• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!






    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh
    Music4lifexx


    [ bericht aangepast op 15 juli 2014 - 17:34 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ashtonator schreef:
    Jezus man. Mijn vader wilt dat ik ga stoppen met Quizlet.

    Weet hij ervan?
    En nee, rijst is het goorste wat ik ooit in mijn leven heb gegeten. Én macaroni.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Weet hij ervan?
    En nee, rijst is het goorste wat ik ooit in mijn leven heb gegeten. Én macaroni.


    Ja, mijn vader weet alles wat ik doe. Hij kijkt namelijk regelmatig naar de geschiedenis van mijn computer D:
    Ja, dat doet hij echt.

    En nee, macaroni is ook lekker (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Ja, mijn vader weet alles wat ik doe. Hij kijkt namelijk regelmatig naar de geschiedenis van mijn computer D:
    Ja, dat doet hij echt.

    En nee, macaroni is ook lekker (cat)

    Serieus? Ohmygod, dan zou ik echt geen leven meer hebben. Je kan je geschiedenis toch verwijderen? Dat doe ik altijd.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ashtonished schreef:
    (...)

    (: Het klinkt wel leuk.

    Sorry, ik wil niet negatief en al doen, maar ik, tsja... Het gaat ongelooflijk moeilijk worden en ik denk niet dat jullie beseffen wat hier allemaal bij komt kijken. Als iemand een stukje moet zingen in een liedje dat is bedacht door een ander, zal die ander dat sowieso volledig in moeten zingen, zodat de ander weet hoe het gezongen moet worden en hoe het moet worden gebracht. Die persoon stuurt het dan naar iemand toe en die gaat knippen en plakken met bestanden en ze over elkaar heen zetten. De tekst die je bedenkt moet ergens op slaan en moet niet raar zijn en je moet je prettig voelen bij wat je zingt en zo. Dit is gewoon een tip of zo. Het makkelijkst is om een liedje van de jongens te doen, al is dit natuurlijk wel erg creatief.
    Sorry, ik moest dit even zeggen, want idk xd
    En de beginpost van jullie actie geeft niet erg veel informatie, vind ik dan.

    EDIT: als iemand een bepaald stukje in een zelfgezongen lied goed kan zingen, is het niet gezegd dat die persoon een ander stukje kan zingen. Je ziet erg vaak dat mensen erg mooi zingen bij alleen dat ene lied en dat ze bagger zijn als ze welk ander lied dan ook spelen.


    Ik weet dat het moeilijk gaat worden, maar ik en Amnesia wouden echt iets voor de jongens doen.
    En toen kwam Ashtonator met dat idee, dus ja :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Hoodings schreef:
    (...)
    Serieus? Ohmygod, dan zou ik echt geen leven meer hebben. Je kan je geschiedenis toch verwijderen? Dat doe ik altijd.


    Of op incognito (cool)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Serieus? Ohmygod, dan zou ik echt geen leven meer hebben. Je kan je geschiedenis toch verwijderen? Dat doe ik altijd.


    Hij heeft een speciaal trucje


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    De enige manier om te blijven is als ik 4 A4tjes per maand van schrijfsel bij hem "inlever" en esn heel boek uitlees.
    Moet wel lukken, hehe.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    De enige manier om te blijven is als ik 4 A4tjes per maand van schrijfsel bij hem "inlever" en esn heel boek uitlees.
    Moet wel lukken, hehe.


    Goodluck :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    Goodluck :3


    Boek uitlezen kost me twee/drie dagen. 4 A4tjes kost me een dag.
    4 dagen met alleen Quizlet midden in de nacht. Moet lukken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Boek uitlezen kost me twee/drie dagen. 4 A4tjes kost me een dag.
    4 dagen met alleen Quizlet midden in de nacht. Moet lukken.


    IS handelbaar :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    IS handelbaar :3


    Jepp (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik vraag het hier ook even: Kan iemand een originele manier zeggen om Luke en Ashton te koppelen? Of in ieder geval dat ze meer tijd met elkaar doorbrengen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Voor wie het wilt lezen: de One Shot voor Noa. :3
    Ja, ik ben geweldig goed in titels. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jullie gingen ineens weer heel snel. En ik heb weer een vraag voor jullie.


    Physics is awesome

    Go ahead. (:


    Danmarks Dynamite.