Pacifique schreef:
(...)
Kom op zeg, als Nederland eruit had gelegen waren er hoogstwaarschijnlijk ook dit soort berichten gepost Je moet het niet zo persoonlijk opvatten, die plaatjes zijn gewoon voor de lol, niet serieus bedoeld :'D
En bovendien heeft niemand gezegd dat het Spaanse elftal een slecht team is, want dat zijn ze ook niet. Dit is gewoon een kwestie van: volgende keer beter. Klinkt misschien lullig, maar zo is het wel.
Jezus Christus, ik heb al tien keer een uitleg hier rond gegeven in andere reacties, ik ga het niet weer doen.
@Assassin: Op dit moment niet, maar ik joeg me vooral ook op aan de reacties van de wedstrijd tegen Nederland. En neen, ik jaag me niet op aan het feit dat iedereen vol lof was over Nederland, want dat was terecht, ik gun het Nederland, het is logisch omdat het hier vol zit met Nederlanders en het was verdiend, maar aan de reacties die tegen Spanje waren. Het waren er inderdaad niet zo veel en ja, ik had me misschien moeten inhouden met dat bericht, maar ik vond het er even over, zelfs al was dat niet de schuld van Erieka of dat plaatje - wat ik ondertussen wel al drie/vier keer gezegd heb.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried