Ik heb ooit vanuit een man geschreven maar ik vond het niet echt goed. Ik ben te vrouwelijk en dus was mijn mannelijke personage dat ook.
Het geslacht zegt wel degelijk wat over het karakter. Mannen in het algemeen zijn minder dramatisch, een stuk nuchterder en rationeler. Ze letten op andere dingen als vrouwen, geen oog voor details, zien de problemen niet, houden geen rekening met romantiek of extreme emoties en zijn (vaak) ook een stuk stiller. Als je je niet aan heel veel punten houd krijg je een vervrouwde man. Is de man gay dan is dit allemaal geen probleem, maar wil je een echte stoere man dan moet je toch echt met heel veel dingen rekening houden.
Dit is dan ook de rede dat als ik een mannelijke personage wil, wat ik in de toekomst ook erg graag wil, dan moet ik eerst heel wat mannen bestuderen. Mijn vrouwelijke personages zijn al verschrikkelijke dramaqueens en vaak erg vrouwelijk zijn met ingewikkelde emoties of gedachtens, dan kan ik niet zonder hulp in het diepe duiken.
The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.