• Één regel:
    • spoilers zetten we in de 'spoilers'.

•~•~•~•~•
    Nous protégeons ceux qui ne peuvent pas se protéger eux mêmes.
    - We protect those who cannot protect themselves.

•~•~•~•~•
    Het Teen Wolf Fantopic.
    all the wolfies in our wolfpack.
    •~•~•~•~•

Wolfies:
    Isaac Lahey fans:
    Latukka • Gabriëla [alles gezien]
    Hargrave • Marlijn [alles gezien]
    Avus • Saartje [alles gezien]
    Aswium • Nichelle [alleen nog s3b]
    Ladrid • [alleen nog S4.]
    • • •
    Derek Hale fans:
    Malley • Miriam [alles gezien]
    Verde • Naomi [alles gezien]
    RAB • Linde [alles gezien]
    Kjellberg • Lisa [S2x06]
    WillNotLearn • Elbrich [alles gezien]
    Vervain • Romy [alles gezien]
    • • •
    Stiles Stilinski fans:
    Yoku • Amber
    Leighton • Julia [alles gezien]
    SterekHalinski • Karin [alles gezien]
    Memoria • Aniek [S3x12]
    IRWIN • Natascha [alles gezien]
    Paracosm • Mirte [alles gezien]
    dylanOhBrien • Eva [alles gezien]
    TheBadWolf • Sharon [alles gezien]
    Astris • Cheryl [alles gezien]
    drapetomania • Cheryl [alles gezien]
    • • •
    Peter Hale fans:
    Benzema • Ricelle [alles gezien]
    Bohen • Denize [alles gezien]
    Falkor • Evi [alles gezien]
    Henkerina • Laura [S3E9]
    • • •
    Kira Yukimura fans:
    Lukaku • Elise [alles gezien]
    Square • Inge [alles gezien]
    Maovesa • Kim [alles gezien]
    • • •
    Liam Dunbar fans:
    Dunbar • Xanthe [alles gezien]

JOIN IF YOU LIKE!

[ bericht aangepast op 24 juli 2014 - 0:14 ]

Danmarks Dynamite.

Leighton schreef:
    (...)

Ik las net dat als de ogen blauw zijn, dat dat kan omdat ze het leven van een onschuldig iemand hadden genomen. Weten jullie nog in seizoen 3, in de flashback, dat Derek's vriendin Paige gebeten werd door een Alpha en om haar uit haar lijden te verlossen, Derek haar vermoordde? Ik denk dat dat de rede is.

Ja volgens mij is het inderdaad zo dat je blauwe ogen krijgt als je een onschuldig leven neemt. Maar ik vraag me af hoe het kan dat hij nu weer gele ogen heeft, want het enige wat hij heeft gedaan is Scott, Kira en Malia redden maar hij heeft al heel vaak iets soortgelijks gedaan, toch?

Leighton schreef:
    (...)

Ik las net dat als de ogen blauw zijn, dat dat kan omdat ze het leven van een onschuldig iemand hadden genomen. Weten jullie nog in seizoen 3, in de flashback, dat Derek's vriendin Paige gebeten werd door een Alpha en om haar uit haar lijden te verlossen, Derek haar vermoordde? Ik denk dat dat de rede is.

Ja maar de alpha twins en Malia hebben toch ook blauwe ogen?

Spoiler alert: you will save yourself

Eruditie schreef:
    (...)

Ja maar de alpha twins en Malia hebben toch ook blauwe ogen?

De Twins hebben ontzettend veel onschuldigen gedood – en Maila heeft haar moeder en zusje gedood.

[ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 16:11 ]

•

Paracosm schreef:
    (...)

De Twins hebben ontzettend veel onschuldigen gedood – en Maila heeft haar moeder en zusje gedood.

(A) Wist ik wel hoor

Spoiler alert: you will save yourself

Wacht, waarom was ik nog niet in dit topic? :'D Ik heb alles gezien (net de laatste aflevering) en eigenlijk ben ik van iedereen fan maar aangezien Kira er zo weinig heeft... Mag ik daaronder? :3 Mijn naam is trouwens Kim

[ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 21:46 ]

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Ik ga er vanuit dat waarom Derek ineens gele ogen heeft, in één van de eerst volgende afleveringen wordt uitgelegd. Want het lijkt me stug dat ze dat niet gaan uitleggen. Ik zit vooral te wachten hoe ze gaan uitleggen wat Bersekers precies zijn aan Scott en de rest. Want Peter kent ze wel, maar de rest duidelijk niet.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Coulson schreef:
    Wacht, waarom was ik nog niet in dit topic? :'D Ik heb alles gezien (net de laatste aflevering) en eigenlijk ben ik van iedereen fan maar aangezien Kira er zo weinig heeft... Mag ik daaronder? :3

Goede keuze. :Y)

Ik heb de laatste aflevering nog niet gezien, want gisteren was niet echt het juiste moment daarvoor om persoonlijke redenen. Maar ik zal mijn zusje vanavond wel naar de tv slepen. :3

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

OMG haha dat moment that you see young Derek sitting next to the picture of the older one on the screen

O mia lost elan. Tu isag elythe.

Ik heb net gekeken :O

Ik heb een nieuwe ship:

Stiles and his bat :D

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Zijn er eigenlijk goede TW fanfics op Q?

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

Vervain schreef:

Gabriela, Sharon en ik gaan er binnenkort eentje schrijven. Ik ga er van uit dat die goed wordt (;

Eichen schreef:
    (...)

Gabriela, Sharon en ik gaan er binnenkort eentje schrijven. Ik ga er van uit dat die goed wordt (;

Highfive! dat noem ik nou eens positiviteit!

Ontopic: Gaat leeeeuk worden!

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Vervain schreef:

Als je Sterek meerekent, ja. En ik heb zelf een Isaac Lahey fanfic en ik kan me herinneren dat er nog een Isaac fanfic was, die zal ik zo ook even opzoeken.
    We hebben natuurlijk Dude, you could have warned me van Inge, evenals Don't be such a sour wolf en Thanks (Thanks is er ook in het Engels.)
    Karin heeft ook enkele fanfics, ook allemaal Sterek. Let's make a big mistake (Sterek, Mpreg, samen met mij geschreven), Silence is a girl's loudest cry, We all got bruises en het vervolg daarop Beautiful Surprise (met Mpreg).
    Zelf heb ik ook enkele fanfics, maar je mag zelf beoordelen of je ze goed vindt :'D Ik heb The glow of the moon over Isaac, de rest is allemaal Sterek, Shattered Dreams, Abominable Snowman en Sacrifice (met sommige daarvan moet ik echt eens verder gaan).
    In het Sterek fantopic is er een nog completere lijst met Sterek fanfics op Quizlet en ook een aantal op Archiveofourown.
    Sommige van de verhalen op Q zijn ook in het Engels.
    En in mijn zoektocht naar het andere Isaac Lahey verhaal, kwam ik nog twee verhalen tegen die ik niet ken.
    Het Isaac verhaal van SourWolf is Don't leave me now en ook Scott heeft daar een grote rol in. Verder hebben we Rebellious met Derek Hale en The world was gone over Teen Wolf in het algemeen, hier zal je alleen niks aan hebben want het verhaal heeft geen hoofdstukken en is al drie maanden niet geüpdatet.
    Verder, als je zoekt op Teen Wolf kom je ook nog wat verhalen tegen, maar die ken ik bijna allemaal niet dus daar kan ik je niks van aanraden. En op specifieke personages zoeken, kan ook altijd nog (:
    Ik moet je wel zeggen dat sommige verhalen nog niet zijn afgelopen (waaronder die van mij) en al even niet zijn geüpdatet.

Eichen schreef:
    (...)

Aai, ik wacht vol smacht! Haha

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

Kim! :"D Welcome in the topic ^^ GHehge :3 ik dacht dat je deze al kende ^^

Awh Bedankt om mijn stories ook op te noemen ^^

If you don't understand my silence, you will never understand my words.