• Het derde deel van "Het lied van IJs en Vuur" en daar weer deel 1 van. Ik heb het idee dat er iets niet klopt.

    Spoilers down below.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 13:05 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dany I: 117
    Dany II: 320
    Dany III: 375
    (Nederlands)

    Ik heb even m'n eigen hardcover erbij gepakt, en als het goed is horen het ook maar drie hoofdstukken te zijn, de rest (zoals het hoofdstuk dat ik hierboven heb gelinkt) komt dan in deel twee.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    Dany I: 117
    Dany II: 320
    Dany III: 375
    (Nederlands)

    Ik heb even m'n eigen hardcover erbij gepakt, en als het goed is horen het ook maar drie hoofdstukken te zijn, de rest (zoals het hoofdstuk dat ik hierboven heb gelinkt) komt dan in deel twee.


    Daar zitten inderdaad Dany hoofdstukken maar op 212 bij mij ook. Ik ging even verder bladeren en op bladzijde 320 is Dany in Astapor en heeft ze nog geen leger. Dus dat klopt. Dit is dus een foute druk. Wie zit er bij jou op 212? En wat doet ie? Super bedankt voor het kijken trouwens! En hoeveel bladzijdes heeft die van jou totaal?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 21:56 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Op 212 zit Jon bij mij, het hoofdstuk waar hij wordt aangevallen door de adelaar van Orel. En geen probleem. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    Op 212 zit Jon bij mij, het hoofdstuk waar hij wordt aangevallen door de adelaar van Orel. En geen probleem. :Y)


    Ik heb geen Jon. Pas op bladzijde 363 weer en dan doet ie het met Ygritte.
    Hoeveel bladzijdes heb je?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 22:00 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    573 is de laatste bladzijde van het verhaal (Jon), 622 is de laatste bladzijde van de appendix.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    573 is de laatste bladzijde van het verhaal (Jon), 622 is de laatste bladzijde van de appendix.


    Dat klopt wel dus. Dan hebben ze blijkbaar een hoofdstuk van Jon vervangen voor een hoofdstuk van Daenerys die pas veel later komt. Thanks for your help!(krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Is het dan een misdruk? En graag gedaan!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 22:08 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Helaas, er klopt nog veel meer niet. Ik ben op zoek gegaan naar dat hoofdstuk van Arya en daar mis ik nog minstens een halve pagina van. Het hoofdstuk daarna is bij mij Bran, maar hoort eigenlijk van Catelyn te zijn. Daarna Jon en dan komt dus Dany. Dan Sansa en dat klopt wel. Dus het is meer dan één hoofdstuk. Nu ben ik helemaal in de war met alles.

    Ik heb geen idee wat het dan is. Irritant, dat sowieso. Als ik de tvserie niet gezien was ik al helemáál in de war geweest. In het hoofdstuk van Bran die ik heb in plaats van Catelyn gaat hij samen met Samwell en dat meisje en de baby door de Zwarte Poort bij de Nachttoren.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 22:19 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Spoilers, spoilers everywhere! Gebruik de spoiler knop mensen, die is er niet voor niks!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 11:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Spoilers, spoilers everywhere! Gebruik de spoiler knop mensen, die is er niet voor niks!


    Oh, sorry. Ik dacht dat dat alleen voor t laatste seizoen was? Omdat de oudere seizoenen en de boeken vooral al een hele poos uit zijn. Waar ligt die grens, eigenlijk?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Samifer schreef:
    (...)

    Oh, sorry. Ik dacht dat dat alleen voor t laatste seizoen was? Omdat de oudere seizoenen en de boeken vooral al een hele poos uit zijn. Waar ligt die grens, eigenlijk?
    Ik heb niks van GoT gezien/gelezen en wil dat nog steeds eens doen. Alles in dit topic waarin jullie iets beschrijven wat gaat gebeuren is, in my opinion, een spoiler. Je hoeft het natuurlijk niet perse in spoiler tags te zetten, iets als
    in de titel zou mensen vast ook helpen, als ze de boeken nog willen lezen / het nog willen zien.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 13:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Samifer schreef:
    (...)

    Oh, sorry. Ik dacht dat dat alleen voor t laatste seizoen was? Omdat de oudere seizoenen en de boeken vooral al een hele poos uit zijn. Waar ligt die grens, eigenlijk?

    Inderdaad. ASoS is veertien jaar geleden uitgegeven, maar oké. Al dat gedoe om The Hobbit vond ik nog erger, 'spoilers' van een boek dat 75 jaar geleden is gepubliceerd. :'D

    't Is trouwens wel echt balen van je boek, maar ik denk wel dat je 'm kan ruilen bij de boekhandel waar je 'm hebt gehaald. Zo is het namelijk ook niet te doen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2014 - 15:37 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    (...)[/b]
    Inderdaad. ASoS is veertien jaar geleden uitgegeven, maar oké. Al dat gedoe om The Hobbit vond ik nog erger, 'spoilers' van een boek dat 75 jaar geleden is gepubliceerd. :'D
    Er zullen altijd mensen zijn die het niet gelezen hebben. Dat hou je voor HP, LotR, Star Wars, ASoS, etc. Dat blijft gewoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.