• Mijn nieuwe verhaal is geen gewone story, waarbij ik alles schrijf en bedenk en mijn abonnees het mogen lezen. Dit is een story waarbij de lezer beslist hoe het verder loopt. Ik schrijf wat jullie van me willen.

    Ieder nieuw hoofdstuk eindig ik met twee of drie opties en jullie mogen beslissen met welke optie ik verder schrijf. Ik zal hieronder even een voorbeeld zetten, om verduidelijking te geven. Het moet wel duidelijk zijn dat dit voorbeeld natuurlijk bagger slecht is en wat de inhoud betreft niet vergelijkbaar is met het verhaal ;).

    'Hoe gaat het?' vraagt Piet.

    Optie 1: Je zegt dat het goed gaat en vraagt hoe het met hem gaat
    Optie 2: Je zegt dat het niet zo goed gaat en wacht tot hij vraagt waarom niet
    Optie 3: Je zegt dat het niet goed gaat en begint te vertellen waarom niet


    Het spijt me voor dit verschrikkelijke voorbeeld, maar dit is een klein beetje het idee ;). Vanzelfsprekend zijn de stukken langer en de opties wat ingrijpender. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

    Het enige wat ik bedenk, is een beginsituatie en de personages. Het verhaal bedenken jullie!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2014 - 14:57 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Je link werkt niet ;x

    Maar het lijkt me een interessant concept.


    26 - 02 - '16

    Klinkt eigenlijk erg tof! Ik ben benieuwd! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Karthus schreef:
    Je link werkt niet ;x

    Maar het lijkt me een interessant concept.


    Oh oeps, ik zal de link veranderen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb 'n abo, ben benieuwd! Klinkt wel nice


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Klinkt als Lover or Loser van Cary Slee.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Klinkt als Lover or Loser van Cary Slee.


    Grappige is dat het daar niet op is gebaseerd. Het is gebaseerd op een boekje dat 'Haar vriendje... en ik' heet. Ik heb geen idee meer wie dat boek geschreven had, maar daar maakte je veel meer beslissingen als bij de boeken van Carry Slee. Al waren 'Hot or not' en 'Lover of loser' kwalitatief wel een stuk beter.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    DiNozzo schreef:
    Klinkt eigenlijk erg tof! Ik ben benieuwd! :3


    wat was dit ookalweer

    Klinkt erg leuk! Abo!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Doet me denken aan zo'n boek dat je ook een keuze kan maken aan het einde van een spannend hoofdstuk, en dan moet doorbladeren naar dat gedeelte van het boek. Was dat niet van Carry Slee?


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha, grappig. Ik kwam laatst nog op zo'n soort idee. Leukleuk!


    † Love? I want to sleep.

    Mads schreef:
    Doet me denken aan zo'n boek dat je ook een keuze kan maken aan het einde van een spannend hoofdstuk, en dan moet doorbladeren naar dat gedeelte van het boek. Was dat niet van Carry Slee?


    Jep. Alleen krijg je hier veel meer keuzes (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Dit idee had ik een jaar geleden ook, haha. Ben er toen ook mee begonnen hier op Q maar het was me net iets te veel werk.
    Veel succes en ik ga even een kijkje nemen (:

    Javelin schreef:
    (...)

    Grappige is dat het daar niet op is gebaseerd. Het is gebaseerd op een boekje dat 'Haar vriendje... en ik' heet. Ik heb geen idee meer wie dat boek geschreven had, maar daar maakte je veel meer beslissingen als bij de boeken van Carry Slee. Al waren 'Hot or not' en 'Lover of loser' kwalitatief wel een stuk beter.


    Was dat geen tina-topper?? iets over 2 meiden die verliefd waren op een jonge met een scooter? volgens mij heb ik die ook gelezen ^^
    Ik ga een kijkje nemen bij die vn jou :D


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Was dat geen tina-topper?? iets over 2 meiden die verliefd waren op een jonge met een scooter? volgens mij heb ik die ook gelezen ^^
    Ik ga een kijkje nemen bij die vn jou :D


    Jaaa nu je het zegt! Haha dat was inderdaad een Tina-topper! Dankjewel (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Het eerste hoofdstuk staat online! Ik ben benieuwd wat jullie kiezen!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain