• ...over wat namen in een verhaal dat ik al een hele tijd geleden van Q heb verwijderd, omdat het meer potentie lijkt te hebben. Nou noemde ik de hoofdpersoon in het verhaal altijd Aylin, maar naarmate ik meer boeken lees en doorblader, vind ik de naam zo typisch voor mijn hoofdpersoon. Nou wil ik geen standaard naam en ook iets dat niet geassocieerd wordt met iets anders en dus een die vooral origineel is. In een andere story heb ik al eens de naam Fiore gebruikt en dat is eigenlijk dus mijn tweede optie. Een andere naam die ik mooi voor haar vind is Avalee, maar ik ben bang dat ook deze twee namen niet goed zullen vallen en ook niet leuk en origineel genoeg zijn. Dus wat vinden jullie?

De stand:
    Aylin I
    Fiore I
    Avalee IIIIII

En dan nog een tweede probleem. Een ander personage heet altijd al Fido, het is een slimme jongeman met wat nerdy trekjes. Zodra ik besluit mijn hoofdpersoon Fiore te noemen, vind ik het heel lelijk als hij Fido heet, maar ik heb geen idee hoe ik hem anders zou moeten noemen... dus hebben jullie hier nog ideeën over?

Als jullie mij willen helpen zijn jullie echt schatten en verdienen jullie een cakeje.

[ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 15:40 ]

Happy Birthday my Potter!

Ik vind Avalee wel leuk klinken.

16 - 09 - '17

Avalee vind ik een hele mooie en originele naam. :Y)

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Ik vind Avalee het mooist. (:

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Tigresse schreef:

wat was dit ookalweer

Tigresse schreef:

26 - 02 - '16

Die cakejes!! :9~

En Avalee vind ik de leukste naam! :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik zou in iedergeval geen Fiore nemen, omdat Fido een te leuke naam is. Ik vind Aylin het mooist.

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Fiore

Maka schreef:
    Ik zou in iedergeval geen Fiore nemen, omdat Fido een te leuke naam is. Ik vind Aylin het mooist.

Ja, ik zou het idd ook zonde vinden om hem een andere naam te moeten geven...

@iedereen
    Bedankt voor het delen van jullie mening.

Happy Birthday my Potter!

DiNozzo schreef:
    Die cakejes!! :9~

En Avalee vind ik de leukste naam! :3

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Mendosa schreef:
    '
    Nu die cake. Jom jom. :Y)

Pretty is just a pretty word.

Mendosa schreef:

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Maka schreef:

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Avalee vind ik mooi en Aylin ook

"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

Avalee en Aylin vind ik beide erg mooi. Maar dan zou ik toch voor Avalee gaan, omdat Aylin dan toch iets minder origineel is (er zijn veel personages die Lynn o.i.d. heten en dat vind ik wel wat lijken op Aylin).
    Ik zou zeker Fido erin laten want dat vind ik echt een geweldige naam.