• Hey,
    Als ik 's avonds mijn haar stijl, dan zit het ook meteen goed.
    Maar als ik dan ga slapen, is het er 's ochtends weer helemaal uit!
    Dan heb ik weer slag, en pluizend haar.
    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
    Alvast bedankt !


    Cute as a button, every single one of you !

    Ga het 's ochtends stijlen :3


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat het aan de type stijltang en je haar ligt, want ik heb precies hetzelfde probleem. Er is een stijltang die bij mij wel werkt en waar het de volgende dag nog wel goed zit.
    Maar ik denk dat er niets anders op zit dan 's ochtends stylen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hahaha, 's ochtend heb ik geen tijd ;)


    Cute as a button, every single one of you !

    Ik weet zo erg hoe je je voelt :')
    Stijl het s'avonds heel goed. Doe het s'ochtends nog even snel? ^^


    wat was dit ookalweer

    Dan zal je toch eerder op moeten staan of het moeten laten. Je hebt het er voor over of niet.


    26 - 02 - '16

    Gewoon eerder uit je bed komen, inderdaad.

    Edit: Er zijn trouwens vast beauty bloggers die hier iets over zeggen. Ik zou niet weten wie je zou moeten hebben, want ik volg ze geen van alle, maar Google heeft de antwoorden op al deze dingen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 19:36 ]


    Hamartia

    Dan kan ik niets anders zeggen dan de mensen hierboven of opzoek gaan naar een andere stijltang, zoals ik toen de tijd ook heb gedaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Koop een professionele stijltang, vraag advies bij je kapper, of gewoon eerder je bed uit. :Y)

    Slag is juist mooi!

    Ik heb geen idee, als ik het borstel vragen mensen mij al of ik mijn haar gestijld heb. Ik kan je dus niet helpen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naessa schreef:
    Ik denk dat het aan de type stijltang en je haar ligt, want ik heb precies hetzelfde probleem. Er is een stijltang die bij mij wel werkt en waar het de volgende dag nog wel goed zit.
    Maar ik denk dat er niets anders op zit dan 's ochtends stylen.

    This. Soms helpt het wel bij mij als ik er een losse vlecht in doe. Dan kun je het de volgende dag gewoon snel even opnieuw stijlen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.