• een paar maanden geleden had ik een topic gepost dat het uit was met mijn ex. Omdat ik er nog steeds zo extreem mee zit, heb ik een goed gesprek gehad met mijn beste vriendin die ook hele goede vriendin is van hem. Zij had mij overgehaald om met hem te gaan praten, terwijl we geen contact meer hebben sinds maart ofzo vanwege iets wat hij fout heeft ingeschat. Ik dus de moed bij elkaar geraapt en ik een bericht via fb gestuurd ( we zijn ook sinds dat voorval geen vrienden meer op fb). Ik het uitgelegd en gezegd dat ik wil praten om uberhaupt verder te kunnen. Geen reactie en van mijn beste vriendin waren zijn woorden: " I dont want to bring op old demons".

    De laatste keer dat ik hem heb gezien was drie weken terug op gala en het deed me meer pijn dan gedacht...
    op een of andere manier beheers het mijn leven. Om hem te vergeten, ben ik met havo gestopt, naar mbo gegaan, van reuver naar kerkrade verhuist maar niks lijkt te werken. De kleinste dingen herinneren me aan hem. Het slaat echt nergens meer op.

    De ene dag trek ik me er niks van aan en de andere dag ben ik zo depri als het maar kan. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd om hem te vergeten. Heel eerlijk heb ik ook gerotzooid met andere jongens om enigszins wat plezier te hebben, voor het moment dan. Heb er geen spijt van en ik sta er no steeds achter maar het voelde niet 100% goed. Ik weet niet hoe ik dat gevoel moet beschrijven.

    Iemand tips of goed advies?
    Een klap mag ook hoor...

    Sorry voor mijn vage verhaal, stel gerust vragen. Ik weet zelf niet meer wat ik moet doen...

    Groetjes Sharon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Een klap omdat je door een jongen gestopt bent met je Havo. Dat had je nooit moeten doen.

    Een tip? Ga leuke dingen doen met vrienden, blokkeer hem op Facebook/w'app etc. Ga veel werken in de vakantie die er zomenteen aankomt, zodat je je hoofd daarbij hebt (en ook nog eens wat verdient) En veel chocolade eten!
    Het lijkt misschien nu niet zo, maar het komt echt wel goed. Zolang jij maar niet continu bij het verleden blijft zitten en er zelf ook voor openstaat om nieuwe mensen te ontmoeten etc.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hé, Kerkrade ligt best dichtbij, maar daar heb jij natuurlijk niks aan.
    Het enige wat ik je kan aanraden is misschien naar zijn huis gaan en hem proberen over te halen om het uit te praten? Anders misschien een brief schrijven?


    You were born original, don't die as a copy.

    Sciuto schreef:
    Een klap omdat je door een jongen gestopt bent met je Havo. Dat had je nooit moeten doen.

    Een tip? Ga leuke dingen doen met vrienden, blokkeer hem op Facebook/w'app etc. Ga veel werken in de vakantie die er zomenteen aankomt, zodat je je hoofd daarbij hebt (en ook nog eens wat verdient) En veel chocolade eten!
    Het lijkt misschien nu niet zo, maar het komt echt wel goed. Zolang jij maar niet continu bij het verleden blijft zitten en er zelf ook voor openstaat om nieuwe mensen te ontmoeten etc.


    Ik was vorig jaar al gezakt voor mijn havo examen en in december, januari en februari gingen mijn punten drastisch omlaag+ plus ik skipte wel een paar dagen in de week omdat ik me versliep.

    Ik sta er natuurlijk voor open om nieuwe mensen te leren kennen en ben ik ook mee bezig.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SPECS schreef:
    Hé, Kerkrade ligt best dichtbij, maar daar heb jij natuurlijk niks aan.
    Het enige wat ik je kan aanraden is misschien naar zijn huis gaan en hem proberen over te halen om het uit te praten? Anders misschien een brief schrijven?


    hahahaha meeten mag natuurlijk.
    ontopic:
    dat lijkt me niet echt een goed idee...
    Als hij al zo reageert, heb ik zoiets van laat maar zitten dan..


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Weglopen heeft toch geen zin. Laat hem met rust, het lijkt me wel duidelijk dat het niet meer gaat werken. Leid jezelf af, tijd heelt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik weet niet precies hoe je je voelt maar volgens mij is het zwaar klote.

    Als je hem een keer ziet in het echt, ga naar hem toe. Vertel hem hoe jij je voelt en dat je er echt mee zit. Echte woorden zeggen meer dan via internet of een ander.
    Mocht je er over willen praten, mijn gastenboek staat open voor je (:


    wat was dit ookalweer

    Cresseyde schreef:
    Weglopen heeft toch geen zin. Laat hem met rust, het lijkt me wel duidelijk dat het niet meer gaat werken. Leid jezelf af, tijd heelt.


    ik laat hem ook met rust en ja dat tijd helen.... this net of het erger wordt, ik heb de laatste paar weken alleen maar nachtmerries


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tenace schreef:
    Ik weet niet precies hoe je je voelt maar volgens mij is het zwaar klote.

    Als je hem een keer ziet in het echt, ga naar hem toe. Vertel hem hoe jij je voelt en dat je er echt mee zit. Echte woorden zeggen meer dan via internet of een ander.
    Mocht je er over willen praten, mijn gastenboek staat open voor je (:



    thanks(flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Sciuto schreef:
    Een klap omdat je door een jongen gestopt bent met je Havo. Dat had je nooit moeten doen.

    Een tip? Ga leuke dingen doen met vrienden, blokkeer hem op Facebook/w'app etc. Ga veel werken in de vakantie die er zomenteen aankomt, zodat je je hoofd daarbij hebt (en ook nog eens wat verdient) En veel chocolade eten!
    Het lijkt misschien nu niet zo, maar het komt echt wel goed. Zolang jij maar niet continu bij het verleden blijft zitten en er zelf ook voor openstaat om nieuwe mensen te ontmoeten etc.


    • Oh my lord •

    Je moet hem met rust laten – als hij weer contact met je zou willen dan doet hij dat uit z'n eigen wel. Daarnaast heb je geen hand vol mannen maar een land vol mannen – de wereld vergaat niet en alhoewel liefdesverdriet klote is zijn er vele personen op de wereld die het zó ontzettend veel slechter hebben. Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, geniet van 't leven – zitten janken in een hoekje heeft nooit iemand geholpen.


    •

    Paracosm schreef:
    Je moet hem met rust laten – als hij weer contact met je zou willen dan doet hij dat uit z'n eigen wel. Daarnaast heb je geen hand vol mannen maar een land vol mannen – de wereld vergaat niet en alhoewel liefdesverdriet klote is zijn er vele personen op de wereld die het zó ontzettend veel slechter hebben. Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, geniet van 't leven – zitten janken in een hoekje heeft nooit iemand geholpen.


    Dat weet ik verdomd goed maar aangezien ik naar kerkradeben verhuist en de rest van mijn vrienden allemaal rondom roermond wonen en verder en druk zijn met studie...
    Het is gewoon lastig


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Paracosm schreef:
    Je moet hem met rust laten – als hij weer contact met je zou willen dan doet hij dat uit z'n eigen wel. Daarnaast heb je geen hand vol mannen maar een land vol mannen – de wereld vergaat niet en alhoewel liefdesverdriet klote is zijn er vele personen op de wereld die het zó ontzettend veel slechter hebben. Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, geniet van 't leven – zitten janken in een hoekje heeft nooit iemand geholpen.


    jij gebruikt erg veel streepjes in je reacties


    o

    Misschien moeilijk om te geloven vooral op dit punt, maar je moet proberen door te gaan zonder dat hij nog invloed heeft op je leven. Natuurlijk zijn jullie waarschijnlijk een hele lange tijd samen geweest en daarom is het moeilijk dit te doen, maar het is wel het beste wat je kan doen. Je moet er tijd overheen laten gaan en proberen de dingen te doen die je altijd doet of juist nog iets leuks extra om hem te vergeten, een nieuwe hobby of zo.

    Toen het bij mij uit ging deed het mij zelfs toen het 4 maanden uit was gegaan nog iets, dus maak je niet zo druk over dat je ex je nog altijd iets doet. Jouw voornaamste prioriteit is verder proberen te gaan zonder hem en dan is het helemaal niet erg dat het soms niet wilt. Probeer gewoon het beste van je leven te maken en probeer langzaam de nieuwe situatie te accepteren, zodat je op een punt bent dat je verder kan gaan. Natuurlijk lang niet makkelijk, maar ik weet zeker dat je het blijft proberen dat het goed komt.

    Veel succes.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    LoveLost schreef:
    (...)

    Dat weet ik verdomd goed maar aangezien ik naar kerkradeben verhuist en de rest van mijn vrienden allemaal rondom roermond wonen en verder en druk zijn met studie...
    Het is gewoon lastig


    Heel begrijpelijk ook, je mag ook zeker de tijd nemen om even te snotteren en romantische comedy's te kijken met 'n bak chocolade–ijs (sowieso aan te raken though) maar ga daarna wat doen voor jezelf. Neem een dag vrij en ga naar de sauna, neem een massage, doe je nagels – alles waar jij een goed gevoel van krijgt!

    poo schreef:
    (...)

    jij gebruikt erg veel streepjes in je reacties


    Ik noem drie niet bepaald veel – ( < let op het streepje) maar streepjes zijn gewoon awesome. (bat)


    •

    It takes time to heal.
    Alles komt uiteindelijk goed.

    Beloofd.


    I live for the applause, you will die for it.