• Een groepje jongeren en jongvolwassenen draagt een geheim met zich mee, waar niemand achter mag komen omdat dit ernstige gevolgen kan hebben voor hun bestaan; Het zijn wolfsmensen. De wolfsmensen worden elke volle maan gedwongen te veranderen en krijgen dan veel moeite zichzelf te beheersen. Ze komen tezamen in de diepste dieptes van het bos en moeten elkaar in de gaten houden zodat er geen domme dingen gebeuren. De een kan zich beter beheersen dan de ander. De een is slimmer dan de ander en de ander is sneller en sterker dan de een. Toch behoren ze tot dezelfde groep; De wolfsmensen.

    Voor deze groep wolfsmensen is er ook een groot gevaar; De Hunters. De Hunters is een groep dat jacht op het soort maakt en wil onderzoeken waardoor dit proces plaats kan vinden. Pijnlijke experimenten worden uitgevoerd en soms leiden deze tot de dood. De Hunter zetten alles op alles om deze pijnlijke proeven uit te kunnen voeren en het groeien van de wolfsmensen tegen te gaan. Echter is het niet duidelijk wie er allemaal wolfsmensen zijn. Het is een groot raadsel, maar de Hunters hebben vaak wel snufjes om erachter te komen...

    Dit is het Praattopic van de RPG.



    Names;

    MarkOfCain – Leen
    Myle – Kyle
    Alioquin – Sha're
    HoechIin – Nichelle
    Caelia – Jennifer
    Paracosm – Mimi/Mirte
    Ninuturu – Lynn
    Sevina – Delilah
    Confiance – Floor
    Raccoon – Saar
    Espada– Tesla
    xLenox – Lenox
    PeterParker – Simone
    Desaparece – Chinouk
    Verde – Naomi



    Op vakantie/afwezig;

    MarkOfchain/Leen – Op vakantie van 27 Juni tot en met 9 Juli, en van 18 Juli tot en met 27 Juli.
    Caelia/Jennifer – Op vakantie van 18 Juli tot en met 25 Juli.
    Verde/Naomi – Op vakantie van 2 Juli tot en met 8 Juli, en van 5 September tot en met 12 September.
    Desaparece/Chinouk – 6 Juli tot en met 10 Augustus.



    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 23:32 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT

    ~Mijn topics~


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ah ontzettend fijn dat je in het praattopic hebt gezet wanneer wie op vakantie is Jen (:
    Ik wilde er van de week ook een overzicht van gaan maken – maar heb het uiteindelijk niet voor elkaar gekregen in verband met mijn hertentamens :<


    Zou iedereen hier ook hun naamsverandering door willen geven? Want volgens mij kloppen er een paar niet meer


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Paracosm schreef:
    Ah ontzettend fijn dat je in het praattopic hebt gezet wanneer wie op vakantie is Jen (:
    Ik wilde er van de week ook een overzicht van gaan maken – maar heb het uiteindelijk niet voor elkaar gekregen in verband met mijn hertentamens :<


    Geeft niks, ik ben toevallig nu vrij dus had er de tijd voor. Had in Word al een klein lijstje gemaakt dus kon het zo over zetten (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vulpine is al een tijdje Espada~


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Caelia schreef:
    Zou iedereen hier ook hun naamsverandering door willen geven? Want volgens mij kloppen er een paar niet meer


    Iphigenia [ Delilah ] is ook al een tijdje Sevina!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dankje, jullie namen zijn aangepast (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT.
    En ik ben trouwens afwezig van 2 juli t.e.m 8 juli en van 5 september tot 12 september. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Staat erbij ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Sevina:
    Sorry ik heb het een beetje onduidelijk uitgelegd.
    Catherine verschijnt als het ware alleen in de avond, overdag neemt Mavis dus haar medicatie om zo zeker te zijn dat hun gedachten gescheiden zijn. Maar in de avond neemt Cat dus het lichaam over.
    Mavis wil dus eigenlijk ook niet een Hunter zijn, niet vanwege de mensen die ook jagen maar gewoon omdat ze niet van pijn ofzo houd. Cat daar integen wikde dit juist en daardoor heeft ze Mavis gepushed om bij de groep te komen.
    Mavis is dus nog nooit mee gaan jagen bij volle maan ondat dat in de avond is en Cat heeft dan de macht over het lichaam..

    Zo duidelijker xD Mijn vorige uitleg was nogal onduidelijk..


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    xLenox schreef:
    @Sevina:
    Sorry ik heb het een beetje onduidelijk uitgelegd.
    Catherine verschijnt als het ware alleen in de avond, overdag neemt Mavis dus haar medicatie om zo zeker te zijn dat hun gedachten gescheiden zijn. Maar in de avond neemt Cat dus het lichaam over.
    Mavis wil dus eigenlijk ook niet een Hunter zijn, niet vanwege de mensen die ook jagen maar gewoon omdat ze niet van pijn ofzo houd. Cat daar integen wikde dit juist en daardoor heeft ze Mavis gepushed om bij de groep te komen.
    Mavis is dus nog nooit mee gaan jagen bij volle maan ondat dat in de avond is en Cat heeft dan de macht over het lichaam..

    Zo duidelijker xD Mijn vorige uitleg was nogal onduidelijk..


    Hmm, dat snap ik. Maar voor een persoon als Ash zijn Mavis en Catherine hetzelfde als het ware.
    Maar, ik verwacht wel dat Cat zich toch een beetje verborgen moet houden, anders weet iedereen gelijk dat het Catherine is en dan wordt ze echt in een instelling gestopt ofzo, haha.
    Ik denk dat dit namelijk de eerste keer is voor Jade en Ash dat Mavis [ Cat ] zich zo uit, Aspyn heeft dit verwacht, maar nog nooit echt gezien. Voor haar is het nu echt de kers op de taart, ze vind dat Mavis het team in gevaar hiermee brengt namelijk.

    Maar goed, ik ben erg benieuwd naar je stukje! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sevina schreef:
    (...)

    Hmm, dat snap ik. Maar voor een persoon als Ash zijn Mavis en Catherine hetzelfde als het ware.
    Maar, ik verwacht wel dat Cat zich toch een beetje verborgen moet houden, anders weet iedereen gelijk dat het Catherine is en dan wordt ze echt in een instelling gestopt ofzo, haha.
    Ik denk dat dit namelijk de eerste keer is voor Jade en Ash dat Mavis [ Cat ] zich zo uit, Aspyn heeft dit verwacht, maar nog nooit echt gezien. Voor haar is het nu echt de kers op de taart, ze vind dat Mavis het team in gevaar hiermee brengt namelijk.

    Maar goed, ik ben erg benieuwd naar je stukje! (:


    Haha dat Ash en Cat niet echt maatjes zijn had ik door xD
    Ja ben nog even aan het bedenken hoe Adam gaat reageren op Ro en dan stuur ik gelijk Mavis [Cat] daar bij ;)) maar dat doe ik na het eten xD

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 19:12 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Dit weekend ben ik er niet. Ik ben zondag avond terug, ik zal kijken of ik dan kan reageren.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mijn late topics ;x Misschien is het een idee dat de avond begint te vallen? Ik weet niet hoe ik het best moet reageren ;c Sorry Telsa dat je door mij vast zit


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH