• Hoihoi.
    Ik heb een tropisch aquarium met daarin een Waaierhandgarnaal genaamd Jacques.
    Ik weet dat Waaierhandgarnalen eens in de zoveel tijd vervellen. Dan liggen ze even stil en springen daarna uit hun velletje. Dat velletje kan je daarna gewoon laten liggen want dat eten ze op om het her te gebruiken.
    Na de vervelling zal de garnaal in kwestie zich verstoppen omdat hij dan extra kwestbaar is.

    Nu heb ik één vraag: Hoe kan ik zien wanneer Jacques gaat vervellen?

    Alvast bedankt voor jullie hulp.


    Not all those who wander are lost.

    Sorry, jij weet waarschijnlijk veel meer van waaierhandgarnalen dan ik, want ik had er nog nooit van gehoord. En ik weet dat dit niet heel behulpzaam is, maar die naam maakte me toch wel even aan het lachen, want ik stelde me iemand voor met een garnaal als waaier. Jacques is trouwens ook een geweldige naam voor een garnaal. :'D

    Ik heb dus geen idee hoe je ziet dat hij gaat vervellen, maar misschien kun je dit googlen? Er zijn vast ook wel sites met liefhebbers van waterdieren en daar zullen ze waarschijnlijk meer weten. Of anders kun je natuurlijk altijd naar een dierenwinkel gaan of even opbellen met je vraag, daar moeten ze het wel weten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als hij oor een langere tijd stil ligt?


    Hamartia

    Ik heb twee garnalenfora gevonden: deze en deze


    -

    Square schreef:
    Sorry, jij weet waarschijnlijk veel meer van waaierhandgarnalen dan ik, want ik had er nog nooit van gehoord. En ik weet dat dit niet heel behulpzaam is, maar die naam maakte me toch wel even aan het lachen, want ik stelde me iemand voor met een garnaal als waaier. Jacques is trouwens ook een geweldige naam voor een garnaal. :'D

    Ik heb dus geen idee hoe je ziet dat hij gaat vervellen, maar misschien kun je dit googlen? Er zijn vast ook wel sites met liefhebbers van waterdieren en daar zullen ze waarschijnlijk meer weten. Of anders kun je natuurlijk altijd naar een dierenwinkel gaan of even opbellen met je vraag, daar moeten ze het wel weten.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Die naam, zo geweldig :')
    Helaas, ik heb geen verstand ervan D:


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Die naam, zo geweldig :')
    Helaas, ik heb geen verstand ervan D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bedankt voor al jullie reacties! Ik mezelf al eerder helemaal suf gegoogled maar kon er niks over vinden...
    Naar de dierenspeciaalzaak dan maar...

    Ik ga héél misschien een tweede kopen en die heet dan Gilbert ^^


    Not all those who wander are lost.

    Lasseth schreef:
    Bedankt voor al jullie reacties! Ik mezelf al eerder helemaal suf gegoogled maar kon er niks over vinden...
    Naar de dierenspeciaalzaak dan maar...

    Ik ga héél misschien een tweede kopen en die heet dan Gilbert ^^


    Dat is een leuke naam voor een vis/garnaal iets! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tenace schreef:
    Die naam, zo geweldig :')
    Helaas, ik heb geen verstand ervan D:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bedankt voor al jullie hulp. Ik ben vandaag naar de dierenspeciaalzaak geweest en daar hebben ze me verteld dat je dit niet kunt zien aankomen. Het gebeurd gewoon. Lekker dan :S
    Nogmaals bedankt voor de moeite.


    Not all those who wander are lost.