (...)

    Ha, dus jij was de boosdoener. :')
    Peredhil is honderd keer mooier dan met zo'n stomme x ervoor, dus ik zou hem lekker terugnemen ja. :')

    Jup. Ik vond het een leuke naam (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zou dus nóóit een naam met een x er voor of er in nemen. Ik heb het een keer gedaan en ik had er direct spijt van. Maar ik ben blij dat jij er blij mee bent.


    26 - 02 - '16

    Coulson schreef:
    Leuke username, xPeredhil :Y) Zal ik mijn naam weer terug veranderen naar Peredhil? (cat)


    Ah, dus mijn vermoeden dat ik die naam al kende van jou klopte toch. :'D


    Anyway, ik vind het een leuke naam, al is het jammer van de x ervoor. Maar dat is in ieder geval nog beter dan een i als L. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan