Louis Tomlinson
Mijn blik gleed van de jongen naar de mensen die om hem heen stonden, luisterende net als ik, want het was in deze zoektocht natuurlijk ook belangrijk om de reacties van het publiek mee te krijgen. Als mensen hun neus ophaalde, rechtstreeks doorliepen, wist je dat je de verkeerde persoon tegen het lijf was gelopen en verder moest gaan. Maar zodra je op dit moment al mensen kon boeien, moest er iets in je zitten wat alsnog gehoord moest worden, gehoord wilde worden. De reacties op deze jongen maakte het er voor mij niet makkelijker op waardoor ik heel erg de neiging had om het op te nemen en het door te sturen naar de andere, hun mening vragende. Toch deed ik het niet, want ik wilde het alleen doen, ondanks ik het liefste nog steeds Harry aan mijn zijde had, want die zat och wel vaak op een lijn met me. Ik kon het dan ook niet laten om het te filmen en richting Harry te sturen dat ik waarschijnlijk een mogelijk voorprogramma had gevonden, gezien ik dat had beloofd, om er verder nog niets bij te sturen. Ik werd daarvoor teveel afgeleid door de jongen, die me met grote ogen aankeek door het geldbedrag wat ik in zijn koffer gooide, om hem een glimlach toe te werpen. En misschien dat ik wel eerst ging kijken hoe de jongen in elkaar zat voor ik hem het voorstel voor zou schuiven, want natuurlijk moest hij ook een beetje een leuk karakter hebben aangezien hij met op ons moest trekken voor een aardige tijd en spanningen niet geweldig zouden zijn, maar bovenal moest de jongen het zelf ook wel willen. Ik kon het wel roepen, maar zijn mening was het belangrijkste van alles. Het nam niet weg dat, vooral bij zijn uithaal, de twijfels bij mij wegzonken qua zang en gitaarspel. De rest wist ik nog niet, maar dit wist ik wel. Het was ook de reden dat ik een stap naar voren zette, om mijn hand uit te steken naar de jongen toen hij eenmaal klaar was en me aansprak. Het enige wat ik kon hopen was dat hij er op in zou gaan en mijn lichte zenuwen, die ik toch begon te ontwikkelen omdat het goed moest lopen, uitpakken, aangezien het mijn enige kans was. 'Nee, ik maak geen fouten. De enige fout die ik zou maken, is als ik jou geen voorstel zou doen en tussen mijn vingers door zou laten glippen,' verliet mijn mond, om mijn zonnebril op mijn hoofd te zetten. 'Net als dat ik het niet aan jou zou geven, want je verdiend het, want je speelt goed, zelfs beter dan dat,' voegde ik eraan toe.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer