• Raad wat voor persoon degene boven je is? Bijvoorbeeld goede en slechte eigenschappen, haar kleur, geslacht, enz.

    Je mag niet op elkaars profiel kijken!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 17:18 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Je heet Sanne. Je bent 16 jaar en je hebt halflang golvend, gekleurd haar. Je hebt blauwgrijze ogen en je bent blank. Je bent zo'n 1.70 lang en je hebt een normaal postuur. Je draagt het liefst jeans met losse bovenkleding zoals een blouse. Je favoriete voedsel is op dit moment ijs door het warme weer, en je favoriete warme drank is thee met twee klontjes/ theelepeltjes suiker. Je favoriete seizoen is de zomer. Je bent ietwat gesloten en je voelt je veiliger achter je masker. Over het algemeen ben je wat stiller maar als je mensen wat beter kent en meer vertrouwd wordt je steeds opener. Als mensen je laten vallen komen ze niet meer bij je binnen, kapot is kapot. Je bent een denker maar je onderneemt ook graag dingen. Je hebt veel geduld en je bent een absolute doorzetter. Je geeft niet zomaar op.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Squal: Je bent 17 jaar, heet Anna en bent eerder kort met een vol figuur. Je hebt een absolute hekel aan sport en bent nogal verlegen, en kleed je eerder langs de hip-hop kant.

    ps, @ForeverX, ik ben compleet het tegenovergestelde, hihihi


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    Squal: Je bent 17 jaar, heet Anna en bent eerder kort met een vol figuur. Je hebt een absolute hekel aan sport en bent nogal verlegen, en kleed je eerder langs de hip-hop kant.

    ps, @ForeverX, ik ben compleet het tegenovergestelde, hihihi


    Wow, haha. Op de leeftijd en de naam na heb je vrijwel alles goed. (:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Grizzly: Laura, 19/20 jaar. Volgens mij zag ik vier jaar geleden ook voorbij komen, dus een trouwe quizletter! Houd van lezen en schrijven, daar gaan alle emoties in die je niet buiten kwijt kan. Het wat stiller meisje die heel veel in zich heeft.
    Ik ben slecht in raden...

    Maar je hebt een uber cute gezicht! Vooral door je grote bruine(denk ik) ogen. ^^

    [ bericht aangepast op 13 juni 2014 - 23:39 ]


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    TheDreamer: Jij bent Bruna, 20 jaar, je bent muzikaal. (vanaf hier verzin ik het zelf=p) Je luistert vooral gewoon populaire muziek. Je hebt stijl donkerblond haar tot wat boven je schouders. Je bent wat kleiner dan gemiddeld. Je hebt groene/grijze ogen. Je studeert geneeskunde (of iets anders in die richting). Je hebt havo gedaan. Je bent een rustig type. Je bent redelijk serieus, maar soms kan je ook wel melig en gezellig zijn. Je bent vaak een beetje op e achtergrond. Je hebt een lieve glimlach. Soms kan je een tikkeltje kattig uit de hoek komen, maar je bent meestal chill en aardig. Je hebt een paar goede vrienden, waarmee je wel veel omgaat. Je bent niet erg veel met andere mensen bezig. Je hebt een vriendje genaamd Laurens. Die studeert hetzelfde als jij.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    TheDreamer: Jij bent Bruna, 20 jaar, je bent muzikaal. (vanaf hier verzin ik het zelf=p) Je luistert vooral gewoon populaire muziek. Je hebt stijl donkerblond haar tot wat boven je schouders. Je bent wat kleiner dan gemiddeld. Je hebt groene/grijze ogen. Je studeert geneeskunde (of iets anders in die richting). Je hebt havo gedaan. Je bent een rustig type. Je bent redelijk serieus, maar soms kan je ook wel melig en gezellig zijn. Je bent vaak een beetje op e achtergrond. Je hebt een lieve glimlach. Soms kan je een tikkeltje kattig uit de hoek komen, maar je bent meestal chill en aardig. Je hebt een paar goede vrienden, waarmee je wel veel omgaat. Je bent niet erg veel met andere mensen bezig. Je hebt een vriendje genaamd Laurens. Die studeert hetzelfde als jij.


    Bijna bijna!
    Mijn ex heet Laurens... hahaha
    Ik luister geen populaire muziek meer de onbekende wat kleinere bandjes. Nou ja, gewoon wat muzikaal ged in elkaar zit.
    Ik ben net afgestudeerd an het media management. Havo niet gehaald.
    Ik ben inderdaad 50% serieus en 50% nog steeds een kind van 5.
    Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies dan benik inderdaad kattig haha


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Maka: Jij bent een 13 jaar oud meisje dat luistert naar de naam Eva. Je hebt donkerbruin haar en bruine ogen. Volgens mij heb je ook een door de zon gebruinde huid. Je hebt de Nederlandse nationaliteit. Je bent dol op grapjes maken en bent iemand die heel sociaal is aangelegd. Je bent ook niet van de grootste, ik schat ongeveer 1m63 en je hebt een normale lichaamsbouw.
    Ook ben je een beetje een dromer, je gedachten dwalen vaak af naar dingen die eigenlijk niet zo belangrijk zijn. Je bent dol op dieren en hebt thuis zelf ook huisdieren waar je heel veel om geeft. Je bent ook iemand die altijd doorbijt, als je een doel voor ogen hebt dan ga je er voor. Je bent heel dankbaar voor alles wat je in je leven krijgt. Ik denk zelfs dat je een heel bescheiden iemand bent.

    En nu ga ik kijken op je profiel. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    TheDreamer schreef:
    Grizzly: Laura, 19/20 jaar. Volgens mij zag ik vier jaar geleden ook voorbij komen, dus een trouwe quizletter! Houd van lezen en schrijven, daar gaan alle emoties in die je niet buiten kwijt kan. Het wat stiller meisje die heel veel in zich heeft.
    Ik ben slecht in raden...

    Maar je hebt een uber cute gezicht! Vooral door je grote bruine(denk ik) ogen. ^^

    Woahhhhh man bijna juist, ik heet Lauren en ben 18 (wel van '95 dus ik kon al 19 zijn..) but damn girl (en dank je van mijn gezicht ^^)

    @Lagertha:
    Je bent van gemiddelde bouw en grootte maar hebt wel een getinte huid en bent niet Nederlands/Belgisch, je haren zijn middellang en zitten tussen krul en stijl in, en je haar staat in de ochtend erg ontploft. Jij doet graag aan teamsport, vooral voor de gezelligheid en spirit, niet per se om te winnen maar je bent alsnog teleurgesteld als je verliest. Je bent 19 jaar oud, en zit op de hogeschool. Later zou je graag een leidende rol willen hebben op het werk.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly; Oké, ik heb al gelezen dat je Lauren heet en achtien jaar bent. Nou, je uiterlijk spreekt voor zich - Dus personality it's going to be. Je bent niet bepaald een open boek en vooral in vreemde situaties kan je je snel terugtrekken en ben je een introvert iemand. Vooral ben je betrouwbaar, en zult iemand anders niet zomaar verraden, je bent erg loyaal. Je sport graag maar zou het graag wat meer doen. Je bent erg creatief.
    Teamsporten zijn wel wat voor jou, omdat je gezellig om kan gaan met andere mensen, maar ben je bang om fouten te maken. Wel kan je nogal onzeker zijn, terwijl dat helemaal niet hoeft.

    Edit: En ik zie dat je Sherlock op je profiel hebt :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 1:11 ]


    Tijd voor koffie.

    Grizzly schreef:
    Voor Minor
    Jij heet Laura en bent 14 jaar oud, blauwe ogen en asblond haar. Je fotografeert graag en bent een dromer. Maar je vergeet wel vaak dingen en bent een chaoot


    Dit is eng.. Behalve mijn naam klopt alles..


    Why so serious? :]

    Minor

    Je naam is Michelle, je bent 14 jaar oud. Je hebt blauwe ogen en blond haar. Je hebt een vriendje van 15 jaar oud en hij heet Mark. Je zit in 3 havo. Je lust geen spaghetti. Je houdt van kletsen en je raakt vaak dingen kwijt.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Lagertha schreef:
    Maka: Jij bent een 13 jaar oud meisje dat luistert naar de naam Eva. Je hebt donkerbruin haar en bruine ogen. Volgens mij heb je ook een door de zon gebruinde huid. Je hebt de Nederlandse nationaliteit. Je bent dol op grapjes maken en bent iemand die heel sociaal is aangelegd. Je bent ook niet van de grootste, ik schat ongeveer 1m63 en je hebt een normale lichaamsbouw.
    Ook ben je een beetje een dromer, je gedachten dwalen vaak af naar dingen die eigenlijk niet zo belangrijk zijn. Je bent dol op dieren en hebt thuis zelf ook huisdieren waar je heel veel om geeft. Je bent ook iemand die altijd doorbijt, als je een doel voor ogen hebt dan ga je er voor. Je bent heel dankbaar voor alles wat je in je leven krijgt. Ik denk zelfs dat je een heel bescheiden iemand bent.

    En nu ga ik kijken op je profiel. :')

    Wow, echt bijna alles goed! En dan behalve dat ik blauwe ogen, blond haar en een bleke huid heb haha. En ik ben ook niet helemaal altijd bescheiden.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Foreverx: Okay, iedereen noemt je Jente dus ergens ga ik ervan uit dat je zo heet. Verder ben je 14 jaar, heb je donkerblond haar met hier en daar wat verdwaalde lichte plukjes. Je bent vriendelijk maar verlegen, al heb je genoeg vriendinnen. In je vrije tijd schrijf je, lees je boeken of kijk je series. Je houdt van aardrijkskunde en zou graag meer van de wereld zien, al houd je niet van lange reizen maken. Als het aan jou lag zou je liever gewoon ergens heen kunnen teleporteren ofzo. Je houdt van katten en zou soms wel een dagje in een boek willen doorbrengen.

    Okay dit is vast allemaal fout en het voelt raar dit te doen maar hè, who cares :]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 17:48 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Foreverx: Okay, iedereen noemt je Jente dus ergens ga ik ervan uit dat je zo heet. Verder ben je 14 jaar, heb je donkerblond haar met hier en daar wat verdwaalde lichte plukjes. Je bent vriendelijk maar verlegen, al heb je genoeg vriendinnen. In je vrije tijd schrijf je, lees je boeken of kijk je series. Je houdt van aardrijkskunde en zou graag meer van de wereld zien, al houd je niet van lange reizen maken. Als het aan jou lag zou je liever gewoon ergens heen kunnen teleporteren ofzo. Je houdt van katten en zou soms wel een dagje in een boek willen doorbrengen.

    Okay dit is vast allemaal fout en het voelt raar dit te doen maar hè, who cares :]


    Wooh dit is gewoon eng, alles klopt behalve de leeftijd. Ik wordt over precies een maandje 14. Wooh dit is echt eng...


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Spotgaai: Jij bent een Nederlands meisje genaamd Marlies. Je bent 16 jaar, maar ziet er wel jonger uit dan je bent. Je hebt een redelijk lichte huid met zomersproeten op je neus. Je hebt grote, bruine krullen die tot net aan je schouders komen. Volgens mij heb je groene ogen en van nature best lange wimpers. Ik denk dat je ongeveer 1m65 bent en dat je redelijk slank gebouwd bent.
    Je kan niet tegen onrecht en neemt het vaak voor een ander op en bent van nature een heel sociaal iemand. Je laat je niet zomaar doen en dat wordt gewaardeerd. Ook ben je een fan van de hongerspelen, ik geloof dat je zowel het boek hebt gelezen als de film hebt gezien. Je bent iemand die redelijk romantisch is ingesteld, je houdt best wel van onmogelijke liefdes in boeken en films.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.