Ik was net mijnenveger aan het spelen, de moeilijkste versie 30 x 16.
Mijn broertje kwam me op een gegeven moment helpen. Op t einde hadden we nog twee hoekjes die we moesten ontrafelen, maar dat moest puur op de gok. Het kon gewoon niet worden beredeneert.
Dus de eerste gok was goed, wat een wonder was. Het was namelijk een 6 en al die vakjes er omheen waren bommen.
Bij de andere hoek hadden we een kans van 1/3 om te verliezen. En we verloren. BOEM. Aaaargh.
Wie vind mijnenveger ook zo'n leuk spel?
-
13 juni 2014 - 18:5113 juni 2014 - 20:53
Val schreef:
(...)
Simpel gezegd: Als je het aantal bommen hebt gevonden dat het nummer aangeeft, kan je de rest van de omliggende vakjes aanklikken.
Goede aanvulling13 juni 2014 - 21:20Jaa ik ben best goed in dat spel^^
And don't forget, Elvendork! It's unisex!
14 juni 2014 - 11:21verslavend spel
ik ben er best goed in ondertussen haha
ik doe het té vaakThe purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.
14 juni 2014 - 11:29Nailed it, samen met m'n moeder zij snapt het wel en ik nog steeds niet haha.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
14 juni 2014 - 21:53Alllll byyyyyy myyyselffff
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly
15 juni 2014 - 7:3915 juni 2014 - 9:13Ik vind het echt leuk, maar ik speel het bijna nooit.
Hmm, ik weet al wat ik nu ga doen, ghehe.Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…
15 juni 2014 - 12:03Ik speelde het toevallig vandaag weer en vroeg me meteen af waarom ik het niet vaker speelde. De frustratie die er vaak bij komt kijken, waarschijnlijk. :') Maar jij speelt het een stuk serieuzer, ik neem meestal de makkelijkste, haha.
"Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."
15 juni 2014 - 12:07Noooo waar is mijnenveger gebleven? Hij is er dus niet meer, of ik kan hem niet vinden...
Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…
15 juni 2014 - 12:1815 juni 2014 - 12:3415 juni 2014 - 12:35Mylintis schreef:
Ik speelde het toevallig vandaag weer en vroeg me meteen af waarom ik het niet vaker speelde. De frustratie die er vaak bij komt kijken, waarschijnlijk. :') Maar jij speelt het een stuk serieuzer, ik neem meestal de makkelijkste, haha.
Ik heb die van 30 x 16 ook nog nooit uitgespeeld. Wel drie keer bijna, maar dan moest ik op t einde echt gokken en gokte ik verkeerd..[ bericht aangepast op 15 juni 2014 - 12:36 ]
15 juni 2014 - 13:2615 juni 2014 - 13:26Krull schreef:
(...)
Ik heb die van 30 x 16 ook nog nooit uitgespeeld. Wel drie keer bijna, maar dan moest ik op t einde echt gokken en gokte ik verkeerd..
Ik ben er nu ook mee bezig, maar soms gok ik ook verkeerd. Ik doe het wel graag, want op een of andere manier is het veel aantrekkelijker om naar zo'n veld te kijken dan naar mijn geschiedenisboek en dat samen te vatten. Na elke drie regels ofzo die ik heb samengevat, vind ik wel dat ik een potje mijnenveger verdien. Ghehe."Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."
15 juni 2014 - 20:14