• Ik weet niet of dit hier thuis hoor ... maar het heeft met school te maken xd
    Volgend jaar moet ik een stage van drie maanden doen, dit mag in het binnenland of in het buitenland.
    Nu heb ik mijn oog laten vallen op het 'Barts Cancer Institute' in Londen. Het probleem is alleen, ik vind maar geen goedkope studente kamer en heb totaal geen verstand van de huizen die zogezegd 'gedeeld' worden.

    Heeft er toevallig al iemand op kot gezeten in Londen en weet nog waar die zat en hoeveel de prijs was. Want als ik geen goedkoop kot vind (dus niet meer dan 400 pond per maand) dan moet ik weer een andere stageplaats zoeken en dat wil ik niet.

    Ik heb even wat gegoogled, zijn deze sites niet wat?

    1. - 2.

    Ik ga heel eerlijk tegen je zijn, dat gaat heel lastig worden voor je. Londen is gewoon niet goedkoop.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ikrijg hier van een vriendin te horen die op kamers heeft gezeten in Londen dat ze zo'n 125 pond per maand betaalde.


    @Junns: ik weet maar al te goed dat Londen niet goedkoop is, er staan wel kamers van 80 pond per week, maar dan staan er geen foto's of informatie bij. Dus daar ben ik ook niet zo veel mee.

    @Hanaemi: ik kijk even naar de sites :)

    Barts hospital? Als in, deze Barts?

    OT: no idea, maar kamers delen is denk ik een goedkope optie, dat is als huisgenoten denk ik. Moet je gewoon regels kunnen maken etc :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je hoeft niet persé IN Londen te verblijven toch? Het kan toch ook iets daarbuiten en dat je dan met het OV (wat daar supergoed geregeld is) naar je stageplek gaat?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Slotje op aanvraag.


    help