• Ik werd vanochtend pas twee uur 's middags wakker, omdat ik afgelopen week heel slecht had geslapen. Dat was meteen een nieuw record, met twee uur verschil! Wat zijn jullie records voor uitslapen? Check de poll!

    Wat is jou record uitslapen?
    Ik werd vanochtend pas 2 uur 's middags wakker, en dat was daarbij meteen een dik record. Wat is jou record?
    Het record telt alleen mee als je vóór een uur 's nachts bent gaan slapen, en je niet veel of lang tussendoor wakker bent geweest!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    5 uur in de namiddag ik had twee volle dagen niet geslapen :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Valkyries schreef:
    Goh uitslapen doe ik echt niet meer de laatste jaren. 9 uur, half 10 max, zelfs als het mijn beurt is om uit te slapen in het weekend. Zal het ritme zijn dat ik gewoon ben s' morgens :'D
    In m'n tienerjaren kon ik echter echt wel tot een uur of 5 's middags op m'n nest blijven stinken, in het weekend, en dan ook gewoon zwaar in coma.
    Nu, ik lig de laatste paar weken wel met regelmaat om half 7 's avonds per totaal en in coma op bed, om pas 9 uur wakker te worden de volgende ochtend... niet zozeer uitslapen, maar de uren zijn er navenant. Zwangerschap to blame XD

    Gefeliciteerd!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Hecuba schreef:
    Ik weet nog dat ik toen wakker werd, en beneden kwam en mijn broertjes in hockeykleren in de woonkamer
    ik: "Gaan jullie zo hockeyen?"
    moeder (half boos): "Nee, Britt, we zijn al een paar uur terug. En we hebben boodschappen gedaan."

    whahaha XD


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijne half 1 in de middag, denk ik.

    Maka schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd!

    Bedankt (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Toen ik jonger was sliep ik graag uit tot een uur of twaalf.

    Vandaag werd ik om halftien wakker. Dat is mijn record van de afgelopen maanden, geloof ik. Als ik naar school moet gaat mijn wekker om halfzes, dus ik ben al blij als ik tot acht uur kan blijven liggen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ik had een week best wel slecht geslapen, maar door school kon ik ook niet wat langer blijven liggen, dus toen ging ik die vrijdag avond om 10uur naar bed en toen ik wakker werd was het aan het schemeren, ik dacht 'oh ik ben nog best vroeg wakker geworden als het nu nog aan het schemeren is' maar het was niet nog aan het schemeren het was al weer aan het schemeren, het was kwart over 5 in de middag (het was ergens in de winter)


    Be brave, even when you're not. Pretend to be, no one can tell the difference

    Half een 's middags, geloof ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    4 uur 's middags. Als ik die reacties hier zie van '13 uur' denk ik: 'Oops, dat doe ik elk weekend'....


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Kwart voor acht 's avonds.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb ooit 29 uur lang geslapen, en ik werd toen volgens mij rond de half vijf (?!) wakker.


    If I can't dazzle them with brilliance, I baffle them with bullshit. [Aethelthryth --> Leanansídhe]

    Ik geloof dat ik wel eens de 1 uur gehaald heb, maar toen lag ik waarschijnlijk pas om een uur of 3 in bed.


    Stenenlikker

    Uhm, ik ben ooit om zes uur in de ochtend gaan slapen, en toen lag ik tot minstens vier uur in de middag te slapen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Vijf uur.
    Ooit was ik wel eens ziek en toen heb ik tot elf uur 's nachts geslapen, serieus O.o

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 1:56 ]


    16 - 09 - '17

    Ik kan rustig een hele dag slapen als ik ziek ben.


    "Well, well. Look who we've got here!"