• Nou ik ben te lui om een nieuwsbericht te kopiëren, maar ze lopen ook al achter.
    hier kan je live kijken.

    Ze ontruimen ondertussen tot Muntplein.
    Mijn zusje werkt bij de Amsterdam Dungeon, waar ze nu ook staan met hun camera. Misschien wordt dat ook nog ontruimd.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2014 - 16:26 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben echt nerveus, het restaurant voor de Dungeon is nu ontruimd en ze kunnen elk moment aan de Dungeon beginnen.


    Your make-up is terrible

    HoeO onrruimen ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Assassin schreef:
    Ik ben echt nerveus, het restaurant voor de Dungeon is nu ontruimd en ze kunnen elk moment aan de Dungeon beginnen.

    Hebben ze de Dungeon nu ook ontruimd of niet, beter niet..


    We're all mad here.

    Mindretall schreef:
    (...)
    Hebben ze de Dungeon nu ook ontruimd of niet, beter niet..


    Jawel. Ik hoorde dat de werknemers van de panden daar eerst nog binnen bleven, maar er komen veel mensen naar buiten.


    Your make-up is terrible

    Beetje jammer als je net een dagje naar Amsterdam gaat :')

    Ik las bommel-ding en vroeg me af wat dat in vredesnaam was. :')

    Maar bah, dit soort dingen zijn altijd een beetje eng. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh gosh, hopen dat er niets ernstigs is..


    wat was dit ookalweer

    Square schreef:
    Ik las bommel-ding en vroeg me af wat dat in vredesnaam was. :')

    Maar bah, dit soort dingen zijn altijd een beetje eng. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af. :/


    This. Ik zat nu echt vijf minuten te denken van bat is nou een bommel-ding:$


    take me back to the basics and the simple life

    Je bent niet de enige. Me zus was aan t werk bij de bijenkorf!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wis ik nog niet lol. Nou, zal vast wel weer loos zijn


    Ich liebe dich 27.12.23

    Aii ik hoop dat het een valse melding is!


    Alleen maar tranen van geluk

    Sigil schreef:
    Je bent niet de enige. Me zus was aan t werk bij de bijenkorf!


    Ik hoorde het van je moeder, ja! Zat al te kijken of ik Katja zag toen ze beelden van achter de Nieuwe Kerk lieten zien.


    Your make-up is terrible

    Mijn vader had het net over twee Belgische meisjes die hun auto in de parkeergarage van de Bijenkorf hebben staan en in die auto de kaartjes voor het concert van 1D hebben. Maar mij lijkt het echt een broodje aap verhaal.


    Physics is awesome

    Tuk schreef:
    Mijn vader had het net over twee Belgische meisjes die hun auto in de parkeergarage van de Bijenkorf hebben staan en in die auto de kaartjes voor het concert van 1D hebben. Maar mij lijkt het echt een broodje aap verhaal.


    Lol :'D

    Tuk schreef:
    Mijn vader had het net over twee Belgische meisjes die hun auto in de parkeergarage van de Bijenkorf hebben staan en in die auto de kaartjes voor het concert van 1D hebben. Maar mij lijkt het echt een broodje aap verhaal.


    Dat is wel waar, hahaha. Het was net op AT5.


    Your make-up is terrible