• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Mede doordat Gilinsky en ilovelashton te veel spamden in een ander topic, wilden ze dit topic openen.
    Dus, join if you want, because we need more fangirls!







    Members:
    Gabs // Gilinsky // 17 | Luke
    Lieke // ilovelashton // 17 | Ashton
    Eva // AIterego // 14 | Luke
    Crystal // Sciathan // 12 | Lashton
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Hemwin | All
    Ruth // Hemford // 20 | Muke
    Jessica // AshtonIsCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied | Ashton
    Miriam // Malley // 15 | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi // 68 | Cake
    Julya // CrushOnLuke | Luke
    Aniek // Memoria // 15 | Mashton
    Naomi // Ashtonlrwin // 16 | Mashton
    Lisa // Cliffoconda | Michael
    Kim // Winhood // 19 | Cashton
    Tessa // xlrwin | Ashton
    Esmee // OhMyLashton | Luke
    Marlijn // Ultimatum // 15 | Cake
    Simone // MrFluke / Luke
    Marie // Eighteen // 14 | Luke
    Gail // Aldea // 18
    Tenace
    Loeka // xemx | Ashton
    Zoë // DontDropp
    harrylouis | Michael
    Kyle // Avena // 17 | All
    Yu // Alesia // 13
    Demi // Amarela
    Britt // Hecuba / Ashton




    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 12:54 ]


    'Darling, just hold on'

    Ik schrijf het echt veel te gedetailleerd volgens mij, zit al bijna aan de 2000 woorden en ze hebben net hun shirts pas uit. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ashtonished schreef:
    OMG IK LEES DIT TERUG EN IK MOET IETS ZEGGEN: EVA, VREES ME IS ECHT GENIAAL. ER WORDT HEEL ERG LEUK GESCHREVEN.
    CRYSTAL, OMGIES, JIJ KIJKT SWITCHED AT BIRTH, I LOVE YOU VERY MUCH.

    TEN DERDE: Crisis, die ruzie in het kletscafé slaat nergens op xd.

    JAA EINDLEIJK IEMAND DIE ME BEGRIJPT IN MIJN FANGIRLFEELINGS MET TOUCHING JULIETTE. Ik hou hou hou van haar schrijfstijl. -see what i did there? (wbw)-

    Wat is switched at birth? Ik wilde dat een keer kijken op vakantie, twee jaar geleden, dat ik dat onthouden heb, wow, maar toen keken we een of andere film en ik weet niet meer waar die over gaat hahah.

    Ja echt he, eerst lachte ik me rot en toen dacht ik dafuq rick zo ga je niet met mensen om. Dat is echt respectloos.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    JAA EINDLEIJK IEMAND DIE ME BEGRIJPT IN MIJN FANGIRLFEELINGS MET TOUCHING JULIETTE. Ik hou hou hou van haar schrijfstijl. -see what i did there? (wbw)-

    Wat is switched at birth? Ik wilde dat een keer kijken op vakantie, twee jaar geleden, dat ik dat onthouden heb, wow, maar toen keken we een of andere film en ik weet niet meer waar die over gaat hahah.

    Ja echt he, eerst lachte ik me rot en toen dacht ik dafuq rick zo ga je niet met mensen om. Dat is echt respectloos.


    ^-^ Ik moet zeggen dat ik het boek nog niet heb gelezen :'D Maar vorig jaar of zo was ik er erg in geïnteresseerd en ik vond haar stijl zo cool dat ik op bol.com van elk deel het inkijkexemplaar heb gelezen :'D

    Dat gaat over twee meisjes die bij de geboorte zijn omgewisseld en zo komen ze bij de verkeerde ouders terecht. Dan komt de één er achter dat haar ouders niet haar ouders zijn, zoekt ze haar gewisselde "zus" (totaal niet zus, maar dat is makkelijker om te zeggen). Die komt bij haar te wonen, samen met haar moeder en oma en drama enzo :3

    Ik vond het niet heel grappig. Ik vond vooral dat Rick en Jacco echt enorm zeurden, en dat ene meisje ook (weet haar naam niet door de usernamechange). Halleluja, wat een gezeur, zeg. En nu is de helft van de vaste lui weg. Ik ben daar ook weg, hahaha. Ik wil daar niet meer in praten als iedereen toch al weg is en alleen de ruziemakers overblijven.

    DIT IS ZO AWKWARD. HAHAHA. En helemaal als het straks jongen/meisje word, dan is het nog erger. BEEEEH.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hou je niet van smut schrijven? xd

    Ashtonished schreef:
    (...)

    ^-^ Ik moet zeggen dat ik het boek nog niet heb gelezen :'D Maar vorig jaar of zo was ik er erg in geïnteresseerd en ik vond haar stijl zo cool dat ik op bol.com van elk deel het inkijkexemplaar heb gelezen :'D

    Dat gaat over twee meisjes die bij de geboorte zijn omgewisseld en zo komen ze bij de verkeerde ouders terecht. Dan komt de één er achter dat haar ouders niet haar ouders zijn, zoekt ze haar gewisselde "zus" (totaal niet zus, maar dat is makkelijker om te zeggen). Die komt bij haar te wonen, samen met haar moeder en oma en drama enzo :3

    Ik vond het niet heel grappig. Ik vond vooral dat Rick en Jacco echt enorm zeurden, en dat ene meisje ook (weet haar naam niet door de usernamechange). Halleluja, wat een gezeur, zeg. En nu is de helft van de vaste lui weg. Ik ben daar ook weg, hahaha. Ik wil daar niet meer in praten als iedereen toch al weg is en alleen de ruziemakers overblijven.

    Oh, hahaha. :') Je moet echt een keer de boeken helemaal lezen, want het is zo geweldig omg.

    Oh cool. Is het ook op netflix te zien? Dan ga ik het ook kijken. :Y)

    Bedoel je diegene met de cijfers? Mjaa, ik wil niet weg, want idk. Maar ik praat er ook bijna nooit dusja.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ashtonished schreef:
    Hou je niet van smut schrijven? xd


    Nee, alleen van lezen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CRYSTAL. PRETENDING FROM THE START STAAT IN DE TOP. *O*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    AIterego schreef:
    (...)
    Oh, hahaha. :') Je moet echt een keer de boeken helemaal lezen, want het is zo geweldig omg.

    Oh cool. Is het ook op netflix te zien? Dan ga ik het ook kijken. :Y)

    Bedoel je diegene met de cijfers? Mjaa, ik wil niet weg, want idk. Maar ik praat er ook bijna nooit dusja.


    Ga ik doen :3

    Ik weet het niet :c Ik kijk het altijd op zo'n seriekijksite, maar dan zonder ondertiteling.

    Nee, ik bedoel niet Leah. Ik bedoel die ene xd Maar daar ga ik het nu niet over hebben, want dan ben ik net zo erg als zij. Al zal het even duren voor ik aan die slechtheid kan tippen.

    IEMAND LUKE GIFS DIE IK MIJN TRAILER KAN WERKEN. HELP ME.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik mis zoveel topics...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw. Die ruzie in dat Kletscafé :o

    Why can't we just friends? Why can't we just live without fighting with each other?
    Bee happy guys! Let's talk about rainbows and ponies! Not about love relationships!


    Oké, dat is zo niet mij x)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    Wauw. Die ruzie in dat Kletscafé :o

    Why can't we just friends? Why can't we just live without fighting with each other?
    Bee happy guys! Let's talk about rainbows and ponies! Not about love relationships!


    Oké, dat is zo niet mij x)


    Ik las die ruzie met een facepalm na, echt waar.


    That is a perfect copy of reality.

    Uhm.. ik wil niet lullig over komen en geen ruzie of zo, maar kunnen we erover ophouden? (gewoon een vriendelijke vraag (: ) Ik was er net 'overheen' zeg maar ^^

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 16:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Avena schreef:
    Uhm.. ik wil niet lullig over komen en geen ruzie of zo, maar kunnen we erover ophouden? (gewoon een vriendelijke vraag (: ) Ik was er net 'overheen zeg maar ^^


    Tuurlijk, no problem.
    Ik moest gewoon nog even iets zeggen als reactie van wat ik er van vond zeg maar.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]