Ik ga vanaf nu van start met een divergent weerwolven van wakkerdam.
De spel regels blijven hetzelfde alleen zijn sommige rollen iets aangepast en is er wat extra bij gekomen. Als je graag mee wilt doen maar het spel niet goed kent raad ik je aan om de algemene spelregels door te lezen. Als je dan nog vragen hebt kun je mij altijd nog een pbtje sturen.
Naast deze regels is er ook wat extra toegevoegd. Zo wordt iedereen in een factie ingedeeld en zijn sommige factieloos. Deze factielozen kun je vergelijken met de weerwolven. Zij mogen iedere nacht iemand uitkiezen om te vermoorden.
Daarnaast zijn er de vijf factie's nog. Hier wordt de rest onderverdeeld. Elke factie heeft ook een factieleider die een serum heeft. Degene mag deze maar een keer gebruiken.
Uitleg serums:
Daarnaast zit in elke factie ook een speciale rol:
Naast het proberen de factielozen uit te schakelen moet je ook proberen zoveel mogelijk mensen van je factie het overleeft, echter om het niet al te makkelijk te maken weet je niet wie bij jou in de factie zit. Het is dan ook de bedoeling dat je een theorie gaat opstellen wie de factielozen zijn. Ook mag je kleine stille hints zeggen in je theorie post over in welke factie het zit. Wel onopvallende en stille hints! Dus niet dat het overduidelijk is dat degene weet wie je bent. Als dit wel zo is ben ik geneigd je te waarschuwen en je vragen de post te verwijderen. Als je het nog een keer doet dan wordt je zonder pardon uit het spel gezet.
Ook is het de bedoeling dat je actief mee doet. Heb je twee keer niet gestemd dan krijg je een waarschuwing. Drie keer niet gestemd dan lig je uit de wedstrijd!
Deelnemers (24/24):
Pabu
Kyojin
DianePie
Kjellberg
Grier
Elgort
JamesPotter
Redrosex
Mascot
Vinception
Floreale