• Wat is Flight Rising?
    Het is een Amerikaanse website waarop je je eigen "clan" kunt beginnen met draken. Je kunt ze vervolgens fokken, ze aankleden met allerlei accessoires, ze laten vechten in het Colliseum en meer. Het heeft wel wat weg van Neopets, eigenlijk. Klik hier voor meer info en klik hier om je aan te melden. Registratie is op dit moment gesloten, sorry! Ze hebben zo nu en dan een periode waarin je je kunt aanmelden, dus waarschijnlijk zal er over een paar weken weer zo'n dag zijn.

    Mensen die graag een melding willen wanneer je je de volgende keer kunt aanmelden:
    aestivate
    OakenshieId
    Valkyries
    killergirl1611
    Rivaille
    Yayde
    Raccoon
    Laat het even weten als je hier graag bij wilt, dan zal ik je een gb'tje sturen wanneer de volgende registration window wordt aangekondigd. (:

    Q'ers op Flight Rising
    Square || Square || Wind
    DiNozzo || DiNozzo || Wind
    Lazulis || Lazulis || Shadow
    Pabu || Koen || Wind
    Tenace || CheeseCupcake || Lightning
    Dorchadais || Dracy || Shadow
    Dauth || DarkSavior || Shadow
    COBAI || Novoselic || Arcane
    Nori || Combattant || Wind
    Woodhouse || Goulding || Water
    Kilicious || Kilicious || Fire
    Coulson || ColouredWind || Arcane
    Karthus || Erieka || Plague
    Assassin || Niksel || Ice
    Hiraeth || Momsen || Ice
    Oceanic815 || Nestor || Ice
    Ninuturu || [url=http://flightrising.com/main.php?p=view&tab=userpage&id=80922[/url]Ninuturu[/url] || Lightning

    Vorige topics
    -1- || -2- || -3-


    Ik weet niet of dit al ergens anders staat, maar hier een paar dingen waar je mee kunt beginnen en waarvan het handig is om ze sowieso iedere dag te doen:
          1) Je draken voeren. Door je energy voor drie opeenvolgende dagen boven 80% te houden krijg je allerlei bonussen.
          2) Op "Incubate" klikken bij alle nesten waar je eieren hebt liggen. Je moet dat vijf keer doen en op de zesde dag kun je de eieren laten uitkomen.
          3) Bij "Gather Items" al je beurten opgebruiken. Dit is de voornaamste manier om aan eten te komen voor je draken. Bij Digging en Scavenging kun je allerlei voorwerpen vinden, waaronder soms ook apparel. Ik had zelfs twee keer een ei.
          4) Als je draken hebt met een Familiar, klik dan bij iedere Familiar op dat hartje. Zo bouw je een "band" op en je krijgt er wat treasure voor. Als je een niveau omhoog gaat, krijg je bovendien een kist die je in je Hoard kunt openen en waar soms ook interessante dingen in zitten.
          5) Ga langs bij de Trading Post. Voor Swipp's Swap Stand moet je toevallig net de juiste dingen in je bezit hebben of bereid zijn er geld voor neer te leggen in het Aution House, maar bij Crim's Collection Cart krijg je ieder uur vijf aanbiedingen om dingen te ruilen voor treasure. Let er wel op dat je geen dingen ruilt voor minder dan ze waard zijn; bij voedsel of materiaal is dit eigenlijk nooit zo, maar als je Apparel of Battle Items ruilt ben je weleens slechter uit dan wanneer je het te koop zou zetten in het Auction House.

    Overige tips:
          1) Als je wat tijd hebt en spelletjes wel leuk vindt, moet je absoluut bij de Fairgrounds langsgaan. Je kunt daar per dag maximaal 75.000 treasure verdienen.
          2) Aanvulling van Dauth: Wat ook handig is, is het raffle/weggeef gedeelte op het forum. Moet je zeker eens een kijkje gaan nemen als newbie. Veel mensen geven namelijk gratis spullen/draken weg aan nieuwe leden.
          3) Aanvulling van Dauth: Nog een tip voor mensen die al iets kunnen uitgeven: The Wishing Well. Als je een van iemands wensen vervult, mag je zelf 5 wensen doen. Lees de regels in de eerste post wel heel goed door!
          4) Aanvulling van Dauth: Ik heb gemerkt dat de website altijd even offline is als het 12:00 is geweest. Dit omdat de servers op de achtergrond gerestart worden tegen botters en dat soort dingen. Dit duurt +- 30 minuten. Dus als de tijd op Flight Rising 00:30 is, dan kun je vaak weer inloggen.
          5) Hatchlings worden volwassen ze vijf dagen oud zijn. De eerste middernacht nadat hun leeftijd vijf is, worden het grote draken.

    Een paar handige links:
          x Een lijst met Exaltation Payout by Level op de FR Wiki.
          x Alle drakensoorten op een rijtje op FR, gesorteerde op "rarity" en dus de lengte van hun breeding cooldown.
          x Een kleurenwiel met alle mogelijke kleuren voor draken in FR. Als je twee draken een nest laat leggen moet je hun twee kleuren opzoeken. Alles wat daar op de kortste weg tussenin zit, is een mogelijke kleur voor de kleintjes.
          x Een Flight Rising Colour Predictor die iemand buiten de FR site heeft gemaakt. Werkt hetzelfde als het kleurenwiel, maar dan automatisch. Je hoeft alleen de kleuren van je draken in te vullen.
          x De Scrying Workshop. Er staat gewoon een linkje hiernaartoe in het linkermenu onder Library, maar dit is zo onmisbaar als je kleine draakjes wilt maken dat ik het toch even noem. Onder Assay Bloodlines kun je kijken of twee draken geen familie van elkaar zijn, bij Foresee Progeny krijg je vier mogelijke kleintjes van twee willekeurige draken te zien (zorg wel dat het ook echt draken zijn die samen kúnnen breeden!) en bij Predict Morphology kun je zelf alle details over een draak opgeven en krijg je een plaatjes van hoe die draak eruit zou zien.
          x De Flight Rising Wiki. Ik heb al naar een specifieke pagina gelinkt, maar de hele Wiki staat vol met nuttige en interessante informatie, dus het is een uitgebreider kijkje waard.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 18:36 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, bedankt! ;3 Ik heb haar gekocht.


    Yay. ^^




    DiNozzo schreef:
    Ik heb mezelf een cadeautje gedaan! Ik kon het niet laten: A Welcoming Tower Skin (spiral male only)!



    Hé, precies die heb ik gisteren ook voor een van mijn draken gebruikt. :3 Maar ik weet nog niet helemaal zeker of ik het zo ga houden of toch weer terug zal gaan naar die Roots die ik eerder had.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zag wel A Welcoming Tower Skin die alleen voor Spiral male was (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    En toen had Kim twee Snappers gekocht :'D Ik heb nu bijna elke soort, enkel nog Coatls ^^
    Snapper Male


    Snapper Female


    (Ze moeten beide nog een naam krijgen)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    AntoSocial, Ik was alvast bezig met een banner, maar kwam tot de ontdekking dat ik je naam op Flyght Rising niet weet... En tja, zonder tekst is het gewoon nogal kalig :'D

    Offing, met teruglezen van de laatste pagina's, zag ik ook je post dat je graag een banner wilde... dan moet ik natuurlijk wel weten welke draak je erop zou willen, je Flight Rising naam en eventueel nog een tekst of quote, en dan natuurlijk nog de sfeer die je wilt...

    En dan hoop ik bij deze verder niemand meer over het hoofd gezien te hebben... mocht dat nu wel het geval zijn, m'n inbox en GB staan ook altijd open (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:29 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hmm, ik wil eigenlijk ook wel een banner (en nee, je had me niet over het hoofd gezien). Er staat trouwens in de beginpost een lijst met de username van de mensen op Q en daarachter hun flightrising naam. AntoSocial heet Erieka (ze was eerst Karthus).

    Anyway, ik wil dus eigenlijk ook wel een banner. Mijn username is ColouredWind, ik zit bij de Arcane flight dus graag als sfeer dromerig, je kan in mijn Lair kijken welke draken je het leukst vindt, mijn favorieten zijn Lorcan en Ryan, het kan me niet schelen hoe lang het duurt voor hij af is en zodra je je eindelijk kan aanmelden, krijg je een draakje van me, een Pearlcatcher hatchling of een leuke Wildclaw hatchling. :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Coulson schreef:
    Hmm, ik wil eigenlijk ook wel een banner (en nee, je had me niet over het hoofd gezien). Er staat trouwens in de beginpost een lijst met de username van de mensen op Q en daarachter hun flightrising naam. AntoSocial heet Erieka (ze was eerst Karthus).

    Anyway, ik wil dus eigenlijk ook wel een banner. Mijn username is ColouredWind, ik zit bij de Arcane flight dus graag als sfeer dromerig, je kan in mijn Lair kijken welke draken je het leukst vindt, mijn favorieten zijn Lorcan en Ryan, het kan me niet schelen hoe lang het duurt voor hij af is en zodra je je eindelijk kan aanmelden, krijg je een draakje van me, een Pearlcatcher hatchling of een leuke Wildclaw hatchling. :Y)

    Ik had al gekeken in de lijst maar vond geen Antisocial, en momenteel reikt m'n verstand niet veel verder dat ik even verder kijk :'D In ieder geval ontzettend bedankt, dan kan ik in ieder geval nu haar banners in orde maken (:

    En dan ga ik voor jou later vandaag aan de slag als ik nog de tijd vind, en anders een woensdag. Morgen gaat het niks worden, aangezien ik weer mag gaan werken XD
    En dat is echt ontzettend lief van je, al is het niet nodig hoor (flower)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:50 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik had al gekeken in de lijst maar vond geen Antisocial, en momenteel reikt m'n verstand niet veel verder dat ik even verder kijk :'D In ieder geval ontzettend bedankt, dan kan ik in ieder geval nu haar banners in orde maken (:

    En dan ga ik voor jou later vandaag aan de slag als ik nog de tijd vind, en anders een woensdag. Morgen gaat het niks worden, aangezien ik weer mag gaan werken XD
    En dat is echt ontzettend lief van je, al is het niet nodig hoor (flower)

    Prima (: Zoals ik al zei, neem de tijd. ^^ En ik doe het graag aangezien je wel die banners maakt (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Antisocial schreef:
    Zou je deze of deze willen gebruiken?




    Ik heb een poging gedaan en ik ben nog best tevreden met hoe deze banner heeft uitgepakt. Hopelijk ben je er ook blij mee (:
    Moest er nog een eventuele tekst bijkomen, laat je het maar weten (;
    Klik op het plaatje voor het originele formaat.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 14:06 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Coulson schreef:
    (...)
    Prima (: Zoals ik al zei, neem de tijd. ^^ En ik doe het graag aangezien je wel die banners maakt (:

    Ik ga er in ieder geval m'n best voor doen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik ga er in ieder geval m'n best voor doen (;

    Thank you ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik heb een poging gedaan en ik ben nog best tevreden met hoe deze banner heeft uitgepakt. Hopelijk ben je er ook blij mee (:
    Moest er nog een eventuele tekst bijkomen, laat je het maar weten (;
    Klik op het plaatje voor het originele formaat.



    I love it! :3


    26 - 02 - '16

    Coulson schreef:
    (...)
    Thank you ^^

    Ik heb dus echt een bedrijvige dag vandaag :'D Heb alles gedaan in het huishouden wat ik wilde doen (inclusief frituurpan verschonen/verversen, wat ik echt vreselijk vind om te doen, maar goed, het moet ook zo op z'n tijd gebeuren :'D) en ik heb dus ook nog een probeersel gedaan voor een banner.
    Nu, ik merk echt dat lichtere kleuren me beter liggen dan donkere om mee te werken, althans, dat vind ik zelf toch, dus waarschijnlijk dat ik in de loop van de week - nadat ik nog iets nieuws geprobeerd heb voor Assasin, ook nog iets voor jou probeer met een andere draak. Tenzij je zelf deze goed vind.
    Klik op het plaatje voor de vergroting.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb een deal voor jullie! Ik heb mijn mirror baby's te koop staan voor 10.000 in de AH, maar als een van jullie geïnteresseerd is, zal ik hem/haar terughalen en kunnen jullie de draak kopen voor slechts 6.000. Koopje toch? :Y)

    De vrouwtjes




    De man


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik heb dus echt een bedrijvige dag vandaag :'D Heb alles gedaan in het huishouden wat ik wilde doen (inclusief frituurpan verschonen/verversen, wat ik echt vreselijk vind om te doen, maar goed, het moet ook zo op z'n tijd gebeuren :'D) en ik heb dus ook nog een probeersel gedaan voor een banner.
    Nu, ik merk echt dat lichtere kleuren me beter liggen dan donkere om mee te werken, althans, dat vind ik zelf toch, dus waarschijnlijk dat ik in de loop van de week - nadat ik nog iets nieuws geprobeerd heb voor Assasin, ook nog iets voor jou probeer met een andere draak. Tenzij je zelf deze goed vind.
    Klik op het plaatje voor de vergroting.


    Deze is erg leuk, maar erg donker voor een flight die iets met dromen heeft. Ik kijk dus zeker uit naar één met Ryan (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Coulson schreef:
    (...)
    Deze is erg leuk, maar erg donker voor een flight die iets met dromen heeft. Ik kijk dus zeker uit naar één met Ryan (:

    Dromen associeerde ik met nacht, dus vandaar... en ja, de eerste draak die je gegeven had, had deze kleur en ik heb zo'n beetje de gewoonte om het kleurenpalet van de draak op de banner af te stemmen ^_^
    Maar ik ga zeker nog iets proberen met je andere draak (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”