• Het derde deel van "Het lied van IJs en Vuur" en daar weer deel 1 van. Ik heb het idee dat er iets niet klopt.

    Spoilers down below.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 13:05 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Neen, nooit gelezen. Maar derde deel en daar weer deel één van, huh? Lijkt wel zoals de laatste HP of Twilight film, in twee parts, maar dan met het boek?


    16 - 09 - '17

    Er zitten ongetwijfeld veel wieners in.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb hem niet gelezen

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 21:16 ]


    • Oh my lord •

    Yup.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nup. Niet gelezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oké, cool, dat zijn er twee. Klopt het dat in het ene hoofdstuk Jorah Daenerys probeert te overtuigen de Unsullied te kopen en dat ze in haar volgende hoofdstuk ze ze al heeft en al in Mereen is? Hebben ze dat in de tvserie er zelf bij bedacht?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 21:26 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Komt de aanval op Yunkai er niet nog tussen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    Komt de aanval op Yunkai er niet nog tussen?


    Nee dus. Dat vond ik zo vreemd. Daar had ik me op verheugd. Heb al aantal keer doorgebladerd, maar niks. Er was ook al een hoofdstuk van Arya die halverwege een zin stopte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Idd, ze is in Astapor, daarna Yunkai, en daarna is ze buiten Meereen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    Idd, ze is in Astapor, daarna Yunkai, en daarna is ze buiten Meereen.


    In het ene hoofdstuk is ze nog niet in Astapor en het hoofdstuk daarna al Meereen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Samifer schreef:
    (...)

    In het ene hoofdstuk is ze nog niet in Astapor en het hoofdstuk daarna al Meereen

    Dan mis je onder andere dit hoofdstuk dus? Als je een illegale .epub hebt dan gebeurt het wel eens dat ze niet helemaal compleet zijn.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    (...)
    Dan mis je onder andere dit hoofdstuk dus? Als je een illegale .epub hebt dan gebeurt het wel eens dat ze niet helemaal compleet zijn.


    Ja, maar ik heb gewoon een hardcover boek uit een boekenwinkel. Volgens de paginanummers mist er niks. En ze heeft de Unsullied nog niet in het laatste hoofdstuk vanuit haar oogpunt. Dan zal ik wel veel meer missen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Samifer schreef:
    (...)

    Ja, maar ik heb gewoon een hardcover boek uit een boekenwinkel. Volgens de paginanummers mist er niks. En ze heeft de Unsullied nog niet in het laatste hoofdstuk vanuit haar oogpunt. Dan zal ik wel veel meer missen.

    Wth? :'D Dat is echt belachelijk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moth schreef:
    (...)
    Wth? :'D Dat is echt belachelijk.


    Ja en vet irritant. Dat verklaart het hoofdstuk van Arya ook. En ik mis vast niet alleen dit specifieke hoofdstuk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen