• Dus, een paar maanden geleden bij de tandarts aanbevolen gekregen om mn verstandskiezen preventief weg te laten snijden, en maandag was het dan zover.

    Hysterisch in de stoel voor de prikken, dus mocht ik ook in oktober onder narcose: geen optie want ik moest en zou in oktober naar Rome. En dan zouden ze er alle vier uit moeten en zou ik dus een paar weken uitgeteld zijn. Toch die prikken gedaan, prikt hij opeens in m'n gehemelte. Ik moest mn onderste kiezen laten trekken, maar wat blijkt nou: dat kan helemaal niet, en aangezien die rechter boven toch geen nut meer zou hebben, hebben ze die er maar even bij uitgesneden.

    Lang verhaal kort: ik heb een ei op m'n wang, en lig ziek thuis, dus ik wil graag horen over jullie ervaringen met die rotdingen (en tips voor het eten want ik eet alleen maar vla, yoghurt en appelmoes nu :c )


    Spinning around, I'm weightless.

    Preventief vind ik altijd zo idioot. :'D
    Ik heb af en toe last van mijn wispelturige verstandskiezen als ze plotseling besluiten om te groeien, maar verder niks, hoewel ik een kleine kaak heb en de tandarts zei dat ze eruit zouden moeten. No way dat ik dat zomaar ga laten doen.
    Je gaat toch ook niet preventief je blindedarm laten verwijderen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 20:49 ]


    Your make-up is terrible

    Wel ik heb geen verstandskiezen en die zullen er ook nooit komen omdat ze ook niet onder me tandvlees liggen. Lucky me.
    Hoe dan ook, je zou soep kunnen eten en misschien (voor te snoepen) spekjes? Verder bakijs ofzo?=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien dat je ook brinta of iets in die trant kan eten voor de vezels.
    Succes man, ik haat 't alleen al om te laten controleren bij de tandarts, laat staan zoiets.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soep en bouillon is ook voedbaar.
    Maar ik ben in het najaar geopereerd geworden aan mijn bovenkaak en toen was mijn hele bovenkaak en bovenlip en alles gezwollen. Daar heb ik ook nog flink last van gehad met eten en alles. Toen heb ik inderdaad geleefd op pudding, yoghurt, soep en appelmoes. En binnenkort moet ik weer geopereerd worden om de plaatjes en alle vier mijn verstandskiezen te trekken, bah.
    Beterschap!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ah super rot patholoog, succes! Ga je wel onder narcose dan?
    Hashirama: ja ik vind controle ook al vreselijk hahaha
    Specs; spekjes gaan niet want ik kan mn kaak niet bewegen haha :c
    Assassin; is het ook, maar anders moet ik waarschijnlijk een beugel en daaar heb ik geen zin in :'(


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb er geen ervaring mee, maar voor het eten heb ik wel een tip: havermout klaarmaken met heel veel melk. Dan heb je een papje met wat vezels dat je zo op kan slurpen. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 21:30 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    @capricious: thanks ! die is handig ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Wat vervelend. D: Ik heb laatst mijn eerste verstandskies laten trekken (of eigenlijk duwen ze tot de kies 'loslaat' en het eruit springt lol), maar dat is lang niet zo erg als wat jij door moest staan. Bij mij is het niet preventief, het is omdat mijn kaken te klein zijn. D: Anyways, wat ze hierboven zeggen; als je havermout of brinta te eten vindt, dat zeker doen. Soep misschien? Bouillon? c:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    durbanskies schreef:
    ah super rot patholoog, succes! Ga je wel onder narcose dan?
    Hashirama: ja ik vind controle ook al vreselijk hahaha
    Specs; spekjes gaan niet want ik kan mn kaak niet bewegen haha :c
    Assassin; is het ook, maar anders moet ik waarschijnlijk een beugel en daaar heb ik geen zin in :'(


    Ja, dat gebeurt allemaal onder narcose. Gelukkig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik had 5 wijsheidstanden, dus ik koos meteen voor narcose :Y) Als je uiteindelijk ziet hoe hard ze snijden en trekken... Nee, dat wou ik niet bewust meemaken. Ze zaten bij mij ook zo slecht :/


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    Ik had 5 wijsheidstanden, dus ik koos meteen voor narcose :Y) Als je uiteindelijk ziet hoe hard ze snijden en trekken... Nee, dat wou ik niet bewust meemaken. Ze zaten bij mij ook zo slecht :/


    ja daar was ik dus bij, heb nu nog een beetje het gevoel alsof m'n kaak verder open is geweest dan eigenlijk mogelijk is D:


    Spinning around, I'm weightless.

    Bij mij was het eigenlijk heel makkelijk te doen en ook snel klaar. Het spuitje in je gehemelte is inderdaad best kut, maar goed, wat moet dat moet. Daarna ging mijn tandarts met haar hele gewicht op mijn verstandskiezen duwen en niet veel later waren ze eruit. Maar damn, wat maken die dingen een eng gekraak zeg :'D

    Ik kon de volgende dag gewoon weer naar school trouwens (had wel ibuprofen op).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Bij mij was het eigenlijk heel makkelijk te doen en ook snel klaar. Het spuitje in je gehemelte is inderdaad best kut, maar goed, wat moet dat moet. Daarna ging mijn tandarts met haar hele gewicht op mijn verstandskiezen duwen en niet veel later waren ze eruit. Maar damn, wat maken die dingen een eng gekraak zeg :'D

    Ik kon de volgende dag gewoon weer naar school trouwens (had wel ibuprofen op).


    Ik krijg al rillingen bij het idee van dat kraken :')


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Dat kraken is echt doodeng ja haha. Bij mij zijn ze weggesneden dus dat voel je misschien iets meer. Ik heb vanochtend nog zo'n ibuprofen bruis genomen en me voorgenomen om dit 's middags niet te doen, maar ik weet niet of dat nog gaat lukken haha.


    Spinning around, I'm weightless.

    AmarePuella schreef:
    (...)

    Ik krijg al rillingen bij het idee van dat kraken :')
    Het was ook echt heel raar om mee te maken, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.