• De banner is gemaakt. Er zijn echt enorm veel mooie banners gemaakt, heel erg bedankt daarvoor! <3

    De winnende banner is die van Valkyries geworden, super bedankt!


    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 20:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Valkyries schreef:
    (...)

    Thnx, als het gaat worden zoals ik in gedachten heb, wordt het nog een best toffe banner, maar goed. Ik weet niet in hoeverre photoshop mee wilt werken :'D Maar de banner zal vandaag toch zeker klaar moeten geraken, want vanavond heb je toch België - Rusland op tv, dus van de 2 mannen heb ik totaal geen last ^_^

    Ik vond de eerste film ook echt onwijs leuk - yupz, met m'n 26 ben ik nog altijd een tekenfilmfanaat :'D En tja, de kleine is dan weer helemaal fan van de serie Draken: Rijders van Berk - de spinn-off van de film, wat hij dus elke dag wel kijkt. Hij heeft inmiddels ook diverse actiepoppen gekregen :'D
    En stiekem wilde ik die film ook al zien, maar ja, als volwassene ga je nou niet snel naar een tekenfilm in de bios :'D Maar ik heb nu een prima excuus, aangezien de kleine het supertof vind ^_^ Z'n 2de keer dat we naar de bios gaan met hem, dus ik kijk er echt nu al naar uit. Hij zit dus echt tegen dat grote scherm te praten en te doen alsof het allemaal echt is :'D


    Haha, ik ben zeer benieuwd naar het resultaat! c:

    Och boeiend. Tekenfilms zijn gewoon leuk, age doesn't matter. :Y) Maar wel onwijs leuk, veel plezier! ^^

    Dat klinkt echt vet schattig, dat hij dat doet. Hilarisch x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is dat niet die film met een draak genaamd Tandloos/Toothless?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    Is dat niet die film met een draak genaamd Tandloos/Toothless?

    Yupz, dat is die :3

    En tot dusver lukt het nog aardig met de banner... Geen idee of je het iets gaat vinden, maar dat is natuurlijk nog altijd af te wachten. Alleen nog de tekst toevoegen, en ik ben klaar. Sneller dan verwacht, eigenlijk ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Yupz, dat is die :3

    En tot dusver lukt het nog aardig met de banner... Geen idee of je het iets gaat vinden, maar dat is natuurlijk nog altijd af te wachten. Alleen nog de tekst toevoegen, en ik ben klaar. Sneller dan verwacht, eigenlijk ^_^


    Haha, daar kijkt mijn broertje ook naar. Best wel een leuke film/serie op TV (die is er toch ook, hé?), haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    Haha, daar kijkt mijn broertje ook naar. Best wel een leuke film/serie op TV (die is er toch ook, hé?), haha.


    Is er een serie van? Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Is er een serie van? Ö


    Volgens mij is de spinn-off waar Valkyries het over had "Rijders van Berk", een serie.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yupz, dat is een serie, die op VTM Kazoom komt. Zelf vind ik dus echt wel dat er droge humor in zit zo op z'n tijd en ik kijk het dus ook echt graag. De tweeling is dan ook echt m'n favoriet, maar goed, ik vind het gewoon te melig hoe die tegen elkaar doen :'D

    En m'n banner-probeersel is af. Ik heb het dus iets anders aangepakt dan de banners van de meesten hier. Ik had voor de gein wat rondgespeurd op het forum en zag dat dus beweegbare banners ook gaan. Dus ik heb me daarmee uitgeleefd, al is het nog niet zo geweldig goed als ik zou willen, maar voorlopig ga ik het hierbij laten. Ik ga me nu echt verder klaar maken, want over een uurtje vertrekken we ^_^

    Klik op het plaatje voor het originele formaat. Ik heb dus 500X100 aangehouden, wat dus ook geschikt is voor het forum, normaal gezien, van wat ik gevonden had ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Yupz, dat is een serie, die op VTM Kazoom komt. Zelf vind ik dus echt wel dat er droge humor in zit zo op z'n tijd en ik kijk het dus ook echt graag. De tweeling is dan ook echt m'n favoriet, maar goed, ik vind het gewoon te melig hoe die tegen elkaar doen :'D

    En m'n banner-probeersel is af. Ik heb het dus iets anders aangepakt dan de banners van de meesten hier. Ik had voor de gein wat rondgespeurd op het forum en zag dat dus beweegbare banners ook gaan. Dus ik heb me daarmee uitgeleefd, al is het nog niet zo geweldig goed als ik zou willen, maar voorlopig ga ik het hierbij laten. Ik ga me nu echt verder klaar maken, want over een uurtje vertrekken we ^_^

    Klik op het plaatje voor het originele formaat. Ik heb dus 500X100 aangehouden, wat dus ook geschikt is voor het forum, normaal gezien, van wat ik gevonden had ^_^



    Aah oke. Nu ben ik best benieuwd naar die serie. :Y)


    Die banner is zo gaaf!!! D: Onwijs mooi, dankje! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Aah oke. Nu ben ik best benieuwd naar die serie. :Y)


    Die banner is zo gaaf!!! D: Onwijs mooi, dankje! _O_

    Het is echt leuk om eens te zien ^_^
    En ook de 2de film is echt de moeite. Ik had zelf wel een paar puntjes van kritiek, maar afgezien van dat, was het echt tof. Ik vind het gewoon jammer dat ze enkele namen in het Nederlands veranderd hebben - Tandloos was nu opeens Bijtweg, Vissepoot opeens Vleeskop, ook Schorrie en Morrie (de tweeling) hadden een andere naam vraag me alleen niet welke - en dan waren de personages nu een stuk ouder - tegen de 20 - en daardoor was de humor uit de serie zelf wat weg (al zat er zeker nog wel humor in, daar niet van ^_^) en ook de personages zelf waren toch wat anders - natuurlijk omdat ze ouder zijn. Afin, dat vond ik wat spijtig XD Maar verder vind ik het echt een aanrader om te zien!

    En ik ben echt superblij om te horen dat je de banner zo gaaf vind!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 17:21 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkries haar banner is de banner die ik nemen zal. Congratz!! :3

    Neemt niet weg dat ik alle andere gemaakte banners ook enorm mooi vind. Echt zeer bedankt dat jullie me wilden helpen en een banner voor me hebben gemaakt! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •