• Tot twintig jaar geleden was Runeterra een magische wereld waarin allerlei magische wezens vreedzaam samenleefden. Er kwamen echter ruzies over de verdelingen van het land en de ruzies werden steeds heftiger. Er kwamen meningsverschillen over planten en bomen, ruzies over rivieren en oorlogen over stukken grond. Er werden kampioenen ingezet om orde te houden door tegen elkaar ten strijde te trekken en daarmee de rust te laten wederkeren in hun stuk land. Deze kampioenen waren ieder uniek, ze hadden hun eigen persoonlijkheid, uiterlijk en specialiteiten. De kampioenen hadden ook ieder hun rivalen en vrienden. Lukt het deze kampioenen om weer orde te krijgen in hun land of zal het een grote chaos worden waarin vele onschuldige slachtoffers vallen? Hoe zal het gaan met de verhouding tussen de Freljord en Winter's Claw Tribe? Hoe zal het gaan tussen Noxus en Demacia waar al jaren oorlogen woeden en zal er eindelijk vrede komen tussen Ionia en Noxus? Zal er eindelijk rust komen in Valoran?


    REGELS:
    - De huisregels van Quizlet worden ook hier gehanteerd. (Respect voor elkaar, geen ruzie maken/uitlokken)
    - Ik verwacht dat jullie een redelijke beheersing hebben van de Nederlandse taal.
    - Perfecte personages bestaan niet, dus deze dienen ook niet te worden gemaakt.
    - Dit rollentopic zal zo lang open blijven als nodig is, geef het echter wel even aan als je niet direct je rol in kan vullen
    - Denk na voordat je aan deze RPG meedoet, ik ben niet gediend van mensen die gelijk afhaken.
    - Off-topic gaan mag alleen in het praattopic.
    - Ik verwacht dat je personage redelijk uitgebreid beschreven wordt. Ik ben niet gediend van personages die alleen uit steekwoorden bestaan.
    - Bestuur alleen je eigen karakter, niet die van de ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    - Naamwijzigingen, vakantie en momenten dat het niet gaat; geef het door alsjeblieft!
    - We gebruiken alleen bestaande personages uit League of Legends. Kijk op de wikia voor alle champions.


    Invullijstje:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Soort: (Ben je bijvoorbeeld een mens of een yordle etc.)
    Afkomst:
    Ability's: (Kan je allemaal vinden op de wikia
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving én foto, hoeft geen realistisch plaatje te zijn.)
    Geschiedenis: (Waarom/waardoor ging jouw personage naar de League of Legends)
    Extra's: (Eventuele angsten, fobieën, familieleden, allergieën etc.)
    Rivalen:
    Vrienden:

    Rollen:
    Nidalee (gereserveerd) - Nidalee
    Rengar (gereserveerd) - Nidalee
    Sona (gereserveerd) - Blitzcrank
    Blitzcrank (gereserveerd) - Blitzcrank
    Diana - xLenox
    Annie (gereserveerd) - Tibbers
    Ashe (gereserveerd) - xLenox

    Ik, de topicmaakster, ga maandag 7 juli op vakantie tot en met 22 juli.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2014 - 19:53 ]


    26 - 02 - '16





    Naam: Sona Buvelle
    Eventuele bijnaam: the Maven of the strings
    Leeftijd: 20
    Soort: Mens
    Afkomst: Ionia
    Ability's: Power Chord, Hymn of Valor, Aria of Perseverance, Song of Celerity en Crescendo.
    Karakter: Sona wordt gezien als een van de meest stille en meegaande mensen van heel Ionia. Sona kan niet praten, maar kan telepathie wel het een en ander met je delen. Sona is een lieve vrouw met een hart van goud. Muziek is haar leven, ze kan er letterlijk niet zonder. Ze leeft voor de muziek. Sona is snel tevreden en zal niet snel tegen je in gaan. Ze geeft haar grenzen eigenlijk bijna nooit aan, omdat ze bang is om mensen te kwetsen. Sona kan soms ook wel boos zijn, maar zal dit nooit laten merken. Ze val op door haar rustigheid en de zachte klanken van haar instrument maken haar tot een lieve vrouw waarbij je goed je hart kan luchten. Sona is heel zachtaardig, maar ook best wel klunzig soms. Ze is sociaal wat onhandig, vanwege het feit dat ze niet kan praten, omdat mensen dit niet altijd snappen. Sona is wel behoorlijk intelligent en wil altijd het beste voor iedereen.
    Uiterlijk: Sona valt vrijwel direct op door haar lange blauwe haren en jurk. Ze heeft altijd haar 'Etwahl' bij zich. Hiermee communiceert ze en het is een deel van haar. Zij en haar 'Etwahl' zijn onafscheidelijk, soms vinden mensen dit lastig. De 'Etwahl' ziet er uit als een soort piano die altijd om Sona heen zweeft. Sona is niet bepaald lelijk om te zien, ze is redelijk slank en heeft volle vrouwelijke vormen.
    Geschiedenis: Sona heeft geen herinneringen aan haar ouders. Als kind is ze gevonden bij de drempel van een verlaten huis, samen met een mysterieus instrument. Ze werd naar een weeshuis gebracht. Ze was een kind dat erg makkelijk was, ze huilde nooit en ze was nooit lastig. Ze was snel tevreden en ontzettend lief. Haar verzorgers wisten vrijwel zeker dat ze snel een huis zou vinden waar ze zou kunnen wonen. Later bleek echter dat Sona niet kon praten en de dagen gingen voorbij zonder dat er iemand voor Sona kwam. Ze bleef eenzaam en afwachtend voor het raam zitten, in stilte, tot er iemand voor haar zou komen. Ondertussen probeerden de verzorgers Sona's instrument te verkopen om een vertrouwensband op te bouwen. Wonderbaarlijk kwam het instrument gewoon bij Sona terug. Een dame genaamd Lestara Buvelle hoorde over het instrument en haastte zich naar Ionia om het met eigen ogen te kunnen zien. Zonder verder te twijfelen besloot Lestara om Sona te adopteren. Sona gaf, toen ze ouder werd, steeds vaker concerten en leerde trucjes om met haar instrument bepaalde tonen (pulsen) te generen waarmee ze voorwerpen in tweeën kon splijten. Hierom besloot ze zich aan te sluiten bij de League of Legends.
    Extra's: Ze speelt keyboard in een band genaamd 'Pentakill'
    Rivalen: -
    Vrienden: Taric en Xin'Zhao

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 20:18 ]


    26 - 02 - '16

    Ik stuur vanavond mijn personages/of een van de twee :3
    Heb zo veel zin in deze RPG, niet normaal xD

    Xoxo

    Ps. Le my topics *fransaccent*


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.




    Naam: Blitzcrank
    Eventuele bijnaam: The Steam Golem
    Leeftijd: Onbekend
    Geslacht: Mannelijk
    Soort: Robot/golem
    Afkomst: Zaun
    Ability's: Rocket Grab, Overdrive, Power Fist en Static Field
    Karakter: [komt]
    Uiterlijk: [komt]
    Geschiedenis: [komt]
    Extra's:
    Rivalen: -
    Vrienden: Rammus, Orianna en Viktor

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 10:47 ]


    26 - 02 - '16


    Naam:
    Diana

    Eventuele bijnaam:
    The Scorn Of The Moon

    Leeftijd: 21 jaar
    Soort: Mens, vrouwelijk

    Afkomst:
    Heretic van de Solari tribe, Mount Targot (ook wel bekend als Mount Gargantuan)

    Ability's:
    - Moonsilver Blade
    - Crescent Strike
    - Pale Cascade
    - Moonfall
    - Lunar Rush


    Karakter:
    Velen beschouwen Diana als een verbitterde vrouw, omringt door de duisternis van de maan. Haar doel om wraak te nemen op de Solari tribe maakt haar reputatie er niet echt beter op. Met haar koelbloedige persoonlijkheid jaagt ze menig mens de stuipen op het lijf aan want wie had nou niet gehoord van de verschrikking op Mount Targot, haar geboorte plaats. Iedereen gaat deze vrouw liever uit de weg omdat haar dorst naar bloed en wraak niet te temmen is. Haar streven om mensen de Maan ook te laten eren gaat ver aangezien deze vaak wordt geassocieerd met duistere zaken. Doordat Diana verbannen is van haar tribe heeft duisternis haar hart omklemt tot de dag komt dat de zon en de maan vredig naast elkaar kunnen leven. Tot die tijd is haar hart nog vol van oude woede.
    Ook Diana heeft een zwakte; haar beste vriendin en tevens ook haar grootste rivale Leona The Radiant Dawn. Leona heeft tot de kern van Diana kunnen doordringen, een plek waar geen persoon zich eerder heeft kunnen begeven. Nadat Diana haar eed naar de maan had afgelegd wier hierdoor haar ongelooflijke krachten gaf, maakten beiden de beloften te vechten tot het einden tot hun weerzien onvermijdelijk zou zijn. Zodat de zon en de maan naast elkaar zouden staan als gelijken.

    Uiterlijk:
    Diana heeft een smal gezicht wiens kaak zich in een strakke mooie lijn naar haar kin vormt. Haar lippen zijn vol en hebben een ietwat donkere kleur roze waardoor deze mooi opvallen omdat ze een erg lichte huid heeft. Diana heeft een klein beetje ene wipneus waardoor er ook een beetje onschuld in haar gezicht lijkt te zitten en haar ogen zijn prachtig licht paars waardoor haar Crescent mooi uitkomt. De combinatie van de donkere omlijning rondom haar ogen en de licht paarse kleur ogen maakt het wat Diana haar gezicht ook weer interessant maakt. Naast dit alles heeft Diana wit haar met een gloed over de haren heen waardoor je nog meer het gevoel krijgt dat ze aan de zijde van de Maan hoort.
    Diana is een slanke jonge vrouw wie een er soepel en beweegbaar lichaam heen. Na jaren van trainen heeft deze jonge vrouw behoorlijk sterke arm- en beenspieren gekweekt. Diana is zo ongeveer 1.74m lang waar ze altijd het Lunari pantser om heen draagt. Naast het pantser heeft ze ook nog haar gebogen zeis-achtige zwaard welke glimt als een verwrongen glimlach. Dit is het heilige panster van de Lunari Tribe.

    Geschiedenis:
    Toen Diana geboren werd overleed haar moeder en haar vader was al overleden door een van de zware gevechten op het strijdveld. De kleine baby werd verbrand door de eerste zonnestralen ooit gezien door de kinderoogjes. Ze werd opgevangen in het huis van de heelster wier voor haar zorgden.
    Na een aantal jaren werd Diana op straat gezet, ze zou nu alles alleen moeten doen. Haar duistere kant komt naar boven doordat ze vrienden wordt met de verkeerde groep. Na een gevecht op staat, deze wint Diana, ontmoet ze Leona. Vanaf het moment dat deze meiden elkaar ontmoeten was de rivaliteit goed te zien tussen de twee. Elke ochtend bij dagenraad vochten de twee meiden op de top van Mount Targot om zo te bepalen wie de sterkste was. Vaak was het een gelijkspel omdat de meiden elkaar feilloos aanvoelden in hun bewegingen en in hun gedrag. Zo bleek maar weer eens dat tegen polen elkaar aantrekken.

    Het moment kwam dat de meiden allebei 16 werden waardoor voor hun een oude traditie in gang werd gezet. Op je 16e verjaardag moet je vechten in het Rite of Kor, een ceremonie waarbij twee Rakkor tieners tegen elkaar vechten tot de dood voor het recht om te vechten met een relekwie-wapen. Een wapen dat van generatie op generatie wordt doorgegeven.
    Hierdoor komt het dat Diana tegen haar rivale maar tevens beste vriendin Leona moet vechten. Deze weigert te vechten waarop de doodstraf staat.
    Als Leona berecht wordt geeft de zon Leona haar de kracht van de zon. Hierdoor worden Loena en Diana gelijk opgenomen bij de Solari, een groep die Diana eigenlijk al van kinds af aan haat.
    Na een tijdje gaat Diana opzoek naar documenten over de kracht van de maan en vind uiteindelijk een boodschap die haar naar een Lunari tempel bracht. Daar zag ze haar bewijs om aan de Ouderen van de Solari Tribe te laten zien dat de maan en de zon hetzelfde zijn.
    Die avond liet ze haar vondst zien. Alleen was de reactie van de Ouderen anders dan gedachte.

    “Ze noemde mij een ketter en nu zijn zij dood.”

    Ze heeft een velen van de Solari Tribe vermoord die avond totdat Leona haar stopte. Ze was verdrietig om Diana haar gevoelens en legden elkaar uit dat hier hun wegen zouden scheiden. Diana ging opzoek naar haar mensen en zou voor altijd achterna worden gezeten door mensen van de Solari. Het was daar ook dat Diana en Leona deze afspraak maakte:

    “Ze zullen je achterna jagen.” Leona keek Diana aan.
    “En ik zal ze elke keer bloedend en verslagen naar huis sturen totdat ze alleen jou nog kunnen sturen.”
    “En dan?”
    “Dan zal ik je neerslaan zoals ik altijd doe.” Een grijns verscheen op de meiden hun gezichten.
    “Ik kijk er al naar uit.”


    Extra's: Kan niet erg goed tegen de zon en verbrand erg snel. Haar wonden genezen door het heldere maanlicht.
    Rivalen: Leona The Radiant Dawn, Pantheon the Artisan of War
    Vrienden: Leona The Radiant Dawn

    [ bericht aangepast op 27 juni 2014 - 21:35 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Zo een beetje goed?? Wow duurde echt lang om haar geschiedenis goed te schrijven ^^


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ze is erg goed!


    26 - 02 - '16

    Ja ik neem Yasuo c: ik vul hem pas maandag ofzo in want ik ben nu op:
    weekend aan zee


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Ja ik neem Yasuo c: ik vul hem pas maandag ofzo in want ik ben nu op:
    weekend aan zee


    Dat is prima ^^


    26 - 02 - '16

    Pfff ik heb nu al amper inspiratie om mijn rol helemaal uit te typen.(no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Pfff ik heb nu al amper inspiratie om mijn rol helemaal uit te typen.(no_chears)


    Take your time! Ik ga maandag op vakantie en voor die tijd gaan we sowieso nog niet beginnen. Ik wil jullie genoeg tijd geven om je rol te maken.


    26 - 02 - '16

    Ik ga straks nog eens Yasuo spelen laatst had ik een quadra kill met hem, Rammus zat aan de ander kant van de map -_- Anyway hij komt ASAP, maar werk gaat voor nu ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Bourne schreef:
    Ik ga straks nog eens Yasuo spelen laatst had ik een quadra kill met hem, Rammus zat aan de ander kant van de map -_- Anyway hij komt ASAP, maar werk gaat voor nu ^^


    En voor jou geldt ook: neem je tijd (:


    26 - 02 - '16


    Naam: Yasuo
    Eventuele bijnaam: The Unforgiven
    Leeftijd: 32
    Soort: Mens, man.
    Afkomst: Iona
    Ability's: (Kan je allemaal vinden op de wikia
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijving én foto, hoeft geen realistisch plaatje te zijn.)
    Geschiedenis: (Waarom/waardoor ging jouw personage naar de League of Legends)
    Extra's: (Eventuele angsten, fobieën, familieleden, allergieën etc.)
    Rivalen:
    Vrienden:
    De rest komt later nog wel c:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 15:51 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Okido :3


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt totaal geen idee hoe oud hij zou kunnen zijn D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque