Bored schreef:
Grizzly; Oké, ik heb al gelezen dat je Lauren heet en achtien jaar bent. Nou, je uiterlijk spreekt voor zich - Dus personality it's going to be. Je bent niet bepaald een open boek en vooral in vreemde situaties kan je je snel terugtrekken en ben je een introvert iemand. Vooral ben je betrouwbaar, en zult iemand anders niet zomaar verraden, je bent erg loyaal. Je sport graag maar zou het graag wat meer doen. Je bent erg creatief.
Teamsporten zijn wel wat voor jou, omdat je gezellig om kan gaan met andere mensen, maar ben je bang om fouten te maken. Wel kan je nogal onzeker zijn, terwijl dat helemaal niet hoeft.
Edit: En ik zie dat je Sherlock op je profiel hebt
Whelp, dit topic is vet eng. Buiten dat ik niet zo graag sport en al helemaal geen teamsport, klopt alles. Wel ben ik snel bang fouten te maken. (en ik zou ook wel wat meer willen gaan sporten, maar zeker geen teamsport) Dit is écht eng hoe hard alles klopt.
@ForeverX, jij werd al vaal besproken dus ik ga je eetgewoonten raden. Jij eet gewoon als de meesten, drie maaltijden per dag met af en toe een snack. Je ontbijt zou echter uitgebreider mogen, die wil je overslaan maar doe je toch maar niet omdat het zo ongezond is. 's Middags grijp jij snel naar makkelijke oplossingen als een broodje of een slaatje uit de AH ofzo. Als snack ben je een snoepreep-eter, en 's avonds eet jij als eerste je vlees op. Je groenten liggen af en toe nog onaangeraakt op je bord en van koolhydraten eet je het minst op je bord, er blijft altijd wat aardappel of rijst over. Behalve als je pasta eet want je bent gek op pasta. Bij een film eet je het liefst Nacho's met kaassaus, maar als je 's avonds in de zetel naar een film kijkt ga je sneller een zak popcorn opendoen dan nacho's of chips.
Maybe we should doubt our fears instead our dreams.