• Ik ben een tijdje geleden begonnen aan een verhaal op Quizlet. Ik schrijf al een hele tijd en durfde mijn verhalen niet echt te laten lezen, dus The Ultimate Guide to Finding Love in a Bouncy Castle is het eerste wat ik deel.
    Geef je het een kans en voeg je je bij de fantastische Ultimate Guide to Finding Love in a Bouncy Castle-familie die tot nu toe maar dertien leden telt?
    Wat je moet weten:
    - Ik schrijf zo vaak mogelijk.
    - Het is geen fanfiction.
    - Ik ben absoluut dol op mijn Abo'tjes.
    - Schrijven is mijn droom en het zou me enorm helpen als je vier minuten van je leven gebruikt om me te laten weten wat je vindt.





    "Bijna had ik het hem verteld. Bíjna."

    Judy Maeson is zeventien jaar oud en is na het overlijden van haar zus nooit meer het vrolijke, spontane meisje dat ze eerder was, geworden.
    Haar moeder probeert haar terug open te doen bloeien door haar er zo vaak mogelijk op uit te sturen met haar zusje van vier, tot grote ergernis van Judy, die liever niet meer buiten komt. Dan ontmoet ze echter Zac, een jongen die haar voor het eerst in tijden aan het lachen maakt.
    De vraag is alleen of ze zelf wel open wil staan voor een nieuw begin... En kan ze hem ooit vertellen wat er met Anna gebeurd is?


    The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle is een romantische dramachicklit over liefde en verlies in de stijl van The Fault in Our Stars en Mijn Reis met Jake.

    "Echt super mooi geschreven! - TheBestDay
    "It's like a drug to me!" - xLenox
    "Je kan echt wel schrijven!" - Odyne
    "Ik word echt vrolijk als ik dit lees!" - Lovelyreads
    "Ik voel me helemaal gelukkig als ik jouw verhaal lees.. is dat normaal?!" - xLenox
    "Ik vind je verhaal heel mooi en leuk. De details die je beschrijft en de uitleg die je erbij geeft, vind ik geweldig." - Tuk

    "Je verhaal is echt prachtig!!" - xLenox
    "Okay, you did it! I'm crying! *applaus*" - xLenox

    • Geschreven door Niniwa1
    • In ontwikkeling
    • Onbekende personen || Romantiek || Drama
    • Copyright 2014 ©
    Klik hier voor de trailer!
    • Trailer gemaakt door Illwill
    • Mijn lezers zijn fantastisch! x


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik ga even kijken, maar het klinkt echt leuk :Y)


    wat was dit ookalweer