• Kathryne Jones is een succesvolle zakenvrouw die op een afgelegen eiland woont, samen met ongeveer zes mensen: Haar man, stiefdochter, zus, kamermeisje, advocaat en dokter. Op een avond geeft ze een feest in haar vuurtoren, waarop ze deze zes - en nog een hoop anderen - uitnodigt. Het feest eindigt dramatisch, een wijnglas rolt over de grond en Kathryne Jones is verdwenen. Die volgende dag nog, vinden ze haar lichaam, aangespoeld op het strand. Ze is overleden. Niemand weet wie het gedaan heeft en aangezien er niet voldoende bewijs is ter aanduiding van een misdrijf, dus houdt men het op een geval zelfmoord. Nu is er een doorgewinterde detective die van plan is het tot op de bodem uit te zoeken. De zes mensen doen allemaal hun verhaal, er zitten haken en ogen aan alle getuigenissen en ook de detective zou regelmatig om de tuin geleid kunnen worden. Slaagt deze detective er in om de dader te vinden of zal dit verhaal eindigen zonder duidelijkheid?


    Een detective met een vleugje spanning, een scheutje bedrog en geserveerd met een hoop drama.


    Nieuwsgierig? Klik hier


    26 - 02 - '16

    De proloog staat al online :3


    26 - 02 - '16

    Ik ben dol op detectives, dus abo. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Abo. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dit klinkt geweldig :Y) ik vind het leuk om zelf erachter te proberen te komen wie het gedaan heeft ^^ mijn abo heb je (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    C0BAIN schreef:
    Ik ben dol op detectives, dus abo. :3


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dankjulliewel (:


    26 - 02 - '16

    Hoofdstuk 1 staat ook online voor de mensen die het nog niet gezien hadden.


    26 - 02 - '16

    Je hebt een nieuwe abo. Weer eens wat anders dan de andere verhalen hier op Quizlet.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Je hebt een nieuwe abo. Weer eens wat anders dan de andere verhalen hier op Quizlet.


    Aww, dankjewel (:


    26 - 02 - '16