• Vandaagkwamen er allemaal gehandicapten van GIPS op de school van me zusje Eline.
    Ze vroegen of er mensen wouden helpen en ik mocht dus komen.
    Het was echt heel leuk. Ze mochten braille schrijven en met hun voeten en mond schrijven, dammen zonder handen, rolstoel rijden, met een blindenstok en een bril waardoor je niks ziet door de hal lopen en nog veel meer.
    Eline had haar blad helemaal ondergezijvert met de pen in haar mond. Was echt heel goor.
    Ik mocht samen met een paar ouders en nog een broer van iemand de catering doen.
    Koffie maken, thee zetten, superrrr.
    Het was echt heel erg leuk. Zelf mocht ik ook braille proberen te schrijven.

    GIPS VIJF JUNI
    LOUISE

    We kregen een soort prikpen en een sjabloon zeg maar.
    Een blinde man legde ons uit hoe we het moesten doen.
    Ook moesten we het briefje aan hem geven en hij moest dan voelen of we het goed hadden geschreven.
    Ik mocht met best veel dingen meedoen eigenlijk.
    Met de rolstoel slalommen was echt gaaf! Wist je dat die ronde dingen waarmee je de rolstoel bestuurd hoepels heten?
    En vandaag zag ik voor het eerst dat er een handrem op zat :)
    Met die blindenbril en stok was het best irritant...
    Opzich was het leuk maar die kinderen uit groep 7 zaten mij de verkeerde kant op te sturen...
    Eerst gingen we rondjes draaien en dan lopen. Even later hoorde ik een soort echo.
    Ik was bij de wc's....
    Maar verder was het superleuk.
    Ik wou dit heel even kwijt.
    X


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider

    Klinkt als een leuke dag ^^


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Haha, ik heb dat ook eens gedaan. Een gehandicapte jongen had me toen geblindoekt en ik moest de weg naar zijn vriend terugzoeken. Hij liet me telkens schrikken, of hij draaide me om zodat ik de weg weer kwijtraakte. Ik heb echt met die mensen kunnen lachen, en het was zo leuk om te zien dat zij er ook plezier in hadden. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ohh klinkt leuk!
    Vandaag kwam er ook een verstandelijk gehandicapte bij ons langs (:

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 17:34 ]


    wat was dit ookalweer

    Dat lijkt me echt superleuk om te doen!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Was het ook :)


    "If we burn, you burn with us." Katmione --> FollowTheSpider