• Van links naar rechts: Michael Clifford, Calum Hood, Ashton Irwin en Luke Hemmings

    Mede doordat Gilinsky en ik te veel spamden in een ander topic, wilden we dit topic openen.
    Dussssss, join if you want, because we need more fangirls!




    Members:
    Gabs // Gilinsky | Luke
    Lieke // ilovelashton | Ashton
    Eva // AIterego | Luke
    Crystal // Sciathan
    Floor // Rejects | Luke
    Noa // Jovantos | All
    Ruth // Hemford | Muke
    Jessica // IAmNotCute | Ashton
    Talita // Daeva | Calum
    Julia // Unsullied Lashton
    Miriam // Malley | Ashton
    Aline // Ashtonished | Ashton
    Merel // Hanaemi | Cake
    Julya // SunsetLover | Luke
    Aniek // Memoria | Ashton
    Naomi // AshtonIrwin | Michael
    Lisa // Gojira | Michael
    Kim // Tuk | Cashton
    Tessa // Poods | Ashton
    Esmee // Yulan | Luke
    Marlijn // Ultimatum | Cake
    PeterParker
    Marie // Caverne
    Gail // Aldea
    Tenace

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 23:25 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ashtonlrwin schreef:
    (...)

    Zeker en sommige mensen had ik niet willen missen om te meeten waaronder Lisa, Tessa, Esmee en Elle. Allemaal stuk voor stuk ook schatten <3

    En goede reden, hele goede reden.


    Nawh c:


    "Family don’t end in blood”

    Oke even een mening vragen aan jullie :p sorry whahah

    oke... ik hou al heel mijn leven van dieren, maar techniek vind ik ook erg leuk, ik heb een stage gelopen in het vak podium en evenementen techniek en heb toch besloten dat ik een dieren opleiding wil doen, nu bedenkt mijn leuke gedachte zich ineens en wil ik wel podium techniek gaan doen.
    Ik heb me al ingeschreven voor MBO, dus ik moet sowieso volgend jaar 1 jaar MBO Dierenverzorging doen.
    Nu wil ik jullie mening weten, moet ik dierenverzorging door zetten of moet ik toch voor podium techniek kiezen ?
    Ik weet het gewoon niet meer !!!!

    Tuk schreef:
    (...)

    Als we zo gaan beginnen, dan mag deze ook niet ontbreken.





    En deze natuurlijk, hehe ^_^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Caverne schreef:



    Waar heb je die foto vandaan?(baby)


    Physics is awesome

    Volgens mij vind mijn schrijfmaatje het niet zo leuk dat ik met jullie chat en daardoor al vier stukjes achter loop op de schrijfplanning van ons verhaal. Whoops.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Tuk schreef:
    (...)

    Waar heb je die foto vandaan?(baby)


    Weheartit, hehe c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    IAmNotCute schreef:
    Oke even een mening vragen aan jullie :p sorry whahah

    oke... ik hou al heel mijn leven van dieren, maar techniek vind ik ook erg leuk, ik heb een stage gelopen in het vak podium en evenementen techniek en heb toch besloten dat ik een dieren opleiding wil doen, nu bedenkt mijn leuke gedachte zich ineens en wil ik wel podium techniek gaan doen.
    Ik heb me al ingeschreven voor MBO, dus ik moet sowieso volgend jaar 1 jaar MBO Dierenverzorging doen.
    Nu wil ik jullie mening weten, moet ik dierenverzorging door zetten of moet ik toch voor podium techniek kiezen ?
    Ik weet het gewoon niet meer !!!!


    Als ik jou was, zou ik pas kiezen na dat jaar op het MBO. Dan weet je waarschijnlijk wat je van Dierenverzorging vind en mocht je dat helemaal niet leuk vinden, dan kan je altijd nog iets anders gaan doen.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 21:58 ]


    Physics is awesome

    Oke ik smelt weg hier achter me laptop :D

    https://www.youtube.com/watch?v=Z9y01YEIKhU&hd=1

    Caverne schreef:
    (...)

    Weheartit, hehe c:


    BAHWM!
    Ik ging het dus uitzoeken op m'n computer waar je dat plaatje vandaan had. En ik had het goed! Het was Weheartit! Yay!
    Wat ben ik toch geweldig met computers! Nope


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Tuk schreef:
    (...)

    Als ik jou was, zou ik pas kiezen na dat jaar op het MBO. Dan weet je waarschijnlijk wat je van Dierenverzorging vind en mocht je dat helemaal niet leuk vinden, dan kan je altijd nog iets anders gaan doen.


    maar ik vind het beide leuk en ik wil ook HBO doen, en als ik dan MBO dieren en MBO techniek + HBO menagensment ( wauw ik kan typen -.- )
    dan ben ik 31 als ik klaar ben met school ....

    Caverne schreef:
    (...)

    Weheartit, hehe c:


    Hij past net niet als profielfoto voor twitter. Dan moet ik kiezen tussen Ashton en Michael, maar ze moeten allemaal te zien zijn en dat kan niet. Waarom?! Misschien past hij wel bij Facebook.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    (...)

    Hij past net niet als profielfoto voor twitter. Dan moet ik kiezen tussen Ashton en Michael, maar ze moeten allemaal te zien zijn en dat kan niet. Waarom?! Misschien past hij wel bij Facebook.


    Ik doe er altijd eerst een wit randje eromheen met mijn telefoon (instasize) en dan past 'ie altijd!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    IAmNotCute schreef:
    Oke ik smelt weg hier achter me laptop :D

    https://www.youtube.com/watch?v=Z9y01YEIKhU&hd=1


    :3
    Ondanks dat hun stemmen erg afgeknepen klinken, klinkt het toch enorm cute :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    En ik ga, Costa Rica -Griekenland kijken :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]