• B A S T I L L E • F A N T O P I C

    The Pessimist


    The Crazy one


    The Serious one


    The Shy one
















    The Stormers:
    AnseIRani
    SoeSylvie
    OmnomJulia
    MilbourneGabriëla
    DenysDemi
    HamartiaFren
    QuillSophie
    Interstellar Lizzie
    TrouvailleBianca
    AmphrobiaFloor
    Derek_Hale Linde
    BoterBabbelaarKyle
    bookinityBritt









    Naamsveranderingen doorgeven
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 20:18 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    BastiIle schreef:
    (...)

    Dat ik overreden werd door een vrachtwagen, maar dat wist je al (:
    En ik ga morgen in een subtropisch zwembad zwemmen helemaal splinternieuw in Beveren :'D


    Ja, hoe kwam dat? Je hebt toch niks he?
    Amai, nice! Have fun alvast!


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Ja, hoe kwam dat? Je hebt toch niks he?
    Amai, nice! Have fun alvast!


    Er was eens een vrachtwagen die mij wilde voor bij steken en toen realiseerde de chauffeur zich dat er in de tegenliggende richting auto's kwamen aan gereden, die vrachtwagen schrikt even en wijkt uit naar mij toe. Ik werd doodsbang omdat die vrachtwagen toch echt wel heel dicht bij kwam. Uit paniek wijk ik ook uit en omdat ik te snel reageerde viel ik samen met mijn fiets naar voren waardoor mijn voorste wiel naar rechts draait en mijn achterste wiel in de lucht gaat. Ik viel dan op de grond over mijn stuur en voor ik nog maar kon recht staan reed de vrachtwagen met zijn achterkant tegen mijn fiets waardoor heel mijn voorste kant van mijn fiets paraplu staat. Gelukkig stonk ik recht zonder harde verwondingen en wandelde ik naar mijn werk en leefde nog lang en gelukkig (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    BastiIle schreef:
    (...)

    Er was eens een vrachtwagen die mij wilde voor bij steken en toen realiseerde de chauffeur zich dat er in de tegenliggende richting auto's kwamen aan gereden, die vrachtwagen schrikt even en wijkt uit naar mij toe. Ik werd doodsbang omdat die vrachtwagen toch echt wel heel dicht bij kwam. Uit paniek wijk ik ook uit en omdat ik te snel reageerde viel ik samen met mijn fiets naar voren waardoor mijn voorste wiel naar rechts draait en mijn achterste wiel in de lucht gaat. Ik viel dan op de grond over mijn stuur en voor ik nog maar kon recht staan reed de vrachtwagen met zijn achterkant tegen mijn fiets waardoor heel mijn voorste kant van mijn fiets paraplu staat. Gelukkig stonk ik recht zonder harde verwondingen en wandelde ik naar mijn werk en leefde nog lang en gelukkig (:


    Wa een kieke!
    Gelukkig dat alles goed is.


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    (...)

    Wa een kieke!
    Gelukkig dat alles goed is.


    Gelukkig ben ik heel, want als hij nog iets dichter was geweest. Lag ik onder de vrachtwagen in plaats van mijn fiets (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    BastiIle schreef:
    (...)

    Gelukkig ben ik heel, want als hij nog iets dichter was geweest. Lag ik onder de vrachtwagen in plaats van mijn fiets (:


    Dat was wel erg geweest... Eigenlijk moest je die gast aanklagen xp


    16 - 09 - '17

    awh wauw, gelukkig lag je er niet onder dan!


    Spinning around, I'm weightless.

    Philocalist schreef:
    (...)

    Dat was wel erg geweest... Eigenlijk moest je die gast aanklagen xp


    Opdat moment was ik zo geschrokken dat ik alleen maar tegen die man zei dat ik oké was meer niet. Uiteindelijk gaf hij zelf de telefoonnummer van zijn baas als er iets moest zijn. Dus mijn mama had naar hem gebeld en de firma wil de kosten van mijn fiets betalen (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Halluu, oh mijn username is al een aantal keer veranderd en is nu dus Avena, het was Myle (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 15:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BastiIle schreef:
    (...)

    Opdat moment was ik zo geschrokken dat ik alleen maar tegen die man zei dat ik oké was meer niet. Uiteindelijk gaf hij zelf de telefoonnummer van zijn baas als er iets moest zijn. Dus mijn mama had naar hem gebeld en de firma wil de kosten van mijn fiets betalen (:


    Oh zo.


    16 - 09 - '17

    KYYYYYLE


    Spinning around, I'm weightless.

    Hij is aangepast :'D


    '' Type Sangster if you can see this. "

    En de gayparade zit er ook weeral op (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Unsullied --> Ashtonator


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ashtonator schreef:
    Unsullied --> Ashtonator


    Aangepast (:


    '' Type Sangster if you can see this. "


    '' Type Sangster if you can see this. "