• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Doe het dan opnieuw, maak een nieuwe account aan en zet de hoed nogmaals oo je hoofd, eens kijken wat je deze keer krijgt, kun je even de vragen wat nauwkeuriger doorlezen ofzo (:


    haha ik heb samen met m'n vriend alle vragen al helemaal doorsproken dat mijn moeder me chagerijnig aankeek en het liefst me wilde vermoorden aangezien Harry Potter niet je echte leven is -.0'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha ik heb samen met m'n vriend alle vragen al helemaal doorsproken dat mijn moeder me chagerijnig aankeek en het liefst me wilde vermoorden aangezien Harry Potter niet je echte leven is -.0'


    Haha, jij had dus eigenlijk wel alle tijd xq ik ging het snel doen omdat mijn moedrr de hele tijd riep wanneer ik naar bed zou gaan :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha ('x ja min of meer :p maar shii.. ik wil echt dat van J.K. lezen maar overal doen ze dat het er al is op Pottermore maar kan het niet vinden... :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Je vader zou niet gewild hebben dat je zo geworden zou zijn, Campbell.’ zei Perkamentus en ik zag de verbaasde blik van campbell. Waar ging dit heen..?  ‘Mijn vader is een lafaard die ons verlaten heeft. Hij gaf niet om ons en als hij dat wel deed zal hij nu voor me gestaan hebben.’ 
    Campbell Dylan Saunders.. Jij kent mij ongetwijfeld niet maar ik ken jou al sinds je geboorte. Niet dat je dat kan herinneren. Jouw vader heeft op Zweinstein gezeten en je moeder op Beauxbatons. Nadat hij succesvol zijn PUIST-examen had afgerond ging hij algauw trouwen met je moeder. Hij was zo gelukkig. Eerst kregen ze Nathaniel- Jean en aantal jaar later werd je moeder in verwachting van jou. Je vader was dolgelukkig terwijl jouw moeder depressiever werd. Je werd sneller boos en geïrriteerd. Ze duwde emotioneel je vader weg tot die ene avond. Jij was middels geboren en ze was gebrandmerkt. Ze gaf je vader een keus; naar de duistere zijde keren samen met zijn zonen of weggaan. Hij vertrok en nam jou mee. Die avond heb ik hem nog gezien met jou. Er werd een jacht op hem gemaakt. Eerst dachten we dat het kwam omdat hij te veel wist. Maar dit was niet het geval. Ze wilde jou, Campbell.’ mijn kaak viel open en ik bevroor alweer terwijl mijn ogen gericht waren op de jongen die ik leuk vond. Oke.. nu heb ik dus 5 verschillende Campbells leren kennen, geen 4 ‘Dat maakt geen logica. Ze hebben me niet nodig; ik ben slechts een offer voor wanneer de tijd doordringt. Sorry maar je verhaal klopt niet.’ hij schudde zijn hoofd en ik schudde ook mee. Waarom ik, ik heb geen idee. Waarschijnlijk was Ik weer onder teance gezet door mijn razende gedachtes die ondersteboven waren gezet. Wat in merlijns..
    ‘Ze hebben tijden naar je vader gezocht en toen ze hem vonden vermoorden ze hem en namen ze jou mee. Dat was rond de tijd dat Voldemort stierf. Je bent daarom nooit gebrandmerkt maar Nathaniel wel.’
    Campbell schudde met zijn hoofd een tranen blinkten in zijn ogen wat mijn hart deed scheuren.
    'Het kan niet waar zijn.’ hoorde ik hem mompelen. ‘Ik weet ook dat je iedere keer met Nathaniel mee moet wanneer hij zijn opdracht moet voltooien, Campbell. Ik weet dat je hem nog steeds smeekt om genade als hij iemand martelt. Ik weet ook dat je vaak in de donkere koude kelder word opgesloten met slechts muizen als vrienden en pijn als afwisseling omdat je liefde kent, Campbell.’
    'Wowowow,' zei ik en sprong van mijn plek op, eindelijk was ik uit mijn trance.
    'Dus u zegt nu dat Campbell eigenlijk heel erg belangrijk is voor hun? Waarom anders hebben ze hem uit de handen van zijn vader gepakt? Hoe komt het überhaupt dat u er zo veel over weet? Oh Merlin, ik snap niks meer.' Met dat nam ik weer plaats in het stoel en keek afwisselend naar Perkamentus en Campbell.
    'Waarom is hij dan zo belangrijk voor hun dat ze de hele weg aflgeggen om hem uit de handen van zijn vader te trekken..?' Vroeg ik als mijn definitieve vraag. Oh wauw.. wanneer komen we erachter dat hij nog een geheime eenhoorn-faunaat is? Even leek het erop alsof ik meer geïnteresseerd was in dit dan Campbell zelf. Die leek even knock out te zijn.


    George heeft te veel vragen xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Haha ('x ja min of meer :p maar shii.. ik wil echt dat van J.K. lezen maar overal doen ze dat het er al is op Pottermore maar kan het niet vinden... :'(


    Hoe heet het? Je kunt de titel ook in google intypen, misschien staan ze ook ergens anders. Of stat get echt alleen op pottermore xq kun je aan anderen vragen misschien die het al hebben gelezen?


    Ik ga morgen de test opnoeuw doen met behulp van mijn zus die me gaat helpen met keuzes maken :Y) aangezien ik deze binnen 5 a 10 minuten heb gedaan en ik alles behalve slim ben.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Wowowow.’ Hoorde ik plotseling naast me geroepen worden terwijl George opstond. Even dacht ik dat hij mij hier achter ging laten tot hij zijn mond weer opentrok. ‘Dus u zegt nu dat Campbell eigenlijk heel erg belangrijk is voor hun? Waarom anders hebben ze hem uit de handen van zijn vader gepakt? Hoe komt het überhaupt dat u er zo veel over weet? Oh Merlin, ik snap niks meer.’ Hij ging weer zitten terwijl ik zijn blik op mijn gezicht gevestigd voelde wat mij alleen ongemakkelijker liet maken. Dit kon niet waar zijn. Mijn moeder kon wel tegen mij liegen maar Nathaniel zou dat nooit doen. ‘Dit is hun plan. Ze willen je op dwaal spoor zetten zodat je ze verraad.’ Siste een stem door mijn hoofd. Ik schudde mistroostig mijn hoofd. George zou dat nooit doen. Toch? Ik keek zijdelings naar de jongen die naast mij zat. De jongen die gevoelens bij mij los gemaakt had die ik nooit gekend had. ‘Waarom is hij dan zo belangrijk voor hun dat ze de hele weg afleggen om hem uit de handen van zijn vader te trekken?’ ik wendde mijn blik van de jongen naast me af terwijl ik het liefst wakker wilde worden uit deze rare nachtmerrie.
    ‘Ah, daar komen we op een vraag, meneer Weasley.’ Zei Perkamentus enkel simpel.
    ‘Tovenaren die bloedzuiver zijn zoals meneer Saunders komen uit een lange familielijn met een kind per gezin. Ze worden geboren als status om vervolgens hun zoon uit te geven aan Voldemort zodat hun gezicht meer status krijgen. In die tijd werden ze letterlijk getraind voor hem en vroeg gebrandmerkt. Voldemort keurde ze en ze moesten al veelbelovende taken uitvoeren op jongen leeftijd. Men verwacht namelijk minder als een jongetje van 12 iemand vermoord dan een volwassen man van 20. Natuurlijk werd daardoor zijn manschap groter aangezien er vrij weinig volbloed tovenaren meer zijn die zich aan zijn kant vrijwillig schaarde. De meeste waren bang en sloten hun ogen ervoor of doken onder. Je moet na gaan dat Voldemort niet echt bepaald een heer was met mensen vertrouwen en in dienst nemen. Daarom nam hij steeds jongeren kinderen aan om ze in een programma te zetten. Een ieder kreeg een dier en daarna een missie. Als die missie niet slaagde zou er wat ergs gebeuren met hun diertje. Het is dan geen geheim dat iedereen dan hun dier probeert te verdedigen en alles gaat doen om te zorgen dat het blijft leven. Maar slechts een klein percentage lukt de eerste missie en slechts een heel klein percentage behaalde de tweede missie. Met andere woorden hen dieren gingen dood waardoor je een tweevoudige persoonlijkheid bij kinderen maakt. Kinderen werden dus niet meer gemaakt uit liefde maar om gebroken door heer Voldemort te worden. Ze werden niet meer zoals jou uit liefde op de wereld gezet wat ongetwijfeld Molly en Arthurs redenen waren.’ Ik beet op mijn lip terwijl ik tranen voelde branden achter mijn ogen. Terwijl ik een hol gevoel in mij voelde branden. Pure leegte die langzaam gevuld werd met woede en agressie.
    ‘U hebt het helemaal mis. Míjn moeder houd van mij. Anders had ze me allang uit de weg geruimd.’ Mijn hart voelde ik steeds harder tegen mijn ribbenkast bonzen terwijl ik de neiging had om met alles te gaan smijten. Wat dacht die oude man wel niet? Waarom bemoeide hij überhaupt met mij? Als hij mijn vader gekend had zou hij wel begrijpen dat hij me met rust moest laten. Ik haat hem. Hij had mij niet alleen moeten laten.
    Met een ruk schoot ik omhoog. ‘Over mijn vader; u heeft het mis. Hij was een zwakkeling en verliet mijn moeder omdat hij dat wilde. Niet omdat hij zo nodig mij moest redden. Als hij iemand moest redden was het Nathaniel wel. Dit is pure onzin.’ Met een ruk draaide ik me om en wilde naar de deur lopen terwijl ik met alle kracht die ik had beheerste dat ik niet alles kapot gooide.

    Albus Perkamentus

    Ik bestuurde Campbells gezicht die vertrokken was met woedde. ‘U hebt het helemaal mis. Míjn moeder houd van mij. Anders had ze allang uit de weg geruimd.’ Ik schudde triest mijn hoofd. Als je niet van iemand houd betekend het niet dat je die persoon dood wil hebben. Ik weet dat zijn moeder hem nodig heeft om hem te gebruiken en dat was al triest genoeg.
    Met een ruk stond Campbell op en ik kon zien dat hij het liefst mijn hele kamer kapot smijten. Niet dat ik dat erg zal vinden. Het was misschien toch aan een vervanging toe. ‘Over mijn vader; u heeft het mis. Hij was een zwakkeling en verliet mijn moeder omdat hij dat wilde. Niet omdat hij zo nodig mij moest redden.’ Hij draaide zich om en liep naar de deur. Ik had zijn vader beloofd dat ik hem zou helpen wanneer de tijd zich dringt en ik heb het gevoel dat ik heel erg tekort geschoten had.
    ‘Als je het nog alleen maar kon herinneren, Campbell en je gedachtes niet zo ver gemodificeerd werd door hen.’ Voordat ik had besloten of ik het wel de juiste keuze was mompelde ik; ‘Legilimency.’ Automatisch gleden mijn gedachten in die van hem. Twee handen werden om een jongens keel gedrukt terwijl tranen op een lijkbleke gezicht druppelde. Het beeld vervormde zich naar een zwarte ruimte waar een kamer open ging en een jongen naar binnen liep wat zich weer vervormde naar het beeld dat Campbell gemarteld werd. Ik wist dat ik diep moest graven aangezien hij een slot op sommige herinneringen leken te zijn. Voorzichtig mompelde ik een spreuk terwijl de gedachtes sneller elkaar begon af te wisselen tot.
    Een klein jongentje lag in de armen van een oudere man. Ik wist dat het Dylan Richard Saunders was. De vader waar de jongen zich in mijn kamer bevond naar vernoemd was. Spreuken werden naar hem afgevuurd terwijl Dylan probeerde te vluchten in het duister. Het leek zich af te spelen. Aan de lichten te zien waren het meerdere dooddoeners die hem achtervolgde tot ik een hoge kille lach hoorde. ‘Avada Kedavra.’ De man viel met de baby roerloos op de grond terwijl Voldemort de man schopte waardoor het gezichtsveld van de baby belemmerd werd. Een zwarte rook waasde op en ik kon nog net de kille vingers om de baby zien grijpen voordat ik officieel uit Campbells geheugen getrapt werd. Iets wat zelfs mij pijn deed. Ik keek op en merkte dat ik dieper in mijn stoel gedrukt zat als zojuist. Campbell zelf lag op de grond terwijl mijn hand naar mijn mond gleed. Nog nooit had ik de precieze dood van mijn vriend geweten. Nog nooit wist ik dat Campbell door hém is aangeraakt. Aangeraakt door de duivel.


    Hihi ^^. Goh wat ben ik goed in drama schrijven (A)
    1144. woorden :p nu doen mijn vingers pijn van het tikken op mijn mobiel ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik haat school

    ik ga George post nu schrijven xq omg ik heb geen idee wat ik met mijn personages moet doen, jij gaat wel goed zo denk ik x'p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hallo ik ben nog steeds weg maar ik kan op zich wel reageren (al heb ik geen idee waarop)


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Ah, daar komen we op een vraag, meneer Weasley.’ Zei Perkamentus simpel en ik drukte me weer terug in het stoeltje.
    ‘Tovenaren die bloedzuiver zijn zoals meneer Saunders komen uit een lange familielijn met een kind per gezin. Ze worden geboren als status om vervolgens hun zoon uit te geven aan Voldemort zodat hun gezicht meer status krijgen. In die tijd werden ze letterlijk getraind voor hem en vroeg gebrandmerkt. Voldemort keurde ze en ze moesten al veelbelovende taken uitvoeren op jongen leeftijd. Men verwacht namelijk minder als een jongetje van 12 iemand vermoord dan een volwassen man van 20. Natuurlijk werd daardoor zijn manschap groter aangezien er vrij weinig volbloed tovenaren meer zijn die zich aan zijn kant vrijwillig schaarde. De meeste waren bang en sloten hun ogen ervoor of doken onder. Je moet na gaan dat Voldemort niet echt bepaald een heer was met mensen vertrouwen en in dienst nemen. Daarom nam hij steeds jongeren kinderen aan om ze in een programma te zetten. Een ieder kreeg een dier en daarna een missie. Als die missie niet slaagde zou er wat ergs gebeuren met hun diertje. Het is dan geen geheim dat iedereen dan hun dier probeert te verdedigen en alles gaat doen om te zorgen dat het blijft leven. Maar slechts een klein percentage lukt de eerste missie en slechts een heel klein percentage behaalde de tweede missie. Met andere woorden hen dieren gingen dood waardoor je een tweevoudige persoonlijkheid bij kinderen maakt. Kinderen werden dus niet meer gemaakt uit liefde maar om gebroken door heer Voldemort te worden. Ze werden niet meer zoals jou uit liefde op de wereld gezet wat ongetwijfeld Molly en Arthurs redenen waren.’ Ik slikte moeizaam en spiekte via mijn ooghoeken naar Campbell. Ik kan me echt niet voorbeelden hoe hij zich nu moet gaan voelen. Met een ruk sprong hij overeind waardoor ik hem verbaasd aan begon te kijken.
    ‘U hebt het helemaal mis. Míjn moeder houd van mij. Anders had ze me allang uit de weg geruimd. Over mijn vader; u heeft het mis. Hij was een zwakkeling en verliet mijn moeder omdat hij dat wilde. Niet omdat hij zo nodig mij moest redden. Als hij iemand moest redden was het Nathaniel wel. Dit is pure onzin.’ Ik perste mijn lippen op elkaar en ging met mijn handen een aantal keren door mijn haren. Waar ben ik beland.. waarom kan Campbell het niet toegeven? Hij spreekt nu met een van de machtigste tovenaren ter wereld, is dat niet overtuigend genoeg? Ik slikte moeizaam. Hij was woest. Komt het wel ooit goed met hem?
    ‘Als je het nog alleen maar kon herinneren, Campbell en je gedachtes niet zo ver gemodificeerd werd door hen.’ Zei hij. Ik keek Perkamentus licht verward aan, en hoorde hem iets mompelen en alles ging heel erg snel. Campbell schoot achteruit en viel op de grond en Perkamentus werd in het stoel gedrukt.
    Gespannen sprong ik op, niet wetend van wat ik moest doen. Wat deed hij? Wat gebeurd er in Merlijns naam..? ik zette een aantal stappen achteruit en voor ik het wist keek Perkamentus eindelijk weer op. Hij had nu een ander blik dan daarnet. Wat heeft hij gezien? Wat heeft hij gedaan?
    ‘wat is er gebeurd?’ vroeg ik bijna dringend en liep haastig naar Campbell toe.
    ‘wat heeft u gedaan?’ ik keerde me terug naar Perkamentus en kwam voor zijn bureau staan en boorden mijn nagels in het hout.
    ‘wat heeft u gezien?’ even dacht ik aan om de oude man even ruimte te gaan geven en een glaasje water te geven, maar die gedachtes vlogen al weer weg en ik boorde mijn nagels nog dieper in het hout. Wat doe ik überhaupt hier? Ik wilde al lang weten wat er achter Campbell schuilt, maar dit is simpelweg te veel geworden voor mijn kleine brein.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    RAB schreef:
    Hallo ik ben nog steeds weg maar ik kan op zich wel reageren (al heb ik geen idee waarop)


    Welcome back.. again (:

    Ralf Ginny en Draco zitten nog steeds vast door Fred :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ugh oké maar ik weet niet wat ik met Fred moet doen


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ugh oké maar ik weet niet wat ik met Fred moet doen


    Laat Fred naar binnen gaan zodat Ralf naar buiten kan en voor weerwolf kan spelen en laat Draco naar buiten komen zodat Ginny hem kan tegenhouden... ok?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Ah, daar komen we op een vraag, meneer Weasley.’ Zei Perkamentus simpel en ik drukte me weer terug in het stoeltje.
    ‘Tovenaren die bloedzuiver zijn zoals meneer Saunders komen uit een lange familielijn met een kind per gezin. Ze worden geboren als status om vervolgens hun zoon uit te geven aan Voldemort zodat hun gezicht meer status krijgen. In die tijd werden ze letterlijk getraind voor hem en vroeg gebrandmerkt. Voldemort keurde ze en ze moesten al veelbelovende taken uitvoeren op jongen leeftijd. Men verwacht namelijk minder als een jongetje van 12 iemand vermoord dan een volwassen man van 20. Natuurlijk werd daardoor zijn manschap groter aangezien er vrij weinig volbloed tovenaren meer zijn die zich aan zijn kant vrijwillig schaarde. De meeste waren bang en sloten hun ogen ervoor of doken onder. Je moet na gaan dat Voldemort niet echt bepaald een heer was met mensen vertrouwen en in dienst nemen. Daarom nam hij steeds jongeren kinderen aan om ze in een programma te zetten. Een ieder kreeg een dier en daarna een missie. Als die missie niet slaagde zou er wat ergs gebeuren met hun diertje. Het is dan geen geheim dat iedereen dan hun dier probeert te verdedigen en alles gaat doen om te zorgen dat het blijft leven. Maar slechts een klein percentage lukt de eerste missie en slechts een heel klein percentage behaalde de tweede missie. Met andere woorden hen dieren gingen dood waardoor je een tweevoudige persoonlijkheid bij kinderen maakt. Kinderen werden dus niet meer gemaakt uit liefde maar om gebroken door heer Voldemort te worden. Ze werden niet meer zoals jou uit liefde op de wereld gezet wat ongetwijfeld Molly en Arthurs redenen waren.’ Ik slikte moeizaam en spiekte via mijn ooghoeken naar Campbell. Ik kan me echt niet voorbeelden hoe hij zich nu moet gaan voelen. Met een ruk sprong hij overeind waardoor ik hem verbaasd aan begon te kijken.
    ‘U hebt het helemaal mis. Míjn moeder houd van mij. Anders had ze me allang uit de weg geruimd. Over mijn vader; u heeft het mis. Hij was een zwakkeling en verliet mijn moeder omdat hij dat wilde. Niet omdat hij zo nodig mij moest redden. Als hij iemand moest redden was het Nathaniel wel. Dit is pure onzin.’ Ik perste mijn lippen op elkaar en ging met mijn handen een aantal keren door mijn haren. Waar ben ik beland.. waarom kan Campbell het niet toegeven? Hij spreekt nu met een van de machtigste tovenaren ter wereld, is dat niet overtuigend genoeg? Ik slikte moeizaam. Hij was woest. Komt het wel ooit goed met hem?
    ‘Als je het nog alleen maar kon herinneren, Campbell en je gedachtes niet zo ver gemodificeerd werd door hen.’ Zei hij. Ik keek Perkamentus licht verward aan, en hoorde hem iets mompelen en alles ging heel erg snel. Campbell schoot achteruit en viel op de grond en Perkamentus werd in het stoel gedrukt.
    Gespannen sprong ik op, niet wetend van wat ik moest doen. Wat deed hij? Wat gebeurd er in Merlijns naam..? ik zette een aantal stappen achteruit en voor ik het wist keek Perkamentus eindelijk weer op. Hij had nu een ander blik dan daarnet. Wat heeft hij gezien? Wat heeft hij gedaan?
    ‘wat is er gebeurd?’ vroeg ik bijna dringend en liep haastig naar Campbell toe.
    ‘wat heeft u gedaan?’ ik keerde me terug naar Perkamentus en kwam voor zijn bureau staan en boorden mijn nagels in het hout.
    ‘wat heeft u gezien?’ even dacht ik aan om de oude man even ruimte te gaan geven en een glaasje water te geven, maar die gedachtes vlogen al weer weg en ik boorde mijn nagels nog dieper in het hout. Wat doe ik überhaupt hier? Ik wilde al lang weten wat er achter Campbell schuilt, maar dit is simpelweg te veel geworden voor mijn kleine brein.


    omfg Dx mijn vingers zijn dood door jou en dan komt George x') ohgod even mijzelf mentaal voorbereiden weer :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    die Slytherin en Ravenclaw keuze aan het einde is letterlijk vervloekt of zo iets (cat) ik heb het nog een paar keer achter elkaar gedaan elke keer kwam die keuze :'D guess i'm a true Slytherclaw..?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    die Slytherin en Ravenclaw keuze aan het einde is letterlijk vervloekt of zo iets (cat) ik heb het nog een paar keer achter elkaar gedaan elke keer kwam die keuze :'D guess i'm a true Slytherclaw..?


    Ik wilde júist Slytherin maar ik krijg Griffoendor Ravenklauw D: ik vind mijzelf totaal niet dapper of slim ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya