• LIEVE LIEKE, THANK YOU. :Y)

Our Tinychat ^^

Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Latukka - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Eighteen - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - Hoodings - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Ashtonator - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12

[ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 21:55 ]

Danmarks Dynamite.

Nee, Unpredictable, maar die staat niet meer geactiveerd. :')

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    Nee, Unpredictable, maar die staat niet meer geactiveerd. :')

Jammer :c

Ik verveel me, meh :c

That is a perfect copy of reality.

En ik heb bijna 10.000 omg.

Omg, bijnaaaa! <3

Danmarks Dynamite.

Ik lees net het eerste hoofdstuk van een story die ongeactiveerd staat en dat was 16+ en Lieke had dat geschreven. Maar het was damn goed.

Danmarks Dynamite.

Latukka schreef:
    Ik lees net het eerste hoofdstuk van een story die ongeactiveerd staat en dat was 16+ en Lieke had dat geschreven. Maar het was damn goed.

Haha. Ik voel me altijd zo awkward als ik het schrijf of lees haha.

Hillo.

Reality's overrated.

Haai :3

Ik heb het superwarm :c

Over gisteravond Ja, sorry, ik kan niet typen als ik dans. Vandaar de typeaids.
    De jongen die ik leuk vind en die meerdere signalen heeft gegeven is probably gay. Dat dacht ik al een hele tijd, maar nu ben ik er 99,9% zeker van, hij hoeft het alleen nog maar toe te geven.
    En ik heb blijkbaar een vriendinnetje, haha. Mijn broertje heeft een wat oudere klasgenote die een tijdje geleden uit de kast is gekomen. Naja, voor ze uit de kast kwam heb ik haar één keer een beetje vaag gesproken en ze gaf me allemaal complimentjes. Met de sponsorloop ging ze helemaal voor me juichen en klappen. Naja, dat is gewoon vriendelijk allemaal. Maar ze praat dus heel veel over mij met I. (broertje) en gisteren bleek zij er ook te zijn met vrienden, komt ze ineens naar me toe en koopt zomaar drinken voor me, zonder iets te vragen enzo. O.o Gewoon als in 'hier' en toen liep ze weg en kwam ze heel dicht bij ons dansen. Uh.

Reality's overrated.

Ik ook hoor, Demi. En ooooh Noek haha. Wij zaten echt wtf.

Danmarks Dynamite.

H[b/]aha. Het was ook vaag.

Reality's overrated.

Ja daarom, haha. (:

Danmarks Dynamite.

H. is zo'n ongelooflijk kutwijf.

Reality's overrated.

PasquaIino schreef:
    H. is zo'n ongelooflijk kutwijf.

Wat is er gebeurd? :c

Amarela schreef:
    (...)

Wat is er gebeurd? :c

We liggen sowieso al niet, maar goed. Ik en mijn broertje zitten op dezelfde school en moeten voor school beiden een sponsorloop doen. Door mijn ziekzijn hoef ik niet mee te doen maar dat heb ik wel gedaan. Ieder rondje is 2,5 kilometer door het bos heuvel op, heuvel af. Je hebt hier een uur voor. Mijn broertje en ik zijn beiden gesponsoord voor vijf euro per rondje. Ik heb vier rondjes gerend wat dus twintig euro zou zijn. Iwan heeft drie rondjes gerend en heeft van tevoren ook helemaal kleren gekregen hiervoor speciaal (Like wtf). Iwan krijgt dus gewoon netjes zijn vijftien euro voor het goede doel. Zegt ze tegen mij: Ik heb al genoeg geld uitgegeven aan dit hele gedoe, ook met die kleren enzo, je kan tien euro krijgen, maar meer niet.
    Nou, je moest dus van tevoren opgeven voor hoeveel geld je had dus ik moest al aan die andere tien euro zien te komen via mijn eigen geld en uiteindelijk heb ik die tien euro die zij dan wel zou betalen helemaal niet gekregen. Ik heb op mijn verjaardag dus door de zeikregen tien kilometer gerend en dertig kilometer gefietst om dan zelf twintig euro te moeten betalen. Damn.
    Nou had ik voor mijn verjaardag een cadeautje gekregen en zij vroeg of zij het mocht hebben, ik zei okay maar dat ik er wel zestig cent voor wou - wat ook niet veel was ofzo - (want voor die sponsorloop had ik zestig cent te weinig) en ze zegt oké. Nu wilt ze het niet meer geven en ik word boos, want ik hoef niet persè geld voor dat ding, maar ik kan er niet tegen dat je afspraken maakt en het dan gewoon niet nakomt. En nu heb ik voor het aankomende jaar kleedgeldinhoudiets.

Reality's overrated.