Hoi allemaal.
Ik heb een probleem. Mm, ja dat is meestal als je je topic bij 'story problemen' zet.
Ik wil een verhaal schrijven. Een echt boek, geen verhaal op Q. En daarvoor heb ik natuurlijk INSPIRATIE nodig. Maar ik ben al zo vaak opnieuw begonnen dat mijn ideeën op zijn. Ik lees heel veel, maar de ideeën die ik uit die boeken/thrillers haal kan ik bijna niet uitschrijven, dat is te ingewikkeld. Ik ben geen misdaadromanschrijver.
En nu was mijn vraag aan jullie: hebben jullie INSPIRATIE voor mij?
Ik schrijf op Q graag fantasy, maar het mag ook 'gewoon' zijn. Mijn eerdere twee boeken gingen over puberjongens met alledaagse problemen (dat is niet echt superspannend, maar toen was ik 12 en 15, dus forgive me). Mijn story die nu op Q loopt, gaat over een drugsverslaafde en dat vind ik erg interessant. Maar om daar een echt boek over te schrijven, heb ik er te weinig verstand van.
Als jullie iets weten (bijv. 'Schrijf over weerwolven' - dat is alleen een beetje afgezaagd maar whatever) zet dat maar hieronder. Ik kan natuurlijk niet beloven dat ik je idee ga gebruiken, maar wie weet Misschien maak ik wel combi's.
Alvast HEEL erg bedankt!!!
Als dombo's konden vliegen, was het hier een enorm vliegveld.