• Nja ik met iets nieuw beginne??? ja dan maar xD

    Het gaat er dus over dat een meisje de allerbeste vriendin van Tom is. Alle zo doet ze zich er toch voor want eigenlijk is ze smoorverliefd op hem. Tom verteld echt alles aan haar zelf zijn ons. Dat maakt haar zo jaloers en ze gaat raad zoeken bij haar tweeling zus. Die vindt dat ze alles aan Tom moet gaan opbiechten maar zal ze dat ook doen???

    Rollen:
    Hoofdrol: BiLlSMuRf
    Twin: BillxSilke
    vriendin Georg:
    vriendin Gustav:
    bf hoofdrol:
    ons Tom: Chocopotx3
    ons Tom2:
    ons Tom3:
    ons Tom 4:
    ons Tom 5:
    ons Tom 6:

    De info:

    Rol:
    Naam:
    Plaatje:
    leeftijd:
    Tekstje:


    ChachaCore

    Rol:
    Hoofdrol
    Naam:
    Chantou
    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    leeftijd:
    17
    Tekstje:
    Hoii, Hoii ik ben Chantou! en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en Dansen!! ,gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx


    Dunno ><

    Dankje wel(K)


    Dunno ><

    Zijn er misschien nog mensjes die een rol willen?


    ChachaCore

    De mensjes zijn dood vandaag, niemand reageerde ook al bij mij -_-'' Maar Mensjen, dit is tog een supper idee!! dus wees is lief en neem een rol!!


    Dunno ><

    De mensjes zijn dood vandaag, niemand reageerde ook al bij mij -_-'' Maar Mensjen, dit is tog een supper idee!! dus wees is lief en neem een rol!!


    ööö das kei lief van je dat je me wil helpen ^^
    x..


    ChachaCore

    (...)

    ööö das kei lief van je dat je me wil helpen ^^
    x..

    Doe het graag! :D
    En als je hulup nodig heb, wil ik ook nog wel wat mensjes verzinnen..


    Dunno ><

    (...)
    Doe het graag! :D
    En als je hulup nodig heb, wil ik ook nog wel wat mensjes verzinnen..


    Als je wilt

    want er reageert toch niemand -.-'


    ChachaCore

    Rol: ons tom

    Naam: Sienna



    plaatje:http://www.myemohairstyles.com/gallery/files/1/scene-hair-4.jpg



    Leeftijd: 17



    Tekstje:Hallow lieve mensjes,



    Ik ben Sienna en ik ben 17 jaartjes. Jep ik heb my super sweet sixteen gehad alleen was het wel niet zo super spectaculair als op de tv. Ik ben dus over verslaafd aan dansen en shoppen. De sexbom in de hele wereld is natuurlijk Tom kaulitz <3<3 man die hast is zoooooooooo hot!!!! Nja wat zou ik nog zeggen.. Ik woon dus in Amsterdam^^.. Owja verslaving aan kauwgom en lolly's!!! En nog even dit de meeste mensen zeggen mijn naam als Sinna maar je zegt het zo Si-e-na. En het wordt geschreven Sienna. Dus je moet de i en de e niet bij elkaar zetten maar apart uitspreken.







    dikke kussies Sienna


    ChachaCore

    Rol:
    Bf hoofdrol
    Naam:
    Sterre
    Plaatje:
    http://blackharlet.deviantart.com/art/Girl-60653144
    leeftijd:
    17
    Tekstje:
    Hoii! Ik ben Sterre, en nu zoon 17 jaartje Oud. Bijna en ik mag eindelijk in mijn BMW 650i Cabrio die ik voor my Super Sweet 16 heb gekregen rijden! :D Maar daar gaat het nu niet om tog, Ik moet hier in de middelpunt van de belangstelling staan! Zoals je waarscheindelijk al gemerkt heb, heb ik nogal wat Ego. Maar Ik weet waar me grenzen liggen, en vind mezelf niet Perfevt. Okal zit ik er niet ver naast. Nee grappje. Ik heb heel veel Humor hoor. En lig dan ook vaak Plat van het lagen! Mensen vinden me darom vaak Irritand, omdat ik egt zupper graag mensen irriteer omdat ik zelf te veel engergie heb! Ik praat ook altijd heel veel, en het meeste wat ik lul is onzin. Je meot wel luisteren als ik praat, anders ga ik je aleen maar nog harder irriteren. Ja, ik ben heel goed in mensen Irriteren! :D Mensen mij lekker niet. ik kan oferal tegen, behalfen als mensen mij negeren, dan irriteren ze mij, dan kom ik aandagt te kort, en dat wil ik niet!
    Zo ik geloof dat ik wel weer genoeg gezegt heb, anders word het hier nog een hell, als ik aan het word blijf. Maar het was wel gezellig tog?! Nu moet ik egt gaan hoor.
    Bye. <33


    Dunno ><