...over wat namen in een verhaal dat ik al een hele tijd geleden van Q heb verwijderd, omdat het meer potentie lijkt te hebben. Nou noemde ik de hoofdpersoon in het verhaal altijd Aylin, maar naarmate ik meer boeken lees en doorblader, vind ik de naam zo typisch voor mijn hoofdpersoon. Nou wil ik geen standaard naam en ook iets dat niet geassocieerd wordt met iets anders en dus een die vooral origineel is. In een andere story heb ik al eens de naam Fiore gebruikt en dat is eigenlijk dus mijn tweede optie. Een andere naam die ik mooi voor haar vind is Avalee, maar ik ben bang dat ook deze twee namen niet goed zullen vallen en ook niet leuk en origineel genoeg zijn. Dus wat vinden jullie?
De stand:
Aylin I
Fiore I
Avalee IIIIII
En dan nog een tweede probleem. Een ander personage heet altijd al Fido, het is een slimme jongeman met wat nerdy trekjes. Zodra ik besluit mijn hoofdpersoon Fiore te noemen, vind ik het heel lelijk als hij Fido heet, maar ik heb geen idee hoe ik hem anders zou moeten noemen... dus hebben jullie hier nog ideeën over?
Als jullie mij willen helpen zijn jullie echt schatten en verdienen jullie een cakeje.
[ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 15:40 ]
Happy Birthday my Potter!