• Hooi! (:

    Jup. Ik heb een vaderdag + verjaardag probleem. Zondag is het vaderdag, en 27 juni is mijn vader alweer jarig (hij wordt dan 54). Maar wat moet ik heb geven? D:

    Hij houdt totaal niet van prulletjes, dus het cadeau moet te gebruiken zijn. Hij is een muzikant (saxofonist en clarinetist en hij geeft muziekles), en we hebben een (dart)cafe. Hij weet zelf ook niet wat hij hebben wil, dus sowieso ga ik al accordeon spelen voor hem.
    Maar ik wil ook gewoon een ander cadeau geven. Mijn moeder weet niet wat hij hebben wil, en paps weet het zelf ook niet! Dus ik schiet er niet veel mee op. Zelf ben ik ook radeloos.

    Nu is het zo dat Quizletters over het algemeen erg creatief zijn. Daarom ook dat ik jullie om hulp wil vragen: Hebben jullie toevallig een idee wat ik mijn paps geven kan?

    Heel erg bedankt alvast voor ideeën!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een saxofoonriet? Ik weet ook niet zo veel. Ik zit ook een klein beetje in de problemen met vaderdag :\


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Een saxofoonriet? Ik weet ook niet zo veel. Ik zit ook een klein beetje in de problemen met vaderdag :\


    Nope, hebben we zat van. Ik heb best wel het gevoel dat hij al alles heeft. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uhh.......
    Anti-haaruitval shampoo? :Y)
    Nee goed, ik heb geen idee :')


    wat was dit ookalweer

    Deodorant? Geurtjes? Eehm.. Boekenbonnen? Dinerbonnen? Bioscoopbonnen? EEEEEHMM...


    26 - 02 - '16

    Hij heeft voor zijn leeftijd nog een hele boel haar, en we verwachten niet dat hij ooit kaal wordt. Dus antihaaruitval shampoo wordt 'm niet.

    Geurtjes vind hij maar niets en we kunnen niet uiteten doordat mijn moeder met haar reuma en stofwisselingsziekte op een speciaal dieet zit. De bioscoop gaan we alleen heen voor The Hobbit. En boeken leest hij niet. :/


    Hmpf, het is moeeeeeilijk. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh jeetje... Uhm... Ik ga even voor je nadenken goed? Als ik een briljant idee krijg, hoor je het wel.
    Tenzij je een dartbord met het hoofd van iemand die hij haat erop een goed idee vindt.

    Edit: Ik weet niet in welke stijl jullie café is ingericht, maar kan je daarvoor niet iets leuks geven? Een leuke plaat of een leuk schilderij of zo?

    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 14:06 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb echt exact hetzelfde probleem, alleen dan is mijn vader op 29 juni jarig en wordt hij 47. :'D
    Dus even mijn topic, hehe.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rider schreef:
    Oh jeetje... Uhm... Ik ga even voor je nadenken goed? Als ik een briljant idee krijg, hoor je het wel.
    Tenzij je een dartbord met het hoofd van iemand die hij haat erop een goed idee vindt.


    Graag! _O_
    (psst, wat is jouw adres ook alweer? Je bent namelijk bijna jarig toch? :3 )


    En papa haat niemand echt, dus dat idee gaat niet op. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Graag! _O_
    (psst, wat is jouw adres ook alweer? Je bent namelijk bijna jarig toch? :3 )


    En papa haat niemand echt, dus dat idee gaat niet op. :'D


    Ook niet Harry Potter? Ik dacht dat hij hem zo ontzettend vervelend en stom vond :Y)

    En ik heb mijn bericht aangepast. Als je dat een goed idee vindt, kan je ook nog misschien iets doen met een mooie foto van jouw en je accordeon. Weet niet of jullie dat al hebben hangen?
    (En ja, zondag wordt ik eindelijk volwassen -voor de wet dan, volgens mij ga ik nooit volwassen worden. Ik zal het even sturen in een pb. Anders wordt ik straks door half Q gestalkt :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ook niet Harry Potter? Ik dacht dat hij hem zo ontzettend vervelend en stom vond :Y)

    En ik heb mijn bericht aangepast. Als je dat een goed idee vindt, kan je ook nog misschien iets doen met een mooie foto van jouw en je accordeon. Weet niet of jullie dat al hebben hangen?
    (En ja, zondag wordt ik eindelijk volwassen -voor de wet dan, volgens mij ga ik nooit volwassen worden. Ik zal het even sturen in een pb. Anders wordt ik straks door half Q gestalkt :') )


    Iets voor het café is inderdaad een goed idee. Maar wat? D: Ik heb namelijk laatst al zo'n bord gegeven met ''open'' en eentje met ''coffee''. Beiden geven licht. We moeten het alleen nog ophangen aan het raam. :3

    (Hahahah tsja, ik denk ook niet dat ik volwassen ga worden. Zijn mijn ouders ook niet, dus waarom ik wel? :Y) En ik wacht met smart op je pb. ^^)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Hij heeft voor zijn leeftijd nog een hele boel haar, en we verwachten niet dat hij ooit kaal wordt. Dus antihaaruitval shampoo wordt 'm niet.

    Geurtjes vind hij maar niets en we kunnen niet uiteten doordat mijn moeder met haar reuma en stofwisselingsziekte op een speciaal dieet zit. De bioscoop gaan we alleen heen voor The Hobbit. En boeken leest hij niet. :/


    Hmpf, het is moeeeeeilijk. :C


    Om 'm te pesten kun je hem wel anti-haaruitval-shampoo. Of 60+ dagcrème voor vrouwen :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Om 'm te pesten kun je hem wel anti-haaruitval-shampoo. Of 60+ dagcrème voor vrouwen :'D


    Das zielig. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Das zielig. x)


    Dat doe ik soms, maar dan geef ik er wel nog een serieus cadeau bij :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ga mijn vader een naamborden geven omdat mijn mams naam er nog steeds op staat en ze al 10 jaar uit elkaar zijn en het wordt toch een klein beetje zielig. Maar ik denk niet dat je daar heel veel aan gaat hebben. Wat dacht je van een leuke Budha voor in het café? Ze geven geluk en je mag ze alleen maar geven dus misschien wilt je vader ergens vanbinnen echt heel graag een Budha maar kan hij het niet kopen omdat dat dan weer ongeluk geeft.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Iets voor het café is inderdaad een goed idee. Maar wat? D: Ik heb namelijk laatst al zo'n bord gegeven met ''open'' en eentje met ''coffee''. Beiden geven licht. We moeten het alleen nog ophangen aan het raam. :3

    (Hahahah tsja, ik denk ook niet dat ik volwassen ga worden. Zijn mijn ouders ook niet, dus waarom ik wel? :Y) En ik wacht met smart op je pb. ^^)


    Hmmm, kan je voor vaderdag dan iig niet fixen dat die dingen hangen en iets spelen? Dat is toch een vet leuk cadeautje. Denk dat ie het hartstikke fijn vind als je dat gedaan hebt en desnoods geef je hem er nog een "allerbeste vader ooit" mok of zo bij. Dan hoef je alleen nog iets te bedenken voor zijn verjaardag... *denkt*


    Happy Birthday my Potter!