• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Latukka en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Latukka // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Mashton
    Eva // Hoodings // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Ashtonator | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton // 15 | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke | Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba | Ashton
    Laura // KilAsh




    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 9:18 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Ik vertel dat altijd gelijk, ik snap dat nooit als mensen dat niet aan hun ouders vertellen, idk.

    Idk, ik ben ook nog maar net fan. Sinds net voor het concert hahaha.
    Maar mijn moeder is zo bezorgd over alles, dus veel dingen houd ik maar even geheim voor haar. Als ze hoorde dat ze een lied hebben dat Voodoo doll heet, zou ze het meteen willen verbannen uit mijn leven. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoodings schreef:
    Ik wil jullie wel allemaal meeten en het hele 1D topic en Ies en Jan en Gay en Danee. En ik heb te weinig real life vrienden en te veel internetvrienden HAHAHA.


    Ugh. Mijn echte vrienden in real zijn op één hand te tellen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hoodings schreef:
    (...)
    Idk, ik ben ook nog maar net fan. Sinds net voor het concert hahaha.
    Maar mijn moeder is zo bezorgd over alles, dus veel dingen houd ik maar even geheim voor haar. Als ze hoorde dat ze een lied hebben dat Voodoo doll heet, zou ze het meteen willen verbannen uit mijn leven. :')


    Hoezo dat? x'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ilovelashton schreef:
    (...)

    <3 <3 <3


    Ik vind het erg lief van jullie (: (: <3

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Ugh. Mijn echte vrienden in real zijn op één hand te tellen.

    Mijn vrienden in real life zijn Noa, Iris, Lotte, Marit, Kirsten, Fleur (?) en nog een paar anderen waarvan ik niet weet of ze mijn vriendinnen nog zijn, maar die het in ieder geval wel waren of die gewoon aardig zijn.

    Maar bij de laatste dag van school was de enige van ''mijn vriendengroep'' die mij een knuffel gaf en veel plezier op je nieuwe school zei, het meisje dat ik het minst mocht. De anderen zeiden helemaal niets. Fuck hen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ashtonator schreef:
    (...)

    Hoezo dat? x'D

    Hoezo wat? Dat met Voodoo doll? Omdat voodoo heel erg is en niet christelijk en zo blabla.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Precies, en als ik het pas vertel als er een concert is zou ik sowieso niet mogen. Mja, ik fangirl ook altijd waar mijn ouders bij zijn en laat ze dingen zien enzo, mijn moeder vind dat altijd wel leuk juist. c:


    Precies, hahaha. Mijn moeder vroeg zelfs aan mij of ik het album op haar telefoon wilde zetten HAHA. Dus die luistert nu erg vaak die muziek, hahahaha.

    Hoodings schreef:
    (...)
    Idk, ik ben ook nog maar net fan. Sinds net voor het concert hahaha.
    Maar mijn moeder is zo bezorgd over alles, dus veel dingen houd ik maar even geheim voor haar. Als ze hoorde dat ze een lied hebben dat Voodoo doll heet, zou ze het meteen willen verbannen uit mijn leven. :')


    Hmhm, ja, ik ook, wel al veel verder voor het concert, maar dan alsnog, ik vertel het gewoon gelijk. Ook vanwege mijn mening eerst over ze en buh.
    Mijn moeder vind dat juist een leuk liedje. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Ik vind het erg lief van jullie (: (: <3


    Het is ook het minste wat je kan doen, hehe, gelukkig kan je nu wel met je vriendinnen. <333


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Precies, hahaha. Mijn moeder vroeg zelfs aan mij of ik het album op haar telefoon wilde zetten HAHA. Dus die luistert nu erg vaak die muziek, hahahaha.


    Jup, hahahaha, dat had mijn moeder ook met 1D. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga eens op zoek naar chocolade, om mijn verdriet weg te eten )':


    'Darling, just hold on'

    Maar in dit liedje is voodoo doll minder erg als in het echt. Ik word altijd bang van voodoo doll, maar dit ismeer als een grapje bedoeld.

    Hemford schreef:
    Ik ga eens op zoek naar chocolade, om mijn verdriet weg te eten )':


    Jepp, ik ook. We hebben nog een hele doos liggen en ik eet gewoon een boterham met extra veel choco.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hemford schreef:
    Ik ga eens op zoek naar chocolade, om mijn verdriet weg te eten )':

    Aww. Niet doen, dan krijg je weer spijt van het chocola eten en dan word je daar weer verdrietig van en dan ga je weer chocola eten. :Y)

    Eigenlijk zou ik ook chocola of zo gaan eten mja.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ilovelashton schreef:
    (...)

    Het is ook het minste wat je kan doen, hehe, gelukkig kan je nu wel met je vriendinnen. <333


    (:
    Ja, daar ben ik nu ook erg blij mee <3. We gaan kijken of we vrijdag miss nog betere plaatsen kunnen krijgen haha.