• - Sorry, ik wist niet of Noek er één aanmaakte of niet. Dus ik dacht, laat ik het eventjes doen. Maar als Noek er één heeft gemaakt, mag deze worden gesloten.
    - Als degene van het 300ste topic er is, zal diegene dan gewoon het 300ste topic maken en vragen of deze kan worden gesloten? Anders moet die persoon eerst nog wachten tot deze vol is en misschien is die persoon er dan wel weer niet :o




    Our Tinychat ^^

    Nog 2 tot de 300. <3



    Lieke - ilovelashton - 8 maart | 17
    Miriam - Malley - 5 maart | 15
    Gabriëla - Gilinsky - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Ernest - 22 januari | 16
    Marlijn - Ultimatum - 24 december | 15
    Noek - PasquaIino - 27 juni | 15
    Marie - Caverne - 3 juni | 14
    Aline - Ashtonished - 14 maart | 14
    Eva - AIterego - 30 maart | 14
    Demi - Amarela - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Annemarije - Mulleroni - | 16
    Julia - Unsullied - 25 september | 13

    MAMMA MIA IS GESLAAAAAGD. <3 WOOOHOOO CONGRATULATIONS! *O*




    SORRY, ALINIE HAD TO: 19 JUNI KWAM HAAR MUSICALFILMPIE UIT <3



    Imagine:
    There's a girl you know and she is a friend of yours. You have met her, or you have not, but you do know her. Then, all of a sudden, you see a spoiler and you open it. It says: I LOVE YOU GIRLS SO MUCH <3 And it includes a red heart. You start to smile. That makes this girl, me, happy.

    Ik moest iets tegen jullie zeggen <3

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 15:48 ]

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Nee, ik niet meer weten xd Maar er is nu wel een nieuw spelletje dat een topic zo snel mogelijk vol moet hahaha.

    Maar wij worden de nieuwe spamqueens (cool) Moet je me niet in de steek laten, hoor :p


    Dat was dan nog voor jou, denk ik. Ik vind dat topic eigenlijk best wel onzin. Gewoon een topic die er voor zorgt dat je meer posts krijgt.:'x
    Ahaha, dat waren we vroeger al.(joehoe)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Het kan ook aan de locatiedingen liggen, als die ook uit stond. Hoe oud was hij? Hoeveel nichtjes/neefjes heb jij eigenlijk? :3


    Locatiedingen. Interessant. Ik zal wel eens proberen.
    Ik geloof dat ie 10 is. Hij heeft met zijn eigen geld gespaard. Ik geloof 'm op zijn woord xd

    Ashtonished schreef:
    (...)

    NOOOOOOOO :c geen screenshot, hahahahaha.
    Oef.

    Ik heb geen enkel Apple dingetje :3 Ik heb wel maandenlang gezeurd om een dopi (ipod omgekeerd, maar mijn ouders wilden het woord ipod niet meer horen, dus bedacht opa: dopi) HAHAHA.

    Aha, dopi. Mijn vader houdt gewoon van appels.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Locatiedingen. Interessant. Ik zal wel eens proberen.
    Ik geloof dat ie 10 is. Hij heeft met zijn eigen geld gespaard. Ik geloof 'm op zijn woord xd

    Aha, cute. No nichtjes? :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)

    Dat was dan nog voor jou, denk ik. Ik vind dat topic eigenlijk best wel onzin. Gewoon een topic die er voor zorgt dat je meer posts krijgt.:'x
    Ahaha, dat waren we vroeger al.(joehoe)


    Ja klopt. Ik heb er eventjes gereageerd, maar het ging me te snel en er was geen gewoon gesprek te voeren :/
    HEt is gewoon een onzinnig off topic, hahaha :'D

    ^-^

    Daar ishet Off-Topic voor.^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Aha, cute. No nichtjes? :3


    Ik heb één neef, 3 neefjes en 5 nichtjes :3 Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.
    Ik heb ook nog 2 "neefjes" maar dat zijn eigenlijk achterneefjes.

    K twijfel. Ik wil sinds tijden weer een fanfic gaan lezen, hier of op Wattpad. Zal ik Niall/1D of Ashton/5SOS kiezen? En weet jij een leuke? Wel afgelopen.(pirate)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Aha, dopi. Mijn vader houdt gewoon van appels.


    De mijne helaas niet. Maar hij houdt wel van elektronica :3 (lucky me)

    Memoria schreef:
    K twijfel. Ik wil sinds tijden weer een fanfic gaan lezen, hier of op Wattpad. Zal ik Niall/1D of Ashton/5SOS kiezen? En weet jij een leuke? Wel afgelopen.(pirate)


    Op het moment weet ik geen fanfics. Ik wil geen 5sos lezen, omdat ik mij neigen mening over hun persoonlijkheid wil vormen en niet de mening van andere fans over wil nemen (Ik faal ik weet het).

    Ik zou Niall doen :3

    Ik weet wel een leuke Harry fanfic, maar hij loopt slecht af en pas in het vervolg gaat het weer beter, dus die zou ik niet lezen, wnat het vervolg is nog niet afgelopen.

    Long way home is prachtig <3

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Ik heb één neef, 3 neefjes en 5 nichtjes :3 Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.
    Ik heb ook nog 2 "neefjes" maar dat zijn eigenlijk achterneefjes.

    Ik heb 7 nichtjes en 6 neefjes. Er zijn drie groepen; 18-25, 13-17 en de 0.5-5. Die 13-17 is van mijn moederskant en die andere twee van mijn vaders kant. Bij mijn vader zijn Lijn en ik echt zielig. Wij moeten oppassen, terwijl de anderen uit gaan of op restaurant. Die +18 vinden ons ukkies, maar wel lief.(cat)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ashtonished schreef:
    (...)

    Op het moment weet ik geen fanfics. Ik wil geen 5sos lezen, omdat ik mij neigen mening over hun persoonlijkheid wil vormen en niet de mening van andere fans over wil nemen (Ik faal ik weet het).

    Ik zou Niall doen :3

    Ik weet wel een leuke Harry fanfic, maar hij loopt slecht af en pas in het vervolg gaat het weer beter, dus die zou ik niet lezen, wnat het vervolg is nog niet afgelopen.

    Ik wil dat eigenlijk ook niet, maar ik heb Ashton nodig. Ik doe het gewoon.(bloos)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ashtonished schreef:
    Long way home is prachtig <3
    van youtube? LINK


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik heb 7 nichtjes en 6 neefjes. Er zijn drie groepen; 18-25, 13-17 en de 0.5-5. Die 13-17 is van mijn moederskant en die andere twee van mijn vaders kant. Bij mijn vader zijn Lijn en ik echt zielig. Wij moeten oppassen, terwijl de anderen uit gaan of op restaurant. Die +18 vinden ons ukkies, maar wel lief.(cat)


    Aahw, poor you en Lijn. HAhahaha, dat is eigenlijk best wel zielig xd

    Aan de ene kant ben ik de één na oudste. Een neef is een jaar ouder en mijn neefje een jaar jonger. Daarna zit iedereen daar onder de 10 en de jongste is 4.
    Aan de andere kant ben ik de oudste en zit iedereen onder de 10 en is de jongste bijna één. Ik hoef nooit echt op te passen, dus dat scheelt :3