• Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...

    Dit is het Praattopic van de RPG.



    Names;

    MarkOfCain – Leen
    Myle – Kyle
    Alioquin – Sha're
    HoechIin – Nichelle
    Caelia – Jennifer
    Paracosm – Mimi/Mirte
    Ninuturu – Lynn
    Sevina – Delilah
    Confiance – Floor
    Raccoon – Saar
    Espada– Tesla
    xLenox – Lenox
    PeterParker – Simone
    Desaparece – Chinouk
    Verde – Naomi



    Op vakantie/afwezig;

    MarkOfchain/Leen – Op vakantie van 27 Juni tot en met 9 Juli, en van 18 Juli tot en met 27 Juli.
    Caelia/Jennifer – Op vakantie van 18 Juli tot en met 25 Juli.
    Verde/Naomi – Op vakantie van 2 Juli tot en met 8 Juli, en van 5 September tot en met 12 September.
    Desaparece/Chinouk – 6 Juli tot en met 10 Augustus.



    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 23:32 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ah joh maakt niet uit, mijn inspiratie is ook een beetje op xd


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Raccoon schreef:
    Mijn late topics ;x Misschien is het een idee dat de avond begint te vallen? Ik weet niet hoe ik het best moet reageren ;c Sorry Telsa dat je door mij vast zit


    Ligt een beetje aan wat de rest wil, gezien sommige nog in gesprek/bezig zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben van 6 juli tot 10 augustus op vakantie.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 21:58 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mijn post komt morgen! Dan heb weer een dagje vrij dus alle tijd (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben terug van Rock Werchter. Heb ik nog iets belangrijks gemist? (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Is het misschien een idee dat het nu avond/nacht wordt? Dus dat misschien de hunters en wolven zich klaarmaken etc. want het lijkt hier nu wel heel stil..


    Rise and rise again until lambs become lions

    Verde schreef:
    Is het misschien een idee dat het nu avond/nacht wordt? Dus dat misschien de hunters en wolven zich klaarmaken etc. want het lijkt hier nu wel heel stil..


    Ik vind het goed :3 Er mag wel eens wat actie komen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Verde schreef:
    Is het misschien een idee dat het nu avond/nacht wordt? Dus dat misschien de hunters en wolven zich klaarmaken etc. want het lijkt hier nu wel heel stil..


    Ik heb inderdaad met mijn laatste post met Ash geprobeerd er een beetje vaart in te zetten, zodat we inderdaad er wat meer leven in kunnen brengen. Het zou echt zonde zijn dat deze rpg dood gaat zonder het echte hunten te hebben meegemaakt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben net terug! Ik zal morgen met Damen dan terug posten (: