• De Uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle Wordgoal

    Aiedail | rest onbekend.
    Aloha | Meteorsea | The Originals Project: X11 Reboot |
    50k

    Bates | JanaAusten | You can't fix what has been broken |
    50k

    DianePie | rest onbekend.
    Heisuke | Kardia | De nacht
    50k

    Joaq Misschien.
    Lazulis | Lazuliss | Vampire Brothers |
    50k

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi. |
    10k

    Lovelydemon | adoratax | The Gifted |
    35k

    Mulford | GreyWolfMoon | I've turned into a monster |
    50k

    Philocalist | xSunshineee | Masks |
    10k

    Quies | Dubio | De Elementen - Deel 2 |
    50k

    Ruskow | Ruskow | Deathly Touch |
    30k

    Heh | Vipera | Seep tight. |
    15k

    Scrubb | ? | ? |
    30k

    Square | Square | ? |
    10k

    Parachutes | EmptyStairs | Toren van Illusie • verdieping -22 |
    50K

    AIterego |Eva Luijendijk| Retribution • Styles |
    40k

    Requille| ? | The thorns of the unreal |
    Eichen | mrthl | Control • Divergent |
    20k

    Diaval | Descendants of my imagination |
    35k

    Mylintis | Demesio | ? |
    10/20k

    Yoru | SoulKey | Angel of Death |
    Ring | FlyingBird | ? |
    16k

    Osric | Cyreon | Of what used to be |
    10k

    Corday |Peblesse | Twist |
    25k

    xemx | xemx | Again || Harry E. Styles |
    20K

    Alteration | ?| ? |
    10k

    Macabre | Lestrange | Animae Desolae |
    25k

    Emrys | Taraluis| ? |
    30k

    Wiarda | Wiarda | Behind the Feathers |
    25k

    Coulson | ElfCitadel | ? |
    10k

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater |
    15k

    Requille | Vaitille | Thorns of the Unreal |
    20k

    Audacity | Chanice | Limbo
    35K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 10:32 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Emrys schreef:
    Er doen trouwens best weinig mensen de 50K. Ergens wil ik echt voor 50K gaan anders vind ik het net alsof ik vals heb gespeeld want de eerste paar keren dat ik meedeed moest je dat halen om te winnen. Misschien ga ik het toch nog gewoon verhogen.


    Doe ik misschien ook nog als ik zie dat het me zou kunnen lukken, maar ik wil de lat nu ook weet niet té hoog leggen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Wat drinken jullie altijd tijdens het schrijven? S'avonds is het voor mij vaak energy of koffie. Sochtends en s'middags hou ik het op ijsthee water en groene thee met granaatappel -daar ben ik echt verslaafd aan geraakt maar men pakje is bijna leeg (no_chears)-


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Wat drinken jullie altijd tijdens het schrijven? S'avonds is het voor mij vaak energy of koffie. Sochtends en s'middags hou ik het op ijsthee water en groene thee met granaatappel -daar ben ik echt verslaafd aan geraakt maar men pakje is bijna leeg (no_chears)-


    Meestal ice tea green of fruitsap (Niet zomaar fruitsap, maar van NONO, absoluut de beste fruitsap ever^^)

    Ik heb nog een klein uurtje voor ze me komen ophalen en ik tot vanavond niet meer kan schrijven.
    Ik denk dat ik nu maar even snel een half uurtje nog door ga ^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Of misschien toch niet, ik ben blijkbaar nog niet wakker genoeg om iets zinnig te schrijven.
    Mijn eerste zin vandaag: Ik versnelde mijn pas om onze aankomst te versnellen.
    Dat klinkt zo vreselijk dat ik misschien beter kan wachten tot vanavond om verder te schrijven :p


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Just gonna leave this here:

    Either of both, Catherine couldn’t quite be sure which, was humming along to the song that was playing softly on the radio. She knew it, but couldn’t connect the title to it, Aidan had always listened to it when he was working on the computer, blasting it out of the speakers instead of using headphones. She could remember well how her mother would ask him to turn down the volume or use headphones, but he wouldn’t because every time he turned the music on, little Catherine would smile ever so brightly and mouth the words, even if she didn’t quite sing along. Aidan never ceased something that made her smile. Not ever. And in time, even Diane started liking the song, singing along softly, or dancing around the room with little catherine who would giggle as her mother picked her up and started dancing.


    Ex astris, sciencia

    Emrys schreef:
    Wat drinken jullie altijd tijdens het schrijven? S'avonds is het voor mij vaak energy of koffie. Sochtends en s'middags hou ik het op ijsthee water en groene thee met granaatappel -daar ben ik echt verslaafd aan geraakt maar men pakje is bijna leeg-

    Koffie of water, maar ik vrees dat we geen water meer hebben dus vooral koffie.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 10:51 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Just gonna leave this here:

    Either of both, Catherine couldn’t quite be sure which, was humming along to the song that was playing softly on the radio. She knew it, but couldn’t connect the title to it, Aidan had always listened to it when he was working on the computer, blasting it out of the speakers instead of using headphones. She could remember well how her mother would ask him to turn down the volume or use headphones, but he wouldn’t because every time he turned the music on, little Catherine would smile ever so brightly and mouth the words, even if she didn’t quite sing along. Aidan never ceased something that made her smile. Not ever. And in time, even Diane started liking the song, singing along softly, or dancing around the room with little catherine who would giggle as her mother picked her up and started dancing.


    Wauw, dat is echt prachtig :$


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Emrys schreef:
    Wat drinken jullie altijd tijdens het schrijven? S'avonds is het voor mij vaak energy of koffie. Sochtends en s'middags hou ik het op ijsthee water en groene thee met granaatappel -daar ben ik echt verslaafd aan geraakt maar men pakje is bijna leeg (no_chears)-


    Ik drink eigenlijk de hele dag door water of (groene) thee. Enkel in het weekend eens een glas cola voor de verandering (of koffie).

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 10:56 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat voor muziek luisteren jullie vooral tijdens het schrijven? Wat zijn aanraders? Ik dacht eraan om een blog erover te maken, met directe links, zodat iedereen er wat aan heeft. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    Wat voor muziek luisteren jullie vooral tijdens het schrijven? Wat zijn aanraders? Ik dacht eraan om een blog erover te maken, met directe links, zodat iedereen er wat aan heeft. (:

    Ik ben vandaag en gisteren naar deze mix aan het luisteren. Voor mij schrijft die goed.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 11:11 ]


    Ex astris, sciencia

    IK luister standaard tijdens het schrijven altijd naar hetzelfde liedje, dat ik dan keer na keer opnieuw laat afspelen^^
    Meestal is dat Citizen soldiers van 3 doors down (Geen idee waarom, ik vind het gewoon een leuk lied en het leid me niet af tijdens het schrijven, zoals dat bij andere muziek wel vaak gebeurd)

    Maar als ik een specifiek lied heb dat echt goed aansluit bij mijn verhaal, kies ik daarvoor.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Ik gebruik altijd muziek van TheMusicFlowChannel op Youtube, heel onorigineel, maar voor mij werkt het. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Iemand in voor een word war om twaalf uur?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waar ik naar luister tijdens het schrijven:
    Yiruma, Ludovico Einaudi, Midnight Syndicate, Infected Mushroom & Two Steps From Hell

    Die artiesten het vaakst, en dan is Midnight Syndicate meer voor de horror-sfeer, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik luister meestal naar filmmuziek omdat zang me afleid ;p


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”