DiNozzo schreef:
@ Leah,
Wauw, die zijn zeer gaaf geworden!!!
@Valkyries
Haha take your time. (: Ik wacht nog wel eventjes met een banner uitzoeken dan. ^^ En veel plezier bij de bios, die film klinkt me echt onwijs tof! Deel 1 was dat in ieder geval wel! c:
Thnx, als het gaat worden zoals ik in gedachten heb, wordt het nog een best toffe banner, maar goed. Ik weet niet in hoeverre photoshop mee wilt werken :'D Maar de banner zal vandaag toch zeker klaar moeten geraken, want vanavond heb je toch België - Rusland op tv, dus van de 2 mannen heb ik totaal geen last
Ik vond de eerste film ook echt onwijs leuk - yupz, met m'n 26 ben ik nog altijd een tekenfilmfanaat :'D En tja, de kleine is dan weer helemaal fan van de serie Draken: Rijders van Berk - de spinn-off van de film, wat hij dus elke dag wel kijkt. Hij heeft inmiddels ook diverse actiepoppen gekregen :'D
En stiekem wilde ik die film ook al zien, maar ja, als volwassene ga je nou niet snel naar een tekenfilm in de bios :'D Maar ik heb nu een prima excuus, aangezien de kleine het supertof vind
Z'n 2de keer dat we naar de bios gaan met hem, dus ik kijk er echt nu al naar uit. Hij zit dus echt tegen dat grote scherm te praten en te doen alsof het allemaal echt is :'D
If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.