George weasley
‘Je vader zou niet gewild hebben dat je zo geworden zou zijn, Campbell.’ zei Perkamentus en ik zag de verbaasde blik van campbell. Waar ging dit heen..? ‘Mijn vader is een lafaard die ons verlaten heeft. Hij gaf niet om ons en als hij dat wel deed zal hij nu voor me gestaan hebben.’
Campbell Dylan Saunders.. Jij kent mij ongetwijfeld niet maar ik ken jou al sinds je geboorte. Niet dat je dat kan herinneren. Jouw vader heeft op Zweinstein gezeten en je moeder op Beauxbatons. Nadat hij succesvol zijn PUIST-examen had afgerond ging hij algauw trouwen met je moeder. Hij was zo gelukkig. Eerst kregen ze Nathaniel- Jean en aantal jaar later werd je moeder in verwachting van jou. Je vader was dolgelukkig terwijl jouw moeder depressiever werd. Je werd sneller boos en geïrriteerd. Ze duwde emotioneel je vader weg tot die ene avond. Jij was middels geboren en ze was gebrandmerkt. Ze gaf je vader een keus; naar de duistere zijde keren samen met zijn zonen of weggaan. Hij vertrok en nam jou mee. Die avond heb ik hem nog gezien met jou. Er werd een jacht op hem gemaakt. Eerst dachten we dat het kwam omdat hij te veel wist. Maar dit was niet het geval. Ze wilde jou, Campbell.’ mijn kaak viel open en ik bevroor alweer terwijl mijn ogen gericht waren op de jongen die ik leuk vond. Oke.. nu heb ik dus 5 verschillende Campbells leren kennen, geen 4 ‘Dat maakt geen logica. Ze hebben me niet nodig; ik ben slechts een offer voor wanneer de tijd doordringt. Sorry maar je verhaal klopt niet.’ hij schudde zijn hoofd en ik schudde ook mee. Waarom ik, ik heb geen idee. Waarschijnlijk was Ik weer onder teance gezet door mijn razende gedachtes die ondersteboven waren gezet. Wat in merlijns..
‘Ze hebben tijden naar je vader gezocht en toen ze hem vonden vermoorden ze hem en namen ze jou mee. Dat was rond de tijd dat Voldemort stierf. Je bent daarom nooit gebrandmerkt maar Nathaniel wel.’
Campbell schudde met zijn hoofd een tranen blinkten in zijn ogen wat mijn hart deed scheuren.
'Het kan niet waar zijn.’ hoorde ik hem mompelen. ‘Ik weet ook dat je iedere keer met Nathaniel mee moet wanneer hij zijn opdracht moet voltooien, Campbell. Ik weet dat je hem nog steeds smeekt om genade als hij iemand martelt. Ik weet ook dat je vaak in de donkere koude kelder word opgesloten met slechts muizen als vrienden en pijn als afwisseling omdat je liefde kent, Campbell.’
'Wowowow,' zei ik en sprong van mijn plek op, eindelijk was ik uit mijn trance.
'Dus u zegt nu dat Campbell eigenlijk heel erg belangrijk is voor hun? Waarom anders hebben ze hem uit de handen van zijn vader gepakt? Hoe komt het überhaupt dat u er zo veel over weet? Oh Merlin, ik snap niks meer.' Met dat nam ik weer plaats in het stoel en keek afwisselend naar Perkamentus en Campbell.
'Waarom is hij dan zo belangrijk voor hun dat ze de hele weg aflgeggen om hem uit de handen van zijn vader te trekken..?' Vroeg ik als mijn definitieve vraag. Oh wauw.. wanneer komen we erachter dat hij nog een geheime eenhoorn-faunaat is? Even leek het erop alsof ik meer geïnteresseerd was in dit dan Campbell zelf. Die leek even knock out te zijn.
George heeft te veel vragen xq
Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••