• Haaaii'':)

    Ik hb dus een mp3, met super saaie muziek erop.. Natuurlijk staat bij mij Tokio hotel er wel op dat moest wel natuurlijk.. Maar ik zet mijn muziek er zo op; ik zet een cd op de computer en die muziek zet ik dn over op mijn mp3. Nouw ik heb alleen Th-cd's en van mijn andere favo artiesten kan ik nooit een cd vinden, geweldig ben ik hea '-.-
    Nou ikke wil dus leuke muziek op me mp3 je snapt.
    En drm wil ik dus waarschijnlijk muziek gaan downlaoden maar ik weet echt niet welk programma ik dan zou moeten gebruiken ofzo, ik denk dat één van jullie hier ook wel muziek download dus welk programma zou ik kunnen gebruiken ik heb er dus totaal geen verstand van hoor.
    Maar dat was mijn vraag :p

    Kuzz :P Samantha<3

    Limewire,Utorrent,Bitcommet en Emule


    Music is the new sex

    (A)Help me

    Aha .. zijn daar websites van ofzo ;o

    Ik voel me nu heel dom :$

    Aha .. zijn daar websites van ofzo ;o

    Ik voel me nu heel dom :$

    Niet iedereen is slim:P Neem mij als voorbeeld^^


    Music is the new sex

    Nouja ik vat er nu nog geen reet van hoe moet ik aan dat programma komen XD

    je moet gewoon bij google zoeken naar limewire en dan kom je vanzelf op die site en dan kun je daar het programma downloaden.. (tip: neem limewirePLUS)


    Je moet worden wie je bent.

    Ik gebruik thepiratebay.org + µTorrent
    µTorrent is gratis, dus je kunt er gewoon op googlen en dan kom je er vanzelf :)

    Frostwire is goed. Hetzelfde als Limewire maar dan blauw x3.
    Gewoon frostwire zoeken op Google? x3
    Of dat andere x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    je moet gewoon bij google zoeken naar limewire en dan kom je vanzelf op die site en dan kun je daar het programma downloaden.. (tip: neem limewirePLUS)


    Ik zal even kijken thnq

    Okej i think dat het Limewire plus word.
    Dankjewel;)
    Deze topic kan mij betreft gesloten worden

    xx

    Mod + slot?


    No growth of the heart is ever a waste