IK BEN ECHT ZO FUCKING BLIJ DAT DUITSLAND WERELDKAMPIOEN IS EN DAT NEUER DE GOLDEN GLOVE HEEFT GEKREGEN
Ze hebben het echt verdiend, ze speelden allemaal super goed (alhoewel Ozil wat minder was dan dat hij op het EK was, maar ja) Alleen die kopbal van Kroos, gelukkig is dat goed afgelopen...
En Gotze, dat is echt een held. Net als Neuer trouwens. Gotze en Neuer zijn mijn helden,serieus.
Heb nog niet kunnen reageren na gisteren nadat ik 150 snaps had gestuurd van het Duitsle Elftal en alle perfectie,maar ook selfies van mij met mn Duitse vlag en vlaggetjesschmink etc. Ben tot half 3 druk bezig geweest met heel hyper zijn, fotos maken,fotos zoeken, filmpjes terugkijken en heel hard gillen, dansen en springen. Vanochtend moest ik om 5 uur op, ben de hele dag weggeweest en kan nu eindelijk op dit topic reageren hehe.
Duitsland heeft de wereldtitel echt verdiend. Ik ben niet Duits ofzo, maar ik ben echt trots op "onze" jongens.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly