• Hooi! (:

    Sinds nu net krijg ik plotseling links te zien in een stuk tekst. Iets wat ik zeer raar vind, want ik heb Adblock.
    Kan iemand me vertellen wat dit is? En nog beter: Hoe ik hier vanaf kom?






    [ topic verplaatst door een moderator ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, dat. Moet je even door je extensies gaan om te kijken of er iets vreemds bij zit. Ook even je configuratiescherm nakijken op datum van geïnstalleerde programma's, zo zie je al snel of er iets opstaat dat er niet hoort.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Oh, dat. Moet je even door je extensies gaan om te kijken of er iets vreemds bij zit. Ook even je configuratiescherm nakijken op datum van geïnstalleerde programma's, zo zie je al snel of er iets opstaat dat er niet hoort.


    Waar kun je je extensies vinden? :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Waar kun je je extensies vinden? :x


    Bij je instellingen, rechts op die drie streepjes onder elkaar, instellingen en aan de linkerkant extensies.


    Your make-up is terrible

    Je kunt ook proberen je browsergeschiedenis te verwijderen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 21:59 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zie wel bij het configuratiescherm dat er ''Video MadiaPlay Air'' is geinstalleerd en ''Optimizer Elite Max''.
    Van die Optimizer Elite Max zeggen mijn ouders steeds dat het raar is (er komen pop ups van in beeld wanneer je de pc op start, maar we wisten niet dat het erop geinstalleerd was), en die Video MediaPlay Air wist ik ook niet dat het erop stond. En als je met je muis op zo'n woord gaat staan is het wel van Mediaplayer.

    Oh en mijn ouders zeggen nu net ook dat ze niet wisten dat deze twee erop stonden. Laat ik ze maar even verwijderen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Junns schreef:
    Je kunt ook proberen je browsergeschiedenis te verwijderen.


    Haha dat heb ik laatst al gedaan. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Goed idee. :Y)


    Your make-up is terrible

    Dus nu je die extenties verwijderd hebt, heb je er geen last meer van?
    9 van de 10 ligt het aan de extenties hoor. Zelfs AdBlock kan de oorzaak zijn omdat het nu ook eenmaal een extentie is. Maar dit lijkt echt wel van die MediaPlayer. =)

    Edit: zo staat het ook in een beter subforum. ^^

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 22:06 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dus nu je die extenties verwijderd hebt, heb je er geen last meer van?
    9 van de 10 ligt het aan de extenties hoor. Zelfs AdBlock kan de oorzaak zijn omdat het nu ook eenmaal een extentie is. Maar dit lijkt echt wel van die MediaPlayer. =)

    Edit: zo staat het ook in een beter subforum. ^^


    Ik heb die twee verwijderd, nog een keer mijn geschiedenis, en ook mijn downloads verwijderd. En nu heb ik er inderdaad geen last meer van.

    Dankjullie wel allemaal! c:


    En sorry. :x Ik dacht dat ''Klachten'' alleen voor topics was voor klachten over Quizlet. En ik had op meerdere sites last van deze reclame, vandaar dat ik 'm bij ''Internet'' had geplaatst. Bedankt voor het verplaatsen! (: En ik denk dat hier wel een slotje op mag nu. ^^

    Edit: Laat maar. Ik heb het weer. -.-' Nu snap ik er helemaal niets meer van..

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 22:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Download Antimalwarebytes en laat die door je computer scannen.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Download Antimalwarebytes en laat die door je computer scannen.


    Kan Glary Utilities ook?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    NVM ik keek verkeerd. Heb de instellingen al gevonden. Ik zat bij het configuratiesysteem naar instellingen te zoeken. :/

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 22:24 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke, het is gedaan. Schijnbaar stond die MediaPlay Air én op de pc, én tussen mijn extensies op Chrome.
    Bedankt voor jullie hulp! c:

    Een slotje mag hier nu denk ik wél op! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eigenlijk zouden de mods hier een stickie van moeten maken, vind ik. Want er zijn veel mensen die melden dat ze dit hebben en het op Q steken, maar als je dan zegt dat ze het moeten verwijderen omdat het een virusachtig iets is, krijg je geen reactie (of het al weg is of niet) omdat iedereen schreeuwt dat ze maar gewoon 'Adblock' moeten nemen en dat het dan zo wel op magische wijze verdwijnt. (Wat dus niet zo is).

    Gelukkig ben je er nu wel vanaf (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 12:35 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh dat had ik ook een tijd lang! Bij mij is het na een tijd weggegaan omdat ik een heel goed antivirusprogramma op mijn computer heb: G Data InternetSecurity
    Het is inderdaad een virus waar ik ook lange tijd last van had.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand