• Hi,

    de titel spreekt eigenlijk al voor zichzelf. Ik ben opzoek naar een co-writer voor een One Direction story!

    Momenteel heb ik mijn examens afgerond en dit houdt in dat ik al vakantie heb. Zo heb ik nu veel vrije tijd en wil ik graag iets doen naast mijn werk en de aankomende examenfeestjes. Een story schrijven in mijn eentje zie ik niet zo zitten. Met zijn twee heb je niet alleen meer inspiratie, maar is het ook gezelliger. Dat is ook de reden dat ik opzoek ben naar iemand die met mij de uitdaging wil aangaan om een leuk en goed verhaal neer te zetten.

    Zelf heb ik al een verhaallijn in gedachten. Dus hier zouden ik, en degene die zich geroepen voelt om mee te schrijven, mee verder kunnen. Als jijzelf een verhaallijn in gedachten hebt, of een richting waar je heen wilt is dat natuurlijk ook van harte welkom!

    Graag hoor ik via een privé bericht of een reactie op dit forum of jij misschien interesse hebt in deze ervaring. Ik beloof dat je er geen spijt van zal krijgen en dat we het zeker leuk zullen krijgen!

    x

    Hey SpecialMofo.
    Ik wil heel graag een story schrijven met je.
    Ik zelf heb vaak veel inspiratie. Ik schrijf zelf story's ook. Maar er is wel een probleem. Ik ben nog niet eens begonnen met de examens (vrijdag pas). Dus ik ben heel druk bezig met mijn examens. Maar over twee weken ben ik er klaar mee en heb ik heel veel tijd in de vakantie, want op vakantie ga ik toch niet.
    Groet x


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."