• Ik vind het wel heel leuk dat iemand 'luke hemmings is sex ok bye x' heeft geretweet HAHAHAH.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ben ik de enige die net last had van Quizlet qua error enzo?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 15:54 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Hoi iedereen, ik heb net een geweldig middagje aan zee gehad, haha. Al zaten er wel allemaal jongens naar mijn kont te staren. (cat) En toen vloog onze watermatras weg, recht tegen het sixpack van een van hen aan, en toen moest ik 'm gaan halen. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    Hoi iedereen, ik heb net een geweldig middagje aan zee gehad, haha. Al zaten er wel allemaal jongens naar mijn kont te staren. (cat) En toen vloog onze watermatras weg, recht tegen het sixpack van een van hen aan, en toen moest ik 'm gaan halen. :')


    Oelalala xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Oelalala xD

    Dat was echt zooo gênant. Eerst dacht ik dat de matras alleen een stel handdoeken had getroffen, maar toen keek die verrast op en leek het even alsof-ie de matras aan het knuffelen was. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Dat was echt zooo gênant. Eerst dacht ik dat de matras alleen een stel handdoeken had getroffen, maar toen keek die verrast op en leek het even alsof-ie de matras aan het knuffelen was. (cat)


    Whahahaha xD
    En toen heb je daarna even zijn six pack mogen voelen xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Whahahaha xD
    En toen heb je daarna even zijn six pack mogen voelen xD

    Nee. :c

    Maar hij lachte wel naar me, al weet ik niet of-ie me niet gewoon aan het uitlachen was. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Nee. :c

    Maar hij lachte wel naar me, al weet ik niet of-ie me niet gewoon aan het uitlachen was. :')


    Ah shit!
    Oeeeehh xD
    Misschien kom je hem ooit nog tegen waarna hij je ten huwelijk vraagt xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Ah shit!
    Oeeeehh xD
    Misschien kom je hem ooit nog tegen waarna hij je ten huwelijk vraagt xD

    Jammer genoeg denk ik van niet. Ik vrees dat mijn toekomstige man een of andere seksverslaafde vent met een bierbuik is. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Jammer genoeg denk ik van niet. Ik vrees dat mijn toekomstige man een of andere seksverslaafde vent met een bierbuik is. :')


    HAHAHAH, superhawt xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    HAHAHAH, superhawt xD

    Hawt? Wat is dat nou weer? (krul)

    Naja, het best blijf ik wat realistisch, haha. Ofwel moet ik afvallen en bruin worden en leukere kleren kopen en shit, maar daar ben ik te lui voor, dus blijf ik gewoon een slons. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Hawt? Wat is dat nou weer? (krul)

    Naja, het best blijf ik wat realistisch, haha. Ofwel moet ik afvallen en bruin worden en leukere kleren kopen en shit, maar daar ben ik te lui voor, dus blijf ik gewoon een slons. :')


    Hawt=Hot

    OMFG!
    Dan zijn wij dus zusjes :D


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    SmeerKeessie schreef:
    (...)

    Hawt=Hot

    OMFG!
    Dan zijn wij dus zusjes :D

    Zeker weten hawt! (cool)

    Yesss, dat is dan afgesproken. =D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    C0BAIN schreef:
    (...)
    Zeker weten hawt! (cool)

    Yesss, dat is dan afgesproken. =D


    Inderdaad, whoop whoop xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Mmm... morgen naar la France :)


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    Mmm... morgen naar la France :)

    Ouhh, dat wil ik ook! Hoewel, ik mag misschien naar Turkije. :p Maarrr heel veel plezier! (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it