• De banner is gemaakt. Er zijn echt enorm veel mooie banners gemaakt, heel erg bedankt daarvoor! <3

    De winnende banner is die van Valkyries geworden, super bedankt!


    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 20:50 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik ben geen geweldige fotoshopper maar ik kan wel wat ^^
    Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.


    Ik weet zeker dat je het beter doet dan ik! (: thank you!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Goed. Dit is het beginnetje. Wat wil je er nog aan veranderen?
    Lettertype, achtergrond, etc.

    Hij is wel iets hoger dan Lazulis. Zou dat een probleem zijn?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:



    Goed. Dit is het beginnetje. Wat wil je er nog aan veranderen?
    Lettertype, achtergrond, etc.

    Hij is wel iets hoger dan Lazulis. Zou dat een probleem zijn?


    Gaaf! En ik heb geen idee of dat een probleem zal zijn. Ik probeer het straks wel eventjes uit. (:

    Het lijkt alleen wel alsof ''DiNozzo'' niet aan elkaar vast staat, maar dat hoort wel. Kun je dat toevallig nog veranderen? Verder vind ik 'm écht onwijs mooi geworden!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Gaaf! En ik heb geen idee of dat een probleem zal zijn. Ik probeer het straks wel eventjes uit. (:

    Het lijkt alleen wel alsof ''DiNozzo'' niet aan elkaar vast staat, maar dat hoort wel. Kun je dat toevallig nog veranderen? Verder vind ik 'm écht onwijs mooi geworden!


    Tuurlijk, geen probleem.
    Als je nog iets anders wilt, zeg het maar.
    Ik verveel me toch dood.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]



    Zo goed?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Naahw arme jij. Ga series kijken of zoiets? Is ook altijd tijd dodend. ^^

    En ik vind die banner echt onwijs mooi, dankjewel! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Series kijken. Dan krijg ik mn ouders achter mn kont aan van "Doe nou eens iets nuttigs!!"
    En dan krijg ik dus laptop verbod en moet ik 'leuke' dingen gaan doen =,=
    Dus dan maar allemaal covers maken en mn cover vaardigheden verbeteren.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Valt de banner nog te verkleinen? Ik heb 'm nu net als signature gedaan, en zie niet alles dat erop staat.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Unsullied schreef:
    Series kijken. Dan krijg ik mn ouders achter mn kont aan van "Doe nou eens iets nuttigs!!"
    En dan krijg ik dus laptop verbod en moet ik 'leuke' dingen gaan doen =,=
    Dus dan maar allemaal covers maken en mn cover vaardigheden verbeteren.


    Oh tsja, dan is series kijken geen optie nee, haha. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga ook effe iets proberen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    Ik ga ook effe iets proberen (:


    Haha, ik vind het goed. Dankje!

    Kun je dan toevallig wel proberen rekening te houden met het formaat? Misschien heb je er wat aan, aan de grootte die Unsullied heeft gedaan en mijn printscreen van hoe het er toen uit kwam te zien. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Haha, ik vind het goed. Dankje!

    Kun je dan toevallig wel proberen rekening te houden met het formaat? Misschien heb je er wat aan, aan de grootte die Unsullied heeft gedaan en mijn printscreen van hoe het er toen uit kwam te zien. ;)


    Welke grootte is dat ongeveer? Want de grootte van Unsullied was zo te zien wat te groot.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @ Unsullied en @24601

    Ik heb zojuist even geprutst met PicMonkey en ik ben erachter dat daar 400 X 110 de grootte is die goed past.

    Momenteel heb ik de banner van Unssullied als signature, maar ik wacht die van jou ook nog wel eventjes af, Leah. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zal dan 400 x 110 nemen, haha. Ik ben wel bang dat m'n banner teveel op die van Unsullied gaat lijken ...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    Ik zal dan 400 x 110 nemen, haha. Ik ben wel bang dat m'n banner teveel op die van Unsullied gaat lijken ...


    Och, we zullen zien. (: En de mooiste banner neem ik. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •