• Raad wat voor persoon degene boven je is? Bijvoorbeeld goede en slechte eigenschappen, haar kleur, geslacht, enz.

    Je mag niet op elkaars profiel kijken!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 17:18 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Spotgaai schreef:
    Foreverx: Okay, iedereen noemt je Jente dus ergens ga ik ervan uit dat je zo heet. Verder ben je 14 jaar, heb je donkerblond haar met hier en daar wat verdwaalde lichte plukjes. Je bent vriendelijk maar verlegen, al heb je genoeg vriendinnen. In je vrije tijd schrijf je, lees je boeken of kijk je series. Je houdt van aardrijkskunde en zou graag meer van de wereld zien, al houd je niet van lange reizen maken. Als het aan jou lag zou je liever gewoon ergens heen kunnen teleporteren ofzo. Je houdt van katten en zou soms wel een dagje in een boek willen doorbrengen.

    Okay dit is vast allemaal fout en het voelt raar dit te doen maar hè, who cares :]


    ik hou wel van katten maar ben er helaas allergies voor


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx : Een rustig persoon. Houdt van shoppen, nieuwe make-up uittesten, leuke dingen doen met vriendinnen en is bescheiden. Je weet de simpele dingen in het leven te waarderen.
    Geslacht lijkt me vrouwelijk.
    Je bent 14 jaar.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 20:25 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina: Lianne, 17 jaar. bruine ogen, bruin lang haar. Redelijk rustig persoon, houdt van schrijven. Is erg creatief en muzikaal. Heeft een jonger zusje, genaamd Merle. Houdt van shoppen, tekenen, lezen en uitgaan/hangen met vriendinnen. Draagt vaak mascara, geen andere make-up. Is aardig en behulpzaam naar veel mensen. Weet hoe ze voor zichzelf op moet komen en kan soms ook een klein beetje bitchen, maar dat valt meestal mee. Is een groepsmens, en is best populair op school.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka: Je heet Marianne en bent 14 jaar oud. Je hebt steile bruin/rode haren, en vriendelijk groene ogen. Je huid is licht getint en je hebt een gemiddelde lengte.
    Je hebt een zusje en een broer, waar je goed mee op kan schieten. Je lievelings vak is tekenen en dit kan je ook heel goed. Verder houd je van dansen en muziek maken. Je bent vrolijk en lief, je hebt veel vriendinnen. Je bent wel ongeduldig en een tikkeltje onhandig.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    Je bent een aap, met bruin haar. En je houdt van pizza en bananen. Je bent raar en lief.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Bored schreef:
    Grizzly; Oké, ik heb al gelezen dat je Lauren heet en achtien jaar bent. Nou, je uiterlijk spreekt voor zich - Dus personality it's going to be. Je bent niet bepaald een open boek en vooral in vreemde situaties kan je je snel terugtrekken en ben je een introvert iemand. Vooral ben je betrouwbaar, en zult iemand anders niet zomaar verraden, je bent erg loyaal. Je sport graag maar zou het graag wat meer doen. Je bent erg creatief.
    Teamsporten zijn wel wat voor jou, omdat je gezellig om kan gaan met andere mensen, maar ben je bang om fouten te maken. Wel kan je nogal onzeker zijn, terwijl dat helemaal niet hoeft.

    Edit: En ik zie dat je Sherlock op je profiel hebt :Y)


    Whelp, dit topic is vet eng. Buiten dat ik niet zo graag sport en al helemaal geen teamsport, klopt alles. Wel ben ik snel bang fouten te maken. (en ik zou ook wel wat meer willen gaan sporten, maar zeker geen teamsport) Dit is écht eng hoe hard alles klopt.

    @ForeverX, jij werd al vaal besproken dus ik ga je eetgewoonten raden. Jij eet gewoon als de meesten, drie maaltijden per dag met af en toe een snack. Je ontbijt zou echter uitgebreider mogen, die wil je overslaan maar doe je toch maar niet omdat het zo ongezond is. 's Middags grijp jij snel naar makkelijke oplossingen als een broodje of een slaatje uit de AH ofzo. Als snack ben je een snoepreep-eter, en 's avonds eet jij als eerste je vlees op. Je groenten liggen af en toe nog onaangeraakt op je bord en van koolhydraten eet je het minst op je bord, er blijft altijd wat aardappel of rijst over. Behalve als je pasta eet want je bent gek op pasta. Bij een film eet je het liefst Nacho's met kaassaus, maar als je 's avonds in de zetel naar een film kijkt ga je sneller een zak popcorn opendoen dan nacho's of chips.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ga ook maar jouw eetgewoontes raden :P:

    Je houdt niet van ontbijten omdat je in de ochtend meestal geen honger hebt maar je doet het wel altijd, je zou liever een krentenbol of wit bolletje nemen in plaats van een normale boterham, maar je weet dat een normale boterham gezonder is dus daarom doe je dat. Je houdt erg van zoete dingen bijvoorbeeld cake of een mars of twix. 'S'middags heb je meestal wel honger dus dan eet je wel graag, je eet het liefste drie boterhammen met chocopasta omdat je daar verslaafd aan bent. Als avondeten eet je het liefste iets als pasta of lasagne maar de rest vind je ook geen probleem. Als je 's'avonds tv kijkt dan drink je het liefste een kopje thee met chocola of stroopwafels.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."