Hoi iedereen, ik heb net een geweldig middagje aan zee gehad, haha. Al zaten er wel allemaal jongens naar mijn kont te staren. En toen vloog onze watermatras weg, recht tegen het sixpack van een van hen aan, en toen moest ik 'm gaan halen. :')
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
C0BAIN schreef: Hoi iedereen, ik heb net een geweldig middagje aan zee gehad, haha. Al zaten er wel allemaal jongens naar mijn kont te staren. En toen vloog onze watermatras weg, recht tegen het sixpack van een van hen aan, en toen moest ik 'm gaan halen. :')
Oelalala
'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.
Dat was echt zooo gênant. Eerst dacht ik dat de matras alleen een stel handdoeken had getroffen, maar toen keek die verrast op en leek het even alsof-ie de matras aan het knuffelen was.
C0BAIN schreef:
(...) Dat was echt zooo gênant. Eerst dacht ik dat de matras alleen een stel handdoeken had getroffen, maar toen keek die verrast op en leek het even alsof-ie de matras aan het knuffelen was.
Whahahaha
En toen heb je daarna even zijn six pack mogen voelen
'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.
Naja, het best blijf ik wat realistisch, haha. Ofwel moet ik afvallen en bruin worden en leukere kleren kopen en shit, maar daar ben ik te lui voor, dus blijf ik gewoon een slons. :')
Naja, het best blijf ik wat realistisch, haha. Ofwel moet ik afvallen en bruin worden en leukere kleren kopen en shit, maar daar ben ik te lui voor, dus blijf ik gewoon een slons. :')
Hawt=Hot
OMFG!
Dan zijn wij dus zusjes